eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Zamiatanie ulic gminnych miasta Skarżyska-Kamiennej w 2013r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Skarżysko-Kamienna: Zamiatanie ulic gminnych miasta Skarżyska-Kamiennej w 2013r
Numer ogłoszenia: 40211 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamiatanie ulic gminnych miasta Skarżyska-Kamiennej w 2013r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamiatanie ulic gminnych miasta Skarżyska-Kamiennej podzielone na dwa zadania. Zadanie nr 1 - zamiatanie ulic gminnych miasta Skarżyska - Kamiennej po akcji ZIMA w 2013 roku Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na jednorazowym mechanicznym zamieceniu po zimie gminnych ulic i zatok postojowych wskazanych w załączniku nr 2 do umowy tj. Wykaz ulic gminnych przeznaczonych do zamiatania po akcji zima w 2013 roku. Jezdnia winna być dokładnie oczyszczona na całej szerokości z piachu oraz innych nieczystości przy użyciu zamiatarki mechanicznej. Oczyszczeniu podlega również krawężnik, opaska chodnikowa bezpośrednio przyległa do jezdni oraz zatoka postojowa (jeżeli występuje) leżąca w pasie drogowym. Miejsca niedostępne dla zamiatarki mechanicznej winny być zamiecione ręcznie. Zebrany podczas prowadzenia zamiatania piasek i inne nieczystości, Wykonawca zobowiązany jest wywozić lub utylizować w sposób nie naruszający ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 ) oraz uchwały Nr XXXI/102/20012 Rady Miasta Skarżyska - Kamiennej z dnia 29 listopada 2012 roku w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. W przypadku powstania pylenia w trakcie zamiatania, ulice należy skrapiać wodą spełniającą wymogi wody pitnej. Jednostką obmiarową jest 1 mb zamiecionej drogi niezależnie od jej szerokości. Do obowiązków wykonawcy należy: 1.właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa osób trzecich 2.utrzymanie terenu prowadzonych prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie, usuwanie urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci w przeznaczonych do tego miejscach 3.Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem elementów pasa drogowego, koszty ewentualnych napraw lub uszkodzonych urządzeń w związku z zaniedbaniem ponosi Wykonawca Wykonawca przystąpi do prac związanych z zamiataniem ulic po otrzymaniu pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. Termin wykonania usługi 21 dni od otrzymania pisemnego powiadomienia. Zadanie nr 2 - letnie zamiatanie ulic gminnych miasta Skarżyska - Kamiennej w 2013 r Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na mechanicznym zamiataniu gminnych ulic i zatok postojowych miasta Skarżyska-Kamiennej wskazanych w załączniku nr 3 tj. Wykazie ulic przeznaczonych do zamiatania na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w roku 2013. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.mechaniczne zamiatanie wskazanych ulic i zatok postojowych z piasku oraz innych nieczystości 2.usuwanie zanieczyszczeń powstałych na skutek kolizji drogowych lub zdarzeń losowych (w następstwie silnych, porywistych wiatrów, po ulewach i burzach) na polecenie Zamawiającego 3.wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac do utylizacji. Oczyszczeniu podlega cała powierzchnia ulic (niezależnie od jej szerokości) i zatok postojowych wskazanych w załączniku nr 2 do projektu umowy. Miejsca niedostępne dla zamiatarki winny być zamiecione ręcznie. Zebrany podczas prowadzenia zamiatania piasek i inne nieczystości, Wykonawca zobowiązany jest wywozić lub utylizować w sposób nie naruszający ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 ) oraz uchwały Nr XXXI/102/20012 Rady Miasta Skarżyska - Kamiennej z dnia 29 listopada 2012 roku w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko - Kamienna. W przypadku powstania pylenia w trakcie zamiatania, ulice należy skrapiać wodą spełniającą wymogi wody pitnej. Jednostką obmiarową jest 1 mb zamiecionej drogi niezależnie od jej szerokości. Zakresy ulic przeznaczonych do zamiatania zlecane będą sukcesywnie (według potrzeb) i określane przez Zamawiającego na bieżąco w zleceniu zakresu robót stanowiącym załącznik do umowy. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1.właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa osób trzecich 2.utrzymanie terenu prowadzonych prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie, usuwanie urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci w przeznaczonych do tego miejscach 3.Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem elementów pasa drogowego, koszty ewentualnych napraw lub uszkodzonych urządzeń w związku z zaniedbaniem ponosi Wykonawca Wykonawca zapewnia dyspozycyjność swojej firmy, co oznacza gotowość do podjęcia działań na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu zlecenia z zakresem ulic przystąpić do zamiatania w terminie 5 godzin i zakończenia prac w terminie określonym każdorazowo w w/w zleceniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy składający ofertę na zadania nr 1 i 2 muszą wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonywali usługi polegające na zamiataniu dróg publicznych w rozumieniu ustawy o drogach publicznych (Dz. U. 2007 r Nr 19 poz. 115 z późn. zm.) o łącznej wartości nie mniejszej niż: 1.zadanie nr 1 - 25.000,00 zł brutto 2.zadanie nr 2 - 30.000,00 zł brutto Wykaz wykonanych usług zamiatania dróg publicznych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z posiadaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności. 2.Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionym zakresie: 1.ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług 2.zmiany zakresu rzeczowego robót 3.danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna pok. nr 94.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 18, Biuro Obsługi Interesanta , parter pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - zamiatanie ulic gminnych miasta Skarżyska - Kamiennej po akcji ZIMA w 2013 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na jednorazowym mechanicznym zamieceniu po zimie gminnych ulic i zatok postojowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - letnie zamiatanie ulic gminnych miasta Skarżyska - Kamiennej w 2013 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na mechanicznym zamiataniu gminnych ulic i zatok postojowych miasta Skarżyska-Kamiennej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.