Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu asenizacyjnego do odbioru i transportu tłuszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366273119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 21
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzwik.nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzwik.nowytarg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzwik.nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu asenizacyjnego do odbioru i transportu tłuszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc2a0cdb-709b-4756-80ac-3a283847c066
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.262.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu Isuzu
P75 z zabudową asenizacyjną do odbioru i transportu tłuszczy DMC 7,5 t.
Dopuszcza się rok produkcji 2023, 2024 lub 2025.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144410-5 - Szambiarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PT Wanicki Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442285530
7.3.4) Miejscowość: Mogilany
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Suche k/mostu
- Remont pomieszczeń sanitarnych Sądu Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. Sądowej 6
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu - Część I: 15 zestawów komputerowych (jednostka centralna z systemem operacyjnym i monitorem), Część II: 3 monitory
- Roboty budowlane związane z remontem części piwnicznej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój
więcej: przetargi w Nowym Targu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.