eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Obsługa prawna Urzędu Miasta Szczecinek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Szczecinek: Obsługa prawna Urzędu Miasta Szczecinek
Numer ogłoszenia: 405448 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szczecinek , Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3714129, faks 094 3740254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Miasta Szczecinek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Miasta Szczecinek, zwanego dalej Urzędem obejmująca: a) konsultacje prawnicze i udzielanie porad prawnych pracownikom Urzędu związanych z działalnością Urzędu; b) sporządzanie na wniosek Burmistrza, Przewodniczącego Rady Miasta i pracowników Urzędu pisemnych opinii prawnych oraz udzielania wyjaśnień w sprawach dotyczących kompetencji Miasta w terminach każdorazowo ustalanych przez strony; c) uczestniczenie w sesjach Rady Miasta, a w razie konieczności w posiedzeniach komisji i naradach organizowanych przez Burmistrza; d) opiniowanie pod względem formalno - prawnym projektów uchwał Rady Miasta; e) udzielanie porad prawnych radnym w związku z wykonywaniem przez nich mandatu radnego Rady Miasta i Rady Osiedla; f) pomoc przy opracowywaniu nietypowych decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach obywateli; g) informowanie Burmistrza o uchybieniach w działalności Zamawiającego w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień; h) sporządzanie pism na wniosek Burmistrza Miasta, Sekretarza Miasta i Skarbnika Miasta; i) sporządzanie projektów umów, decyzji administracyjnych, zarządzeń, uchwał i innych aktów wywołujących skutki prawne o znacznym stopniu skomplikowania, tj. których treść wykracza poza zwykły (bieżący) zakres działania Zamawiającego, w terminach ustalonych przez strony; j) uczestniczenie w prowadzonych przez Zamawiającego naradach, rokowaniach, negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, w tym zwłaszcza umowy długoterminowej lub nietypowej albo dotyczącej przedmiotu o znacznej wartości; k) sprawowanie zastępstwa procesowego w sprawach przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi; l) nadzór prawny nad egzekucją należności Zamawiającego; m) opracowywanie lub opiniowanie pod względem formalno - prawnym umów i porozumień zawieranych przez Zamawiającego, zarządzeń, decyzji, postanowień, regulaminów, pism itp.; n) informowanie Zamawiającego o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Zamawiającego; o) parafowanie dokumentów, w szczególności w sprawach: - projektów: zarządzeń Burmistrza, uchwał Rady Miasta, - wszelkich umów zawieranych przez Miasto Szczecinek i Urząd z innymi podmiotami. 2. Zamówienie będzie realizowane przez radcę prawnego lub adwokata w siedzibie Zamawiającego 4 razy w tygodniu, w godzinach pracy Urzędu, w wymiarze łącznym 21,5 godzin tygodniowo w godzinach i dniach ustalonych pomiędzy stronami w umowie. 3. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić Wykonawcy we własnej siedzibie warunki niezbędne do wykonywania obsługi prawnej. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym przy użyciu ogólnodostępnych środków przekazu, tj. telefonu, faxu, poczty elektronicznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają wpis na listę radców prawnych lub adwokatów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Świadczenie w okresie ostatnich 3 lat obsługi prawnej urzędów gmin o statusie miasta (zwanych dalej urzędem) przez okres co najmniej 3 lat w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, która posiada minimum 6-letnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej urzędu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie może być przedmiotem negocjacji i ewentualnej zmiany w formie aneksu do umowy w przypadku wzrostu: a) stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu o pojemności skokowej silnika powyżej 900 cm3, ustalanej przez Ministra Infrastruktury, stosowanej przy zwrocie kosztów używania przez pracowników samorządowych w celach służbowych samochodów osobowych niebędących własnością pracodawcy, b) wysokości składek na ubezpieczenie społeczne płaconych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, w stosunku do obowiązujących w dniu podpisania umowy, c) średniorocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni ogłoszony przez GUS poczynając pow. 3%.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecinek, Pl. Wolności 13, 78-400 Szczecinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Szczecinek, Pl. Wolności 13, 78-400 Szczecinek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.