eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaOdbiór i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Stalowa Wola: Odbiór i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 398630 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.-stw.com
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.-stw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w ramach zadań: Zadanie nr 1 Odpady zawierające rtęć. Zadanie nr 2 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne oraz tonery i tusze. Zadanie nr 3 Odpady z działalności transportowej. Zadanie nr 4 Zużyte opony. zadanie nr 5 Odpady z działalności eksploatacyjno-remontowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: -przedstawią ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ -przedstawią wypełnioną -Specyfikację cenową -spełniają wymogi, jak w ogłoszeniu o postępowaniu tj.: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.Ustaw z 2007 roku nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 w/w ustawy, c)zaakceptują termin płatności min. 45 dni, d)zapewnią okres niezmienności cen oferowanego asortymentu przez okres min. 12 miesięcy, e)posiadają koncesje lub zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania ,odzysku, unieszkodliwiania odpadów wydane przez marszałka województwa lub starostę właściwe ze względu na miejsce wytwarzania odpadów f)akceptują warunki umowy, załączonej do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożą: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2.Wypełnioną specyfikację cenową, zgodnie z Rozdz. II SIWZ 3.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganie wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. ) i na ich potwierdzenie przedstawią dokumenty wymienione w punktach: 2.4, 2.5, 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem. Dokument w /w winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej Wykonawca winien dołączyć kserokopię umowy spółki. 5.Kopie koncesji , zezwoleń lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku, unieszkodliwiania odpadów, transportu odpadów w/w wydane przez marszałka województwa lub starostę ,właściwe ze względu na miejsce wytwarzania odpadów, zgodnie z zobowiązującą ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz.U. z 2007 roku Nr 39 , poz. 251 z późn. zmianami) Dla odpadów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie rodzajów odpadów, których zbieranie lub transport nie wymagają zezwolenia na prowadzenie działalności (Dz. Ustaw z 2004 roku Nr 16, poz. 154 z późn. zmianami) Wykonawca , który nie posiada koncesji ,zezwolenia lub licencji na składowanie i utylizację odpadów, wskaże w ofercie Firmę, która zobowiąże się do utylizacji tych odpadów. Do oferty przetargowej w w/w przypadku należy dołączyć stosowne oświadczenie takiej Firmy lub kopię umowy współpracy oraz kopię koncesji ,zezwolenia lub licencji na składowanie i utylizację tych odpadów. Wykonawca winien wskazać miejsce utylizacji odpadów wraz ze stosownym zezwoleniem.W przypadku braku takiego zezwolenia - oferta będzie odrzucona . 6. Zestawienie cen jednostkowych opakowań dla poszczególnych grup odpadów , zgodnie z Rozdz. II Opisu przedmiotu zamówienia 7. Nazwiska, imiona oraz stanowiska osób uprawnionych do podpisania ofert oraz podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy 8. Wykaz odbiorców, dla których zrealizowane były( lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są realizowane) podobne asortymentowo usługi o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania ( 30 październik 2006r - 30 październik 2009r ) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług 10. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, o których mowa w pkt 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4, 37 - 450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrz.pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4, 37 - 450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrz.pok. nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Odpady zawierajace rtęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Odpady zawierajace rtęć.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne oraz tonery i tusze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne oraz tonery i tusze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Odpady z działalności transportowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - Odpady z działalności transportowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Zużyte opony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - Zużyte opony.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Odpady z działalności eksploatacyjno-remontowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - Odpady z działalności eksploatacyjno-remontowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.