Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Sosnowica: Przebudowa budynku biurowo - administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Parczew- roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 397966 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew, Aleja Kasztanowa 13, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 082 5912125, faks 082 5912125.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku biurowo - administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Parczew- roboty dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa budynku biurowo - administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Parczew - roboty dodatkowe ujętych w protokole konieczności wykonania robót dodatkowych z dnia 02.07.2010r. oraz 09.07.2010r. W zakres wykonywanych czynności wchodzą: Wspólny Słownik Zamówień: 45211350-7, 45262800-9, 45262500-6. Wykonanie przebudowy budynku biurowo - administracyjnego siedziby Nadleśnictwa Parczew: - roboty rozbiórkowe - prace murarskie i murowe - w/w prace należy wykonać wg projektu budowlanego i pozwolenia na budowę. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności do zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji budowlanej, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami i Branżowymi Normami Budowlanymi oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne higieniczne warunki pracy. 2. Wykonawca zapewni co najmniej 3 letnią (liczoną od daty końcowego odbioru robót) gwarancję na wykonane prace budowlane na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. 3. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRG LINTER SP z o. o., PRG LINTER SP z o. o. ul. Górnicza 5A 21-010 Łęczn, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45338,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51532,76
Oferta z najniższą ceną: 51532,76 / Oferta z najwyższą ceną: 51532,76
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonanie prac ujętych w zatwierdzonych protokołach konieczności wykonania robót jest niezbędne przed przystąpieniem do dalszej realizacji robót budowlanych. Zaniechanie prac spowoduje niemożliwość kontynuowania przebudowy zgodnie warunkami dokumentacji budowlanej, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami i Branżowymi Normami Budowlanymi oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne higieniczne warunki pracy. art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń w oddziale geriatrii budynku "B" i rozbudowa łącznika (dźwig szpitalny) wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz elementami wyposażenia
- Remont oddziału Urologii w Szpitalu w Puszczykowie
- Budowa instalacji tryskaczowej na terenie ZUOK w Olsztynie
- Remontu nawierzchni placu Jednostki Ratowniczo Gaśniczej JRG 6 przy ul. Chrościckiego 76 w Warszawie.
- REMONT KAPITALNY DACHU BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO W GIERAŁCICACH 120, GM. GŁUCHOŁAZY
- Remont i dostosowanie pomieszczeń biurowych nr 215, 216, 217 w Zamku Piastowskim w Legnicy dla potrzeb Zespołu Osadnictwa
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.