eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimAdministrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-11-30

Oświęcim: Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 410900 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie i świadczenie usług w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory - Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Administrowanie Oświęcimskim Inkubatorem Przedsiębiorczości ( OIP): 1.obsługa techniczna komisji kwalifikacyjnej do OIP i udział w jej obradach, 2.przygotowanie umów z rezydentami o najem powierzchni w OIP i związanych z tym usług, 3.sporządzenie faktur z tytułu: czynszu najmu, dostawy energii elektrycznej i cieplnej 4.przestrzeganie regulaminu obowiązującego w OIP oraz nadzorowanie przestrzegania regulaminu przez rezydentów, 5.dbałość o czystość i bezpieczeństwo eksploatacji obiektu, 6.wypełnianie obowiązków wynikających z przepisów o ochronie przeciwpożarowej i sanitarnej 7.utrzymanie w bieżącej sprawności technicznej instalacji wewnętrznych tj.: instalacji elektrycznej, wymiennika ciepła i instalacji centralnego ogrzewania, wodnokanalizacyjnej, sieci LAN, sieci telefonicznej wraz z centralą abonencką, instalacji sygnalizacji włamania, instalacji monitoringu wizyjnego, 8.bieżące monitorowanie zużycia mediów w celu minimalizacji kosztów oraz niezwłoczne informowanie o stwierdzonych nieprawidłowościach i ponadnormatywnym zużyciu eksploatacyjnym, 9.bieżące remonty i konserwacja urządzeń instalacji OIP, 10.zawieranie umów i regulowanie z tego tytułu należności za usługi świadczone przez osoby trzecie w zakresie: a)usług informatycznych (koszt podstawowego zakresu usługi czyli podłączenie jednego urządzenia w każdym wynajmowanym pomieszczeniu do internetu, wliczony w stawkę czynszu rezydenta), b)usług telefonicznych (Wykonawca refakturuje rezydenta kwotą z tytułu zainicjowanych przez niego połączeń, koszty abonamentów telefonicznych, utrzymywania centrali wewnętrznej w całości ponosi Wykonawca), c)wywozu odpadów (koszt wliczony w stawkę czynszu). W przypadku znacznej ilości odpadów obowiązek zawarcia odrębnej umowy będzie ciążył na rezydencie), d)ochrony obiektu (koszt wliczony w stawkę czynszu). 11. Regularne wystawianie we własnym imieniu faktur za wykonane usługi, o których mowa w punkcie 2.1.10 2) Świadczenie usług na rzecz osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą w następującym zakresie: a)doradztwo z zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, b)doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania, c)udzielanie szczegółowej informacji w zakresie obowiązkowej procedury rejestracji oraz na temat podstawowych zgłoszeń wynikających z prowadzenia działalności gospodarczej, d)udzielanie szczegółowej informacji dot. możliwości źródeł finansowania rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz współpraca w tym zakresie z Powiatowym Urzędem Pracy, e)pomoc w zakresie przygotowania biznesplanu, w szczególności na potrzeby uzyskania kredytu lub pożyczki, f)informowanie o usługach świadczonych dla MŚP przez inne instytucje otoczenia biznesu. 3) Świadczenie usług na rzecz przedsiębiorców w OIP w następującym zakresie: a)doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym pomoc w przygotowaniu biznesplanów, b)poszukiwanie źródeł finansowania działalności gospodarczej m.in. w ramach ogłaszanych programów i konkursów na granty Unii Europejskiej, c)pomoc w poszukiwaniu środków finansowych dla przedsiębiorców w postaci grantów na prowadzenie i rozwój działalności gospodarczej, d)świadczenie usług pośrednictwa pracy, polegających na prowadzeniu baz danych osób poszukujących pracy zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych, e)współpraca z PUP w Oświęcimiu w zakresie inicjatyw dla aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych i zmiany kwalifikacji zawodowych, f)pomoc w nawiązywaniu kontaktów handlowych, g)doradztwo w zakresie zawierania umów handlowych, h)doradztwo w zakresie rachunkowości, i)pomoc w programowaniu kampanii marketingowych i kreowaniu wizerunku firmy, j)świadczenie podstawowych usług sekretarskich, rozumianych jako odbieranie telefonów, odbiór dokumentów pocztą, faksem, pocztą elektroniczną, udzielanie zainteresowanym osobom podstawowych informacji o ofercie firmy, standardowym cenniku itp., pomoc w redagowaniu standardowych pism, k)działania promocyjne na rzecz firm działających w OIP (prowadzenie strony internetowej zawierającej podstawową informację o firmie i jej ofercie, lokalizacji, udostępnienie miejsca na serwerze internetowym OIP dla indywidualnych serwisów informacyjnych firm), l)podstawowe doradztwo gospodarcze (informowanie o zmianach w najważniejszych przepisach w szczególności podatkowych), m)udostępnienie pomieszczeń wspólnie użytkowanych (toalety, szatnie, kuchnie, pomieszczenia socjalne, sale konferencyjne) oraz parkingów. n)bieżącego gromadzenia informacji wymaganych do sporządzenia raportów dotyczących realizacji projektu Zintegrowany rozwój Miejskiej Strefy Aktywności Gospodarczej Nowe Dworyoraz przekazywanie danych do Zamawiającego w terminach: do 20 maja 2010 oraz do 20 listopada 2010r. o)podejmowanie działań marketingowych mających na celu pełne wykorzystanie OIP oraz promocja terenów MSAG Nowe Dwory w tym utrzymanie min. 26 firm w OIP. 4) oraz wykonywanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonywania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058 oraz Dz. U. Nr 220 poz 1420). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej jedną usługę, 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 a) oświadczenie, że; - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wybrania drugiej opcji Wykonawca winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie, o którym mowa w cyt. wyżej przepisie - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanej, co najmniej 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie. b) wykaz co najmniej 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o których mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.01.2005 r. w sprawie Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Kwalifikacje należy udokumentować zaświadczeniem wydanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości o wpisaniu osób do rejestru konsultantów KSU. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1 a 4. Ponadto Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: a) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, które winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. b) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Wykonawca winien uzyskać zgodę Zamawiającego na zawarcie umów z podwykonawcami - rozdz. XV pkt 6 specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oświęcim, ul. Solskiego 2, pok. 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferta powinna być złożona w Urzędzie Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.