eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Wykonywanie geodezyjnych podziałów nieruchomości w roku 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-04

Kraśnik: Wykonywanie geodezyjnych podziałów nieruchomości w roku 2011
Numer ogłoszenia: 40805 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie geodezyjnych podziałów nieruchomości w roku 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wybór geodety posiadającego uprawnienia zawodowe, który będzie wykonywał usługę w 2011r. polegająca na: 1. Zadanie 1 - wykonaniu projektów podziału nieruchomości przeznaczonych pod ulicę Kwiatkowicką, w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r., Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.). Zgodnie ze stanem prawnym na dzień przygotowania wniosku podział dotyczy 37 działek (tj. działki o numerach 61/4, 60, 59, 58 ,57 ,56, 55, 53, 50, 49, 48, 47, 45/1, 45/2, 45/3, 44/2, 44/1, 43, 42/2, 41, 40, 39, 38, 29, 61/1, 63/3, 63/4, 63/1, 70, 71, 73, 75, 76, 79, 80, 81, 83-obręb Kwiatkowice). Przy czym ostateczna liczba działek może ulec zmniejszeniu podczas realizacji przedmiotu zamówienia w związku z faktem, iż właściciele w/w nieruchomości mogą indywidualnie dokonywać ich podziałów. 2. Przy czym geodeta w ramach usługi wykona dokumentację geodezyjno-prawną podziału nieruchomości przyjętą do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz utrwali słupami betonowymi punkty graniczne nowo wydzielonych działek. Przewidywana liczba nieruchomości planowanych do podziału. 37, przy czym: a) przedmiot oceny stanowi podział danej nieruchomości na dwie, b) w przypadku podziału nieruchomości na większą liczbę działek, geodecie płatne będzie: wydzielenie dwóch pierwszych działek z nieruchomości -100% oferowanej ceny, wydzielenie trzeciej i każdej następnej działki z tej samej nieruchomości płatne 20% oferowanej ceny. 3. Zadanie 2 - wykonywaniu w miarę potrzeb zamawiającego (do 31 grudnia), podziału nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Miasto Kraśnik lub działek prywatnych niezbędnych na cel publiczny. Przy czym geodeta w ramach usługi wykona dokumentację geodezyjno-prawną podziału nieruchomości przyjętą do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz utrwali słupami betonowymi punkty graniczne nowo wydzielonych działek. Przewidywana liczba nieruchomości planowanych do podziału - 18, przy czym: a) przedmiot oceny stanowi podział danej nieruchomości na dwie, b) w przypadku podziału nieruchomości na większą liczbę działek, geodecie płatne będzie: wydzielenie dwóch pierwszych działek z nieruchomości -100% oferowanej ceny, wydzielenie trzeciej i każdej następnej działki z tej samej nieruchomości płatne 20% oferowanej ceny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, do zadania nr 2, polegające na wykonaniu podziałów nieruchomości w przypadku zwiększonej ich ilość w porównaniu do przewidzianych w przetargu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu (zał. nr 3 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał usługi geodezyjnych podziałów nieruchomości o łącznej wartości min. 5 000 zł brutto i potwierdzi ich należyte wykonanie referencjami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku nie dysponowania takimi osobami przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulega kwota wynagrodzenia netto, bez zmiany kwot brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik pok. 321.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.03.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektów podziału nieruchomości przeznaczonych pod ulicę Kwiatkowicką..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - wykonanie projektów podziału nieruchomości przeznaczonych pod ulicę Kwiatkowicką, w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r., Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.). Zgodnie ze stanem prawnym na dzień przygotowania wniosku podział dotyczy 37 działek (tj. działki o numerach 61/4, 60, 59, 58 ,57 ,56, 55, 53, 50, 49, 48, 47, 45/1, 45/2, 45/3, 44/2, 44/1, 43, 42/2, 41, 40, 39, 38, 29, 61/1, 63/3, 63/4, 63/1, 70, 71, 73, 75, 76, 79, 80, 81, 83-obręb Kwiatkowice). Przy czym ostateczna liczba działek może ulec zmniejszeniu podczas realizacji przedmiotu zamówienia w związku z faktem, iż właściciele w/w nieruchomości mogą indywidualnie dokonywać ich podziałów. 2. Przy czym geodeta w ramach usługi wykona dokumentację geodezyjno-prawną podziału nieruchomości przyjętą do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz utrwali słupami betonowymi punkty graniczne nowo wydzielonych działek. Przewidywana liczba nieruchomości planowanych do podziału. 37, przy czym: a) przedmiot oceny stanowi podział danej nieruchomości na dwie, b) w przypadku podziału nieruchomości na większą liczbę działek, geodecie płatne będzie: wydzielenie dwóch pierwszych działek z nieruchomości -100% oferowanej ceny, wydzielenie trzeciej i każdej następnej działki z tej samej nieruchomości płatne 20% oferowanej ceny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie podziałów nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Kraśnik lub nieruchomości prywatnych niezbędnych gminie na cel publiczny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - wykonywanie w miarę potrzeb zamawiającego (do 31 grudnia), podziału nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Miasto Kraśnik lub działek prywatnych niezbędnych na cel publiczny. Przy czym geodeta w ramach usługi wykona dokumentację geodezyjno-prawną podziału nieruchomości przyjętą do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz utrwali słupami betonowymi punkty graniczne nowo wydzielonych działek. Przewidywana liczba nieruchomości planowanych do podziału - 18, przy czym: a) przedmiot oceny stanowi podział danej nieruchomości na dwie, b) w przypadku podziału nieruchomości na większą liczbę działek, geodecie płatne będzie: wydzielenie dwóch pierwszych działek z nieruchomości -100% oferowanej ceny, wydzielenie trzeciej i każdej następnej działki z tej samej nieruchomości płatne 20% oferowanej ceny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.