eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku - SPZOZ J/U/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39910

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sokółka: dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku - SPZOZ J/U/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: mgr. Alina Szkodzińska Andrzej Dowgiert, ul. Gen. Sikorskiego 40, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. (085) 722 04 24, fax (085) 722 05 00, e-mail: zoz ska@go2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): WWW.SPZOZSOKOLKA.NEOSTRADA.PL Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku - SPZOZ J/U/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 16-100 Sokółka ul. Gen. Sikorskiego 40. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku wg. dodatku nr. 2 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \ustawą\ zamawiający żąda złożenia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 5)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 6)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 7)dokumentów potwierdzających, iż oferowany materiał medyczny może być stosowany w służbie zdrowia zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o Wyrobach Medycznych jeśli są wymagane dla grupy II;IV;V;X;XXXVI;XXXVII;XXXVIII;XXXIX;XL;XLI;XLII 8)Dla grup:I;II;VIII;IX;X;XIII;XVII;XVIII;XIX;XX;XXI;XXIII;XXIV;XXVII;XXVIII;XXIX; XXX;XXXVI;XXXVII;XXXIX;XL;XLI;XLII;XLII;XLIV;XLV dołączyć dokument z którego ma jednoznacznie wynikać, iż oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia z podaniem strony i numeru pozycji asortymentu potwierdzającej zgodność wymagań Zamawiającego, 9)Potwierdzenie wniesienia wadium, 10)Świadectwo ISO 9001 dla grupy XLIV, 11)Należy spełnić warunki określone w dodatku nr 2 do SIWZ asortymentowo - cenowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 21.12.22.00 - Papier siarczanowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.82.39.00 - Papier siarczanowy 25.15.23.39 - 25.15.23.39 Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 25.31.00.00 - Klisza radiologiczna Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia został opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dodatek nr.2 i obejmuje dostawę materiałów medycznych jednorazowego użytkuw tym dla: ortopedii, laboratorium, sterylizacji, bloku operacyjnego, RTG itp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne części zamówienia. Ogólna wrtość wadium dla 45 grup wynosi 11168,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów z art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. 3.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenia wykonawcy z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie \spełnia - \nie spełnia\. Druk ZP-17 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \ustawą\ zamawiający żąda złożenia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 5)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 6)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 7)dokumentów potwierdzających, iż oferowany materiał medyczny może być stosowany w służbie zdrowia zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o Wyrobach Medycznych jeśli są wymagane dla grupy II;IV;V;X;XXXVI;XXXVII;XXXVIII;XXXIX;XL;XLI;XLII 8)Dla grup:I;II;VIII;IX;X;XIII;XVII;XVIII;XIX;XX;XXI;XXIII;XXIV;XXVII;XXVIII;XXIX; XXX;XXXVI;XXXVII;XXXIX;XL;XLI;XLII;XLII;XLIV;XLV dołączyć dokument z którego ma jednoznacznie wynikać, iż oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia z podaniem strony i numeru pozycji asortymentu potwierdzającej zgodność wymagań Zamawiającego, 9)Potwierdzenie wniesienia wadium, 10)Świadectwo ISO 9001 dla grupy XLIV, 11)Należy spełnić warunki określone w dodatku nr 2 do SIWZ asortymentowo - cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsokolka.neostrada.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy przypadku wysyłki SIWZ drogą pocztową w wersji papierowej. Płatne za zaliczeniem pocztowym + koszta przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 10:10, Siedziba zamawiającego pok. 106 sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Grupa 1-21. 1) Krótki opis: Iniekcja - strzykawki, igły , kaniule, rekawice jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.14.12.00, 33.14.12.20, 33.14.13.20. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres opisany w dodatku nr.2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 25.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Grupa 22-26. 1) Krótki opis: Papiery siarczanowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres opisany w dodatku nr. 2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 25.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Grupa 27-30. 1) Krótki opis: Materiały jednorazowego użytku do hemodializy igły, linie, dializatory. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres opisany w dodatku nr.2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 25.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Grupa 36-42. 1) Krótki opis: Implant ortopedyczne , śruby, wkręty, płytki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres opisany w dodatku nr.2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 25.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Grupa 43-45. 1) Krótki opis: Materiały laboratoryjne, materiały RTG klisze, odczynniki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.00.00, 24.64.12.30. 3) Wielkość lub zakres: Wielkość i zakres opisany w dodatku nr.2 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 25.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.