Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-14
Poznań: Zakup i dostawa szkiełek mikroskopowych, szkiełek nakrywkowych, pojemników oraz systemów do archiwizacji szkiełek.
Numer ogłoszenia: 39995 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 618850500, faks 061 8521948.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa szkiełek mikroskopowych, szkiełek nakrywkowych, pojemników oraz systemów do archiwizacji szkiełek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa szkiełek mikroskopowych, szkiełek nakrywkowych, pojemników oraz systemów do archiwizacji szkiełek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 39.18.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: kwota wadium nie wymagana
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu wykazania spełnienia ww warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunku Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu wykazania spełnienia ww warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunku Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - określone wart. 22 ust. 1 ww. ustawy. W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunku Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 2. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji 3. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 4 Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. 5 Oświadczenie, iż zaoferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz, że zostaną dostarczone na każde żądanie Zamawiającego wg załącznika 6 Pakiet 1, 2, 3 Certyfikat CE-IVD dla oferowanego w tym pakiecie przedmiotu zamówienia 7 Pakiet 1 Oświadczenie, że oferowane szkiełka mogą być użyte w posiadanych przez zamawiającego automatach DAKO PT Link, DAKO Autostainer Link 48, DAKO Omnis i Ventana BenchMark Ultra. Pakiet 2 Oświadczenie, że oferowane szkiełka mogą być użyte w posiadanej przez zamawiającego nakrywarce automatycznej LEICA CV 3050. 8 Opisy pakiet 5 Opisy, foldery, fotografie, opisy techniczne, dane katalogowe producenta jednoznacznie potwierdzające parametry techniczno - użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z załączonym Opisem przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Pakiet 1 - 4: Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania 20% wartości przedmiotu umowy w przypadku udzielenia mniejszej ilości badań, co jest niezależne od Zamawiającego, od ilości szacowanej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15, 61-866 Poznań
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia; pok. 028D, I piętro, Kantor Cegielskiego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Kancelaria, III pietro, pok. nr 3089, w dni robocze, w godz. 7.30 - 14.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Szkiełka mikroskopowe podstawowe adhezyjne do badań histopatologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka mikroskopowe podstawowe adhezyjne do badań histopatologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 39.18.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ocena jakościowa - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Szkiełka nakrywkowe przeznaczone do użycia w nakrywarce automatycznej (LEICA CV 3050).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka nakrywkowe przeznaczone do użycia w nakrywarce automatycznej (LEICA CV 3050). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 39.18.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ocena jakościowa - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 Szkiełka nakrywkowe, do badań histopatologicznych, cytologicznych, immunohistochemicznych i do badań molekularnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka nakrywkowe, do badań histopatologicznych, cytologicznych, immunohistochemicznych i do badań molekularnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 39.18.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Pojemniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 39.18.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 System do archiwizacji szkiełek..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do archiwizacji szkiełek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 39.18.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu szkoły ZSS nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej 154 w Poznaniu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy przystani w parku Sołackim w Poznaniu
- Dostawa produktu leczniczego Tremelimumabum w ramach Programu Lekowego B.6
- Dostawa czyściw, ubrania medyczne, kombinezonów do pracy z cytostatykami
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
- "Pełnienie funkcji Pełnomocnika Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami w Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni analitycznej (2 części) w ramach projektu "Dobry zawód - moja przyszłość"
- zakup mebli laboratoryjnych dla Zakładu Badania Pozostałości Środków Ochrony Roślin Instytutu Ochrony Roślin-PIB w Poznaniu
- Dostawa artykułów laboratoryjnych
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów do Wydziału Chemicznego, Politechniki Śląskiej: wyposażenie pomieszczeń laboratoryjnych nr L3 i L4. Znak sprawy: DZPZ.282.43.2025.EO
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Ogólnej i Ekologicznej Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.