Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Opole: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń, kursów, warsztatów dla uczniów szkół zawodowych Miasta Opola w ramach projektu Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola
Numer ogłoszenia: 400650 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń, kursów, warsztatów dla uczniów szkół zawodowych Miasta Opola w ramach projektu Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń, kursów, warsztatów dla uczniów szkół zawodowych Miasta Opola w ramach projektu Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia i wzór umowy. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin realizacji: do 30 kwietnia 2014 r. (z uwzględnieniem terminów realizacji wynikających z poszczególnych zadań)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu wykonanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1. poświadczenie, 2. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie: Dla Zadania nr 3 - co najmniej dwie usługi szkoleniowe dot. doradztwa zawodowego dla co najmniej 10-osobowej grupy każda; Dla Zadania nr 4 - co najmniej dwie usługi szkoleniowe dot. rachunkowości budżetowej dla co najmniej 10-osobowej grupy każda; Dla Zadania nr 5 - co najmniej dwie usługi szkoleniowe dot. obsługi programu Płatnik dla co najmniej 10-osobowej grupy każda; Dla Zadania nr 6 - co najmniej dwa kursy prawa jazdy kategorii C dla co najmniej 5 osób każdy; Dla Zadanie nr 9 - co najmniej dwie usługi szkoleniowe dot. przygotowania do uzyskania uprawnienia E dla co najmniej 10 - osobowej grupy każda; Dla Zadania nr 10 - co najmniej dwie usługi szkoleniowe dot. doradztwa zawodowego dla co najmniej 10-osobowej grupy każda; Dla Zadania nr 19 - co najmniej cztery usługi szkoleniowe baristyczne dla co najmniej 10-osobowej grupy każda; Dla Zadania nr 20 - co najmniej dwie usługi szkoleniowe dot. wychowawców kolonijnych dla co najmniej 10-osobowej grupy każda; W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza oryginał pisemnego zobowiązania do udostępnienia tego doświadczenia wystawiony przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostępniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj robót, usług, dostaw), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę (np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę). Wzór wykazu załączono do SIWZ. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu potencjału technicznego dostępnego Wykonawcy usług niezbędnego do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem: Dla Zadania nr 6: co najmniej dwoma pojazdami dostosowanymi do prowadzenia nauki jazdy na kursach prawa jazdy kat. C; W przypadku wykazania ww. sprzętu, który udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza oryginał pisemnego zobowiązania do jego udostępnienia, wystawiony przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostępniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj robót, usług, dostaw), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę (np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę). Wzór wykazu załączono do specyfikacji. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się: Dla Zadanie nr 1: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w pracy doradcy zawodowego, posiadającego licencję doradcy zawodowego, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty/wykłady/ćwiczenia/seminaria/konferencje z zakresu doradztwa zawodowego. Dla Zadanie nr 2: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie w branży florystycznej, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty/ćwiczenia/ florystyczne. Dla Zadanie nr 3: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w pracy doradcy zawodowego posiadającą licencję doradcy zawodowego. Dla Zadania nr 4: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w księgowości budżetowej, która przeprowadziła minimum 2 kursy/szkolenia/warsztaty/wykłady/ćwiczenia/seminaria/ konferencje dot. rachunkowości budżetowej. Dla Zadania nr 5: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń z ZUS z wykorzystaniem programu Płatnik. Dla Zadania nr 6: co najmniej dwoma osobami posiadającymi aktualne uprawnienia instruktora nauki jazdy posiadającym kwalifikacje zawodowe określone przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.) z minimum 2-letnim doświadczeniem instruktora nauki jazdy, którzy przeprowadzili po minimum dwa kursy nauki jazdy kat. C; Dla Zadania nr 7: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w korzystaniu z technologii komputerowych w logistyce, która przeprowadziła minimum 2 kursy/szkolenia/warsztaty/wykłady/ćwiczenia/seminaria/konferencje dot. technik komputerowych w logistyce; Dla Zadania nr 8: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum roczne doświadczenie w zakresie reklamy internetowej, która przeprowadziła minimum 1 kurs/szkolenie/warsztaty/wykłady w zakresie reklamy internetowej; Dla Zadanie nr 10: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w pracy doradcy zawodowego posiadającą licencję doradcy zawodowego, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty/wykłady/ćwiczenia/seminaria/konferencje z zakresu doradztwa zawodowego. Dla Zadanie nr 11: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w pracy doradcy zawodowego, posiadającego licencję doradcy zawodowego, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty/wykłady/ćwiczenia/seminaria/konferencje z zakresu doradztwa zawodowego. Dla Zadanie nr 12: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w pracy doradcy zawodowego, posiadającego licencję doradcy zawodowego, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty/wykłady/ćwiczenia/seminaria/konferencje z zakresu doradztwa zawodowego. Dla Zadanie nr 13: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku informatycznym, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty/wykłady/ćwiczenia/ seminaria/konferencje dot. obsługi programu AutoCAD; Dla Zadania nr 14: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum roczne doświadczenie w zakresie kosztorysowania, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty/wykłady/ćwiczenia/ seminaria/konferencje z zakresu kosztorysowania robót budowlanych. Dla Zadanie nr 15: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie w branży florystycznej, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty/ćwiczenia/ florystyczne. Dla Zadanie nr 16: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w pracy doradcy zawodowego, posiadającego licencję doradcy zawodowego, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty/wykłady/ćwiczenia/seminaria/konferencje z zakresu doradztwa zawodowego. Dla Zadanie nr 17: co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty /ćwiczenia/ z zakresu technik carvingowych dla co najmniej 10-osobowej grupy każde; Dla Zadanie nr 18: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie w pracy barmana, posiadającą ukończony kurs barmański II-go stopnia, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty barmańskie I stopnia; Dla Zadania nr 19: co najmniej jedną osobą posiadającą ukończony kurs baristyczny II stopnia, która przeprowadziła co najmniej 4 kursy/szkolenia/warsztaty/ baristyczne; Dla Zadanie nr 20: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie w pracy wychowawczo-opiekuńczej lub dydaktyczno-wychowawczej, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty dot. wychowawców kolonijnych; Dla Zadania nr 21: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w pracy doradcy zawodowego, posiadającego licencję doradcy zawodowego, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty/wykłady/ćwiczenia/seminaria/konferencje z zakresu doradztwa zawodowego. Dla Zadania nr 22: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie z zakresu tworzenia interaktywnych animacji komputerowych, która przeprowadziła co najmniej 2 kursy/szkolenia/warsztaty z zakresu tworzenia interaktywnych animacji komputerowych w technologii Flash (program Swish); Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w wykazie, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nią czynności. W przypadku wykazania w wykazie osoby lub osób, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia danej osoby, wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie winno być złożone w oryginale. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostępniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj robót, usług, dostaw), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę (np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę). Wzór wykazu załączono do siwz. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres, termin 2. zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą 3. wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację usług Warunkiem zmiany umowy będzie pisemny wniosek Strony umowy. Zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia i Strony umowy wyrażą na nią zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich pok. 118 Pl. Wolności 7-8 45 - 018 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich pok. 117b Pl. Wolności 7-8 45 - 018 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dot. projektu pn. Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola nr POKL.09.02.00-16-034/11-00 współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja szkolenia pn. Doradztwo zawodowe, komunikacja interpersonalna aktywne poruszanie się po rynku pracy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja szkolenia pn. Doradztwo zawodowe, komunikacja interpersonalna aktywne poruszanie się po rynku pracy. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - październik 2013 r. zakończenie - 15.11.2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty florystyczne w ramach współpracy z pracodawcą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty florystyczne w ramach współpracy z pracodawcą. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - październik.2013 r. zakończenie - 15.12.2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola warsztatów z doradztwa edukacyjno - zawodowego Aktywny na rynku pracy dla 15 uczestników projektu podzielonych na dwie grupy szkoleniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola warsztatów z doradztwa edukacyjno - zawodowego Aktywny na rynku pracy dla 15 uczestników projektu podzielonych na dwie grupy szkoleniowe. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: od stycznia 2014 r. do 31.03.2014 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola kursu rachunkowości budżetowej dla 14 uczestników projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola kursu rachunkowości budżetowej dla 14 uczestników projektu. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: październik 2013 r. do 31.03.2014 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola kursu obsługi programu Płatnik dla 28 uczestników projektu podzielonych na dwie grupy szkoleniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola kursu obsługi programu Płatnik dla 28 uczestników projektu podzielonych na dwie grupy szkoleniowe. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: od października 2013 r. do 15.12.2013 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola kursu prawa jazdy kat. C dla 9 uczestników projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola kursu prawa jazdy kat. C dla 9 uczestników projektu. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: październik 2013 r. do 30.03.2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola kursu z wykorzystania technik komputerowych w pracy logistyka dla 13 uczestników projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola kursu z wykorzystania technik komputerowych w pracy logistyka dla 13 uczestników projektu. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: Kurs winien być zrealizowany w terminie od 02.01.2014 r. do 30.04.2014 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola kursu Techniki publikacji reklamy w Internecie dla 14 uczestników projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola kursu Techniki publikacji reklamy w Internecie dla 14 uczestników projektu. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: październik 2013 r. do 15.12.2013 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla 112 uczniów Zespołu Szkół Elektrycznych im. Tadeusza Kościuszki w Opolu zakończonego egzaminem na uprawnienia E w ramach modułu modernizacji oferty kształcenia zawodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu szkoleniowego dla 112 uczniów Zespołu Szkół Elektrycznych im. Tadeusza Kościuszki w Opolu zakończonego egzaminem na uprawnienia E w ramach modułu modernizacji oferty kształcenia zawodowego. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: luty-kwiecień 2014 r. Termin egzaminu: nie później niż 30 kwietnia 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola warsztatów z doradztwa edukacyjno - zawodowego dla 10 uczestników projektu w jednej grupie szkoleniowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie w ramach projektu: Zawodowe perspektywy - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola warsztatów z doradztwa edukacyjno - zawodowego dla 10 uczestników projektu w jednej grupie szkoleniowej. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: Szkolenie winno być zrealizowane w terminie: styczeń 2014 r. do 31 marca 2014 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Organizacja i prowadzenie warsztatów z doradztwa zawodowego w ramach projektu Zawodowe perspektywy - program rozwoju szkół zawodowych Miasta Opola Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i prowadzenie warsztatów z doradztwa zawodowego w ramach projektu Zawodowe perspektywy - program rozwoju szkół zawodowych Miasta Opola Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: 1 marca 2014 r. - 30 kwietnia 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Terminy realizacji - luty 2014 r. do 31 marca 2014 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu dającego umiejętność posługiwania się programem komputerowym AutoCAD w stopniu podstawowym i zaawansowanym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursu dającego umiejętność posługiwania się programem komputerowym AutoCAD w stopniu podstawowym i zaawansowanym. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Terminy realizacji - październik 2013 r. - 29 listopad 2013 r. - 2 grupy kursu podstawowego listopad 2013 r. - 27 grudzień 2013 r. - 1grupa kursu zaawansowanego styczeń 2014 r. - 28 luty 2014 r. - 1 grupa kursu podstawowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Organizacja kursu kosztorysowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu kosztorysowania. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: luty 2014 r. do 31 marca 2014 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Organizacja kursu florystycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja kursu florystycznego. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: październik 2013 r. do 30 listopada 2013 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Warsztaty z zakresu doradztwa zawodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty z zakresu doradztwa zawodowego. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: październik 2013 r. do 15 grudnia 2013 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Warsztaty carvingu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty carvingu. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: październik 2013 r. do 15 grudnia 2013 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Kurs barmański I stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs barmański I stopnia. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: od stycznia 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Warsztaty baristyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty baristyczne. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin wykonania zamówienia: styczeń 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kurs wychowawców kolonijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs wychowawców kolonijnych. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin realizacji - październik 2013 r. do 15 grudnia 2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Organizacja szkolenia pn. Doradztwo zawodowe, komunikacja interpersonalna aktywne poruszanie się po rynku pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja szkolenia pn. Doradztwo zawodowe, komunikacja interpersonalna aktywne poruszanie się po rynku pracy. Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin realizacji - październik 2013 r. do 15 grudnia 2013 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Organizacja szkolenia pn. Kurs tworzenia interaktywnych animacji komputerowych w technologii Flash (program Swish).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja szkolenia pn. Kurs tworzenia interaktywnych animacji komputerowych w technologii Flash (program Swish). Postępowanie o wartości poniżej 200 000 euro. Termin realizacji - październik 2013 r. do 15 grudnia 2013 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO DLA ZADANIA: "ODBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 458 - ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 458 NA ODCINKU KANTOROWICE-LEWIN BRZESKI"
- Ochrona osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu
- D/30/2025/B Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Sprzedaż i dostawa instrumentarium (narzędzi elektrochirurgicznych)kompatybilnych z generatorami Valleylab (FT10) dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Remont - modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego PSP 24 w Opolu.
- Zakup wraz z dostawą leków (z podziałem na 4 zadania)
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na zapewnieniu trenerów
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu mikrobiogazowni rolniczych oraz biogazowni rolniczych
- Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej, uczestników projektu "Nie czekaj - zdobądź doświadczenie (III)" EFS+
- Przeprowadzenie kursu - Florysta ( powiat gorzowski)
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu pn.: "Zapewnienie drożności systemu poprzez odzyskanie wolnych miejsc w skarżyskiej pieczy zastępczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.