eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Zakup z dostawa błon RTG do obróbki automatycznej, materiałów eksploatacyjnych, oraz kaset RTG z ekranem wzmacniającym emitującym światło niebieskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Wieluń: Zakup z dostawa błon RTG do obróbki automatycznej, materiałów eksploatacyjnych, oraz kaset RTG z ekranem wzmacniającym emitującym światło niebieskie.
Numer ogłoszenia: 397098 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawa błon RTG do obróbki automatycznej, materiałów eksploatacyjnych, oraz kaset RTG z ekranem wzmacniającym emitującym światło niebieskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Nazwa, nr katalogowy producenta j.m. Ilość szac. 1. Błona Dental DXD 3x4 a150 (Kodak lub równoważne) Op. 8 2. Błona RTG X 1 18x24 op=100szt. (Kodak lub równoważne) Op 70 3. Błona RTG X 1 15x40 --//-- (Kodak lub równoważne) OP 10 4. Błona RTG X 1 24x30 --//-- (Kodak lub równoważne) OP 120 5. Błona RTG X 1 35x35 --//-- (Kodak lub równoważne) OP. 60 6. Błona RTG X 1 35x43 --//-- (Kodak lub równoważne) OP 80 7. Błona RTG 30x40 (Kodak lub równoważne ) op 60 9. Zestaw FOMADENT utrwalacz plus wywoływacz do obróbki klisz dent. ( Kodak lub równoważne) Op. 5 11. Błona RTG 35x43 Tom .Kom. (Kodak lub równoważne Op. 7 12 Utrwalacz 2x20 l=2x5 l konc (Kodak lub równoważne) Op. 80 13 Wywoływacz 2x20 l = 2x5 l konc. ( Kodak lub równoważne) Op. 120 14. Koperty RTG 35x35 a100 Op 30 15. Koperty RTG 37x45 a100 Op 30 16. Koperty RTG 19x25 a100 Op 100 17. Koperty RTG 25x31 a100 Op 30 18. Kaseta plus ekran wzmacniający emitujący światło niebieskie 18 x 24 o wzmocnieniu 400 (Kodak lub równoważne) Szt 4 19. Kaseta plus ekran wzmacniający emitujący światło niebieskie 24 x 30 o wzmocnieniu 400 (Kodak lub równoważne) Szt 4 20. Kaseta plus ekran wzmacniający emitujący światło niebieskie 30 x 40 o wzmocnieniu 400 (Kodak lub równoważne) Szt 4 21. Kaseta plus ekran wzmacniający emitujący światło niebieskie 35 x 35 o wzmocnieniu 400 (Kodak lub równoważne) Szt 4 22. Kaseta plus ekran wzmacniający emitujący światło niebieskie 35 x 43 o wzmocnieniu 400 (Kodak lub równoważne) Szt 4 23. Kaseta plus ekran wzmacniający emitujący światło niebieskie 15 x 40 o wzmocnieniu 400 (Kodak lub równoważne) Szt 4 24. Bobiks szt 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 30.19.97.13 - Zadrukowane koperty na zdjęcia rentgenowskie 32.12.42.10 - 32.12.42.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 4) Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe czego potwierdzeniem są certyfikaty i atesty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego) ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl ..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.