eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiDostawa artykułów w zakresie bezpieczeństwa na potrzeby oddziałów przedszkolnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-05

Starogard Gdański: Dostawa artykułów w zakresie bezpieczeństwa na potrzeby oddziałów przedszkolnych.
Numer ogłoszenia: 399796 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352304 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów w zakresie bezpieczeństwa na potrzeby oddziałów przedszkolnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: Dostawa następującego sprzętu: - apteczka z wyposażeniem - 11 szt., - plansza udzielania I pomocy - 7szt., - gąsienica spacerowa - 4szt., - zabezpieczenie gniazdek elektrycznych - 34 komplety, - zabezpieczenie kątowe mebli - 29 kompletów, - gaśnica przeciwpożarowa - 5 szt., - szafka medyczna ze stali nierdzewnej - 1szt., - komplet oznaczeń ewakuacyjnych - 3 komplety, - skrzynka na klucze ewakuacyjne - 2 szt., W cenę należy wliczyć wszelkie koszty wynikające z dostarczenia sprzętu i odpowiedzialnością za dostawę sprzętu nieuszkodzonego. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie otrzymany od producenta dawniej niż przed 3 miesiącami, spełniać wszystkie wymogi, normy dotyczące bezpieczeństwa wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniający warunki niezbędne do użytkowania w placówkach oświatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy dotyczących przedmiotu zamówienia jest określony w SIWZ wraz z zał. Nr 2 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji: Na wykonaną dostawę - na okres: 12 mieś. Miejsce wykonania dostawy: Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański. Materiały równoważne. Wszelkie nazwy własne produktów, materiałów lub urządzeń przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza a Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne w oparciu o wyroby/produkty/urządzenia innych producentów pod warunkiem posiadania przez te wyroby/produkty/urządzenia parametrów technicznych i funkcjonalnych wymaganych przez zamawiającego lub je przewyższających i posiadania wymaganych właściwości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.1..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU Ognik Krzysztof Sołtys, ul. Sobieskiego 8, Jabłonka, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3916,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6056,22

  • Oferta z najniższą ceną: 6056,22 / Oferta z najwyższą ceną: 6056,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.