eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReskoSukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2015



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Resko: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2015
Numer ogłoszenia: 397716 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wojska Polskiego 40, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3951830, faks 091 3951337.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: dps.resko.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna pozostała z zakwaterowaniem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2015: Aromaty -fiolki 10 ml szt. 30; Bazylia suszona 20-25 g szt.200; Budyń śmietankowy w proszku 40-50 g szt.500; Bulion rosołowy uniwersalny w proszku kg 80; Cukier biały kryształ kg 2600; Cukier puder 490-500 g szt.40; Cukier wanilinowy 32-35g szt.500; Cukierki czekoladowe kg 40; Cynamon 18-20 g szt.150; Czekolada 95-100 g mleczna szt.4; Czosnek granulowany 490-500 g szt.26; Estragon 18-20g szt.50; Herbata czarna Saga ekspresowa 100 szt. lub równoważna szt.80; Herbata indyjska granulowana 90-100 g szt.720; Herbata owocowa 90-100 g (nie napój herbaciany rozpuszczalny) szt.80; Kakao 90-100g szt.450; Kawa Inka 150 g lub równoważna szt. 1000; Kisiel 40-50g szt.1600; Kminek 18-20 g szt.10; Koper zielony susz 240-250 g kg 16;Kwasek cytrynowy 20-25g szt.300;Liść laurowy 200-210g szt.20; Majeranek 95-100g szt.40;Majonez 590-600 g szt.300; Makaron 490-500g Lubella różne formy lub równoważny szt.1400; Makaron spaghetti 480-500 g Lubella lub równoważny szt.200; Oregano suszone 20-25 g szt.100; Papryka słodka mielona 480-500 g szt.10; Papryka ostra mielona 490-500 g szt.5; Pieprz czarny naturalny 490-500g szt. 40; Pietruszka zielona susz 240-250 g szt.15; Proszek do pieczenia 20-25 g szt. 20; Przyprawa złocista do kurczaka 40-50 g szt. 150; Przyprawa Warzywko 0,95-1kg lub równoważna szt.120; Przyprawa do piernika 20-25 g szt.10; Przyprawa do ziemniaków 0,95-1 kg szt. 20; Przyprawa Gyros 490-500 g szt 14;Sos pieczarkowy w proszku 40-50 g szt 10; Sos Winiary do spaghetti 950-1000 g lub równoważny szt.12; Sól spożywcza jodowana kg700; Syrop owocowy na słodziku dla diabetyków 330-350 ml szt.40;Syrop owocowy wysokosłodzony 6-6,50kg szt.10; Tymianek suszony18-20 g szt.50; Ziele angielskie 490-500g szt.25; Zioła prowansalskie suszone 40-50g szt.150; Zupa w proszku barszcz biały Winiary 50-55 g lub równoważny szt.300; Zupa w proszku barszcz czerwony Winiary 50-55 g lub równoważny szt.400; Zupa w proszku żurek Winiary 50-55 g lub równoważna szt. 200; Żelatyna spożywcza 450-500g szt.60;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art. 22 ust. 1, tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 7 WYKAZU WYMAGANYCH DOKUMENTÓW - (pkt. 7.2. SIWZ). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zgodnym z wymogami HACCP i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta - wypełniony formularz ofertowy (zał. 1) wraz z załącznikiem nr 1/1 UWAGA! - Formularz/e należy wypełnić zgodnie z rubrykami i składać jako załącznik do oferty Wzór umowy (zał.2) UWAGA! - Wzór umowy należy złożyć jako załącznik do OFERTY Oświadczenie wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA! - Oświadczenie to należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego (zał. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawartych w niej dokumentów, jeżeli oferta i dokumenty nie zostały podpisane przez osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.resko.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Wojska Polskiego 40 72-315 Resko I piętro pokój kadr.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Wojska Polskiego 40 72-315 Resko I piętro pokój kadr.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.