Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej, uczestników projektu „Nie czekaj – zdobądź doświadczenie (III)" EFS+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: PUP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291141781
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412517300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kisk@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: skarzysko.praca.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
promocja zatrudnienia, łagodzenie skutków bezrobocia oraz aktywizacja zawodowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej, uczestników projektu „Nie czekaj – zdobądź doświadczenie (III)" EFS+
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5052eac2-9134-4e47-a92d-07fd28e810f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092660/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 15 osób w zakresie ,,Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135-1)”
1.3.5 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób w zakresie ,,Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141-1)”
1.3.6 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 20 osób w zakresie ,,Magazynier z obsługą wózków jezdniowych”
1.3.7 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób w zakresie ,,Operator koparko ładowarki klasy III””
1.3.8 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób w zakresie ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie”
1.3.9 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 5 osób w zakresie ,,Krawiec egzaminem czeladniczym”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Nie czekaj – zdobądź doświadczenie (III)" współfinansowanego ze środków EFS+ Działanie 10.01 programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych i poszukujących pracy
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pup_skarzysko3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pup_skarzysko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pup_skarzysko
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania - komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
-przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
-przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia
oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem: platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy
w Skarżysku- Kamiennej z siedzibą przy ul. Sikorskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - e-mail: iod@skarzysko.praca.gov.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat licząc od stycznia roku następnego po zakończeniu realizacji umowy lub unieważnieniu postępowania. Okres ten dotyczy również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.27.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 317210,30 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135-1)” dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej. Minimalna liczba godzin kursu: 145.
Celem szkolenia jest uzyskanie uprawnień spawalniczych w zakresie metody MAG.
Kurs zostanie zrealizowany według programu zapewniającego przeprowadzenie egzaminów zgodnie z normą europejską PN-EN ISO 9606 -1 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. 2000 r. nr 40 poz. 470). Zakres tematyczny programu szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymogami programowymi dla tego rodzaju szkolenia oraz aktualnymi wytycznymi Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Spawalnictwa W-19/IS-41 lub odpowiednio zgodny z aktualnymi wytycznymi innej jednostki certyfikującej uprawnienia spawaczy.
4.2.5.) Wartość części: 79996,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, który uzyska największą ilość punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania określone w prowadzonym postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kadry prowadzącej szkolenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141-1)”
Planowana liczba uczestników: 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej.
Minimalna liczba godzin kursu: 111.
Celem szkolenia jest uzyskanie uprawnień spawalniczych w zakresie metody TIG. Kurs zostanie zrealizowany według programu zapewniającego przeprowadzenie egzaminów zgodnie z normą europejską PN-EN ISO 9606 -1 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. 2000 r. nr 40 poz. 470). Zakres tematyczny programu szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymogami programowymi dla tego rodzaju szkolenia oraz aktualnymi wytycznymi Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Spawalnictwa W-19/IS-41 lub odpowiednio zgodny z aktualnymi wytycznymi innej jednostki certyfikującej uprawnienia spawaczy.
4.2.5.) Wartość części: 48573,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, który uzyska największą ilość punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania określone w prowadzonym postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kadry prowadzącej szkolenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs ,,Magazynier z obsługą wózków jezdniowych”
Planowana liczba uczestników: 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej.
Minimalna liczba godzin kursu: 80
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu kwalifikacyjnego. Pełna nazwa uzyskanych kwalifikacji w ramach szkolenia potwierdzonych zaświadczeniem kwalifikacyjnym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości
i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz.U. 2019 r. poz. 1008): wózki jezdniowe podnośnikowe
z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem.
4.2.5.) Wartość części: 69424,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, który uzyska największą ilość punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania określone w prowadzonym postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kadry prowadzącej szkolenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs ,,Operator koparkoładowarki kl.III”
Planowana liczba uczestników: 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej.
Minimalna liczba godzin kursu: 134
Celem kursu jest kompleksowe przygotowanie kandydata do wykonywania zawodu operatora koparkoładowarki zgodnie z obecnie obowiązującymi normami, przepisami oraz wiedzą techniczną oraz do uzyskania uprawnień w tym zakresie.
Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady BHP, materiały eksploatacyjne, technologia robót, budowa i obsługa koparkoładowarek, organizacja pracy koparkoładowarkami. Realizacja programu szkoleniowego musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U 2018 r. poz. 583 z późn. zm.) oraz wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego.
4.2.5.) Wartość części: 28984,20 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, który uzyska największą ilość punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania określone w prowadzonym postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kadry prowadzącej szkolenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs ,,Operator obrabiarek sterowanych numerycznie
z egzaminem czeladniczym”
Planowana liczba uczestników: 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej.
Minimalna liczba godzin kursu: 80
Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników kwalifikacji zawodowych tj. tytułu czeladnika w zawodzie operator obrabiarek skrawających sterowanych numerycznie, potwierdzonych standardową procedurą oceny.
Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: BHP podczas obróbki; Podstawy obróbki skrawaniem; Obsługa przemysłowych obrabiarek sterowanych numerycznie w oparciu o różne sterowniki; Obróbka wyrobu zgodnie z dokumentacją technologiczną; Kontrola bieżąca i ostateczna wykonywanych wyrobów; Dobór i ustawienia narzędzi; Dobór parametrów obróbczych obrabiarek sterowanych numerycznie; Wykonywanie różnych części maszyn na obrabiarkach CNC w oparciu o utworzony program obróbczy. Program szkolenie powinien uwzględniać standardy egzaminacyjne dla egzaminu czeladnika.
4.2.5.) Wartość części: 51232,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, który uzyska największą ilość punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania określone w prowadzonym postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kadry prowadzącej szkolenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs ,,Krawiec z egzaminem czeladniczym”
Planowana liczba uczestników: 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej.
Minimalna liczba godzin kursu: 120
Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników kwalifikacji zawodowych tj. tytułu czeladnika w zawodzie krawiec.
Program szkolenia powinien obejmować tematykę obowiązującą na egzaminie czeladniczym w zawodzie krawiec, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 stycznia 2017 r. w sprawie egzaminu czeladniczego, egzaminu mistrzowskiego oraz egzaminu sprawdzającego, przeprowadzanych przez komisje egzaminacyjne izb rzemieślniczych (Dz.U. 2017 r. poz. 89) i zgodnie ze standardami wymagań będących podstawą przeprowadzania egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: Wprowadzenie do technik krawieckich, techniki szycia, Zasady projektowania odzieży
i trendy modowe, Podstawy szycia ręcznego i maszynowego. Rodzaje tkanin i dzianin oraz dobór fasonu do odzieży, Tworzenie wykrojów i modelowanie kroju, Przymiarka i nanoszenie poprawek, Praktyczna nauka zdejmowania miary. Program szkolenie powinien uwzględniać standardy egzaminacyjne dla egzaminu czeladnika.
4.2.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu, który uzyska największą ilość punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania określone w prowadzonym postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kadry prowadzącej szkolenie
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:1.Nie są wykluczeni z postępowania w myśl art. 108 ustawy prawo zamówień publicznych
2.Nie są wykluczeni w myśl ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz.507).
3. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym jest wpis do rejestru zawodowego lub handlowego. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku poprzez weryfikację wpisu w elektronicznej bazie Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wpis i prowadzi działalność gospodarczą.
4. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jest wpis Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy.
5. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Do dokumentów potwierdzających, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należą:
1) Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uznaje wartość opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej na poziomie ceny za wykonanie danej części zamówienia, w odniesieniu do każdej części zamówienia. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na kilka lub wszystkie części zamówienia, wielkości o których mowa w zdaniu poprzednim ulegają sumowaniu. W przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) wartość opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia odnosi się łącznie do wszystkich konsorcjantów.
2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia: zdrowotne lub społeczne. W przypadku zalegania z płatnościami zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał należnych płatności wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub będących wspólnikami spółki cywilnej, ww. dokumenty należy złożyć w odniesieniu do każdego wykonawcy,
a w przypadku spółek cywilnych w odniesieniu zarówno do spółki, jak i do poszczególnych wykonawców.
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzające, że nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 4, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
6. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Do dokumentów potwierdzających, że wykonawca posiada wiedzę, doświadczenie, odpowiedni potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia należą:
1) Oświadczenie dotyczące potencjału technicznego
- Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu, urządzeń technicznych i pomocy dydaktycznych niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca w celu należytego wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – wg Załącznika Nr 11 do SWZ.
2) Wykaz osób
- Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – wg Załącznika Nr 10 do SWZ, przy czym Wykonawca wskaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji trenera/wykładowcy/instruktora na szkoleniach będących przedmiotem danej części zamówienia. Osoba ta musi posiadać odpowiednie wykształcenie i uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie, przez które należy rozumieć udział jako trenera/wykładowcy/instruktora w co najmniej 2 zakończonych szkoleniach tożsamych lub zbieżnych tematycznie z przedmiotem zamówienia, przy czym każde z tych szkoleń musiało być adresowane dla grupy co najmniej 5 osobowej.
3) Wykaz wykonanych/ wykonywanych usług
- Wykaz wykonanych usług (minimum 2) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – wg Załącznika Nr 12 do SWZ.
4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powołać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
9) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
2). Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik Nr 5 do SWZ
3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu w opłacaniu podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
2) Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu w opłacaniu podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne
4) Dokument lub dokumenty Wykonawcy zagranicznego dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeśli dotyczą
5) Oświadczenie dotyczące potencjału technicznego- wg Załącznika Nr 11 do SWZ
6) Wykaz osób - wg Załącznika Nr 10 do SWZ
7) Wykaz wykonanych/ wykonywanych usług wg - Załącznika Nr 12 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy (Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oferty na wzorze Zamawiającego) – wg Załącznika Nr 2 do SWZ;2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków - wg Załącznika Nr 3 do SWZ;
3) Oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa - wg Załącznika Nr 4 do SWZ;
4) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – wg Załącznika Nr 5 do SWZ;
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) – wg Załącznika Nr 6 do SWZ;
6) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - przeciwdziałanie wspieraniu agresji na Ukrainę – wg Załącznika Nr 7 do SWZ;
7) Oświadczenie zobowiązania innego podmiotu (jeśli dotyczy) – wg Załącznika Nr 8 do SWZ;
8) Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – wg Załącznika Nr 9 do SWZ;
9) Wykaz osób - wg Załącznika Nr 10 do SWZ:
10) Akceptację projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego – wg Załącznika Nr 13 do SWZ;
11)Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy):
a) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
d) Zapis lit. c stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
e) Zapis lit. a-c stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
f) Pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i winno zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
g) Jeśli pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, Wykonawca winien przekazać cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej – poświadczenia dokonuje mocodawca (odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca) lub notariusz. Szczegółowy zakres związany z potwierdzaniem umocowania do reprezentowania mocodawcy wskazany jest w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 10.1., składa każdy z wykonawców - wg Załącznika Nr 3 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku).
Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie ofert za pośrednictwem formularza ofertowego dostępnego na platformie zakupowej www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pup_skarzysko
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-28 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-27
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu pn.: "Zapewnienie drożności systemu poprzez odzyskanie wolnych miejsc w skarżyskiej pieczy zastępczej
- Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej, uczestników projektu "Nie czekaj - zdobądź doświadczenie (III)" EFS+
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - II powt.
- "Zakup wraz z dostawą oraz montażem wyposażenia dydaktycznego pracowni specjalistycznych w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w Skarżysku-Kamiennej"
- Budowa ul. Łąkowej
- Kompleksowy nadzór inwestorski na zadanie pn.: Budowa ul. Racławickiej nr 303114T w Skarżysku - Kamiennej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy oraz kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli z Zespołu Szkół Technicznych w Olecku z projektu pn. "Staż, wiedza i umiejętności - drogą do kariery zawodowej"
- Przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie uzyskania kwalifikacji spawacza
- Usługa polegająca na zapewnieniu trenerów
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu mikrobiogazowni rolniczych oraz biogazowni rolniczych
- Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Skarżysku-Kamiennej, uczestników projektu "Nie czekaj - zdobądź doświadczenie (III)" EFS+
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.