eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego na magazyniera z obsługą wózków jezdniowych dla 10 uczestników projektu OHP JAKO REALIZATOR USŁUG RYNKU PRACY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3. Umowa nr UDA-POKL.01.03.03-00-023/09-00 z dnia 15 maja 2009 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-18

Łódź: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego na magazyniera z obsługą wózków jezdniowych dla 10 uczestników projektu OHP JAKO REALIZATOR USŁUG RYNKU PRACY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3. Umowa nr UDA-POKL.01.03.03-00-023/09-00 z dnia 15 maja 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 405834 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi , ul. Pomorska 41, 90-203 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6365437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego na magazyniera z obsługą wózków jezdniowych dla 10 uczestników projektu OHP JAKO REALIZATOR USŁUG RYNKU PRACY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3. Umowa nr UDA-POKL.01.03.03-00-023/09-00 z dnia 15 maja 2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego na magazyniera z obsługą wózków jezdniowych dla 10 uczestników projektu w okresie od podpisania umowy do 14.12.2012 roku. Szkolenie będzie odbywało się w Wieruszowie w wymiarze 120 godzin (łącznie zajęć teoretycznych oraz zajęć praktycznych) w ciągu 20 dni szkoleniowych. Ilość godzin praktycznych i teoretycznych określa wykonawca w oparciu o swoje doświadczenie i odpowiednie przepisy regulujące poszczególne rodzaje szkoleń/kursów (np. ilość obowiązkowych godzin jazdy i obsługi dla wózka jezdniowego) . Rodzaj szkolenia w Wieruszowie: - magazynier z obsługą wózków jezdniowych - grupa 10 osób Zajęcia mają być prowadzone dla całej grupy uczestników. W kursie uczestniczyć będzie młodzież w wieku 18-24 lata . Materiały metodyczne i inne niezbędne pomoce dydaktyczne zapewni Zamawiający. Do kosztów organizacji kursu Wykonawca powinien wliczyć: - badania lekarskie uprawniające każdego uczestnika do przystąpienia do kursu zawodowego jeżeli odpowiednie przepisy tego wymagają. - organizację kursu (wykładowcy, instruktorzy, pomieszczenia, sprzęt itp.) - koszty ewentualnych egzaminów zarówno wewnętrznych jaki i prowadzonych przez organizacje zewnętrzne (jeżeli rodzaj kursu tego wymaga lub nakazują tego odpowiednie przepisy). Wykonawca jest zobowiązany do: - dokumentowania przeprowadzonych zajęć oraz prowadzenia dziennika zajęć. Cała dokumentacja związana z realizacją przedmiotu zamówienia musi zawierać logo UE , EFS POKL oraz tytuł projektu. - zamawiający wymaga, aby na zakończenie szkolenia, wykonawca przeprowadził w każdej grupie egzamin sprawdzający zdobytą w jego trakcie wiedzę, a uczestnikom, którzy zaliczyli go z wynikiem pozytywnym wydał zaświadczenie udziału w szkoleniu zawodowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. W związku z wymaganiami określonymi w założeniach i wytycznych do projektu OHP jako realizator usług rynku pracy dotyczącymi konieczności posiadania przez instytucje szkolące wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych WUP ( prowadzonego w trybie art. 20 ustawy O promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) Zamawiający żąda złożenia i podpisania Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a) Zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy b) Zmian terminu wdrażania projektu, a tym samym terminu obowiązywania umowy c) W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenia zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy stanowią uprawnienia Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 4. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzka.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzka Wojewódzka Komenda OHP w Łodzi ul. Pomorska 41 90-203 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Łódzka Wojewódzka Komenda OHP w Łodzi ul. Pomorska 41 90-203 Łódź Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Postępowanie zostanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych z zastosowaniem art. 5 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie nie stosowania przepisów ustawy dla usług niepriorytetowych w zakresie terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy. 2.Projekt OHP JAKO REALIZATOR USŁUG RYNKU PRACY współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3. Umowa nr UDA-POKL.01.03.03-00-023/09-00 z dnia 15 maja 2009 roku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.