eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › konserwacja kanału i oczka wodnego



Ogłoszenie z dnia 2005-08-09

POZYCJA 40006

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: konserwacja kanału i oczka wodnego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, do kontaktów: Grażyna Jeżo, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035, e-mail: dzp@pragapld.waw.pl, www.pragapld.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja kanału i oczka wodnego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Bieżąca konserwacja kanału i oczka wodnego na terenie Parku OWS Waszyngtona w Dzielnicy Praga Południe. Przewiduje się realizację zamówienia w dwóch etapach: I ETAP - konserwacja kanału i oczka wodnego wraz z wymianą umocnień (faszyny), II ETAP - porządkowanie terenu: naprawa uszkodzonych trawników, nawierzchni oraz innych elementów parku powstałych w wyniku realizacji umowy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, Dzielnica Praga Południe, Park OWS Waszyngtona. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.05.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Termin realizacji zamówienia: I ETAP - w ciągu maks. 45 dni od daty rozpoczęcia prac,II ETAP - od 28 kwietnia 2006 r. do 15 maja 2006 r. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ww. ustawy i określone w SIWZ tj.: dysponują osobą przewidzianą do sprawowania funkcji kierownika robót posiadającą przygotowanie zawodowe w kierunku melioracji;posiadają aktualne zezwolenie na transport i odbiór odpadów innych niż niebezpieczne, ważnego co najmniej do 15.05.2006 r.,wydanego zgodnie z ustawą o odpadach lub aktualną umowę z firmą posiadającą takie zezwolenie;posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych na terenie m. st. Warszawy,ważnego co najmniej do 15.05.2006 r.,wydanego zgodnie z ustawą z dnia o utrzymaniu porządku i czystości lub aktualną umowę z firmą posiadającą takie zezwolenie; wykażą,iż w okresie ostatnich trzech lat należycie wykonali na terenach zieleni miejskiej co najmniej 3 prace obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia;posiadają bazę techniczną na terenie Warszawy lub nie dalej niż w odległości 30 km od Warszawy;wykażą zatrudnienie min.10 osób;udokumentują posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji robót;wniosą wadium. Wymagane dokumenty: dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego;zaświadczenie z ZUS,US;informacja z KRK;aktualne zezwolenie na transport i odbiór odpadów innych niż niebezpieczne lub umowa z firmą posiadającą takie zezwolenie;aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych na terenie m.st.Warszawy lub umowa z firmą posiadającą takie zezwolenie;wykaz prac+referencje;wykaz osób i podmiotów+uprawnienia;informacja na temat bazy technicznej;polisa OC;wadium;parafowany wzór umowy;kosztorys.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.09.2005, cena - 30.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.09.2005, godzina 13:00, siedziba Zamawiającego, III piętro, sala 305.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.