Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-12
Bochnia: Zorganizowanie dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1 dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 396918 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1 dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednodniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej wraz z przewozem osób na trasie Bochnia - miejsce realizacji usługi - Bochnia. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 10 osób w wieku 16 lat do 22 lat, w tym 5 chłopców i 5 dziewczyn oraz 1 opiekun. Uczestnikami treningu są wychowankowie rodzinnej pieczy zastępczej. Głównym celem treningu będzie integracja uczestników, nauka komunikacji i współpracy w grupie, a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Trening uczestników nastąpi w okresie między 05.11.2012 r. a 09.11.2012 r.. Zamawiający wymaga, aby usługa zrealizowana została w ośrodku położonym, w odległości nie większej niż ok. 30 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca, który będzie organizatorem wyjazdu zapewni: Zajęcia w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla nie więcej niż 10 uczestników wyjazdu oraz 1 osoby z kadry Zamawiającego Zorganizowanie 6 godzinnych zajęć wykładowo - warsztatowych z psychologiem/pedagogiem z zakresu: spontanicznego wyrażania uczuć (zapoznanie się z emocjami jakie pojawiają się u wychowanków najczęściej, omówienie - po co ludziom uczucia, jak sobie z nimi radzić i jak o nich rozmawiać) nauka rozpoznawania swoich umiejętności i możliwości, jak doskonalić te umiejętności, które się już posiada, jak odnaleźć w sobie nowe pasje; ustalanie jaką rolę pełni strach w życiu człowieka, jak można się go pozbyć z naszego życia, jak zmienić sposób myślenia o porażce, sukcesie, własnym życiu; ustalenie czym jest kryzys w życiu człowieka, co niesie za sobą, jak spojrzeć na daną sytuację z innej perspektywy. W związku z tym osoba przeprowadzająca zajęcia powinna posiadać: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika, minimum 4-letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą, co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu psychologa lub pedagoga. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie konspekt zajęć opisujący m.in. metody i narzędzia, które będą wykorzystane do osiągnięcia celu warsztatów tj. ćwiczenia kompetencji i umiejętności społecznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Dysponuje jedną salą szkoleniową (na terenie ośrodka) przystosowaną do przeprowadzenia warsztatów/zajęć/spotkań dla uczestników treningu. Ponadto sala powinna być wyposażona w sprawny sprzęt audiowizualny tj. rzutnik, laptop lub komputer stacjonarny oraz ekran ścienny. Zajęcia będą prowadzone przed i po południu przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, w oparciu o przedstawiony poniżej harmonogram. Wykonawca zapewni wyżywienie dla 10 uczestników oraz 1 osoby z kadry, składające się z dwóch posiłków: dwudaniowy obiad + deser (np. świeże ciasto, lody), kolacja w formie: stołu szwedzkiego. Dodatkowo, Wykonawca w trakcie zajęć/warsztatów wg wyżej wymienionego harmonogramu zapewni na każde z tych spotkań: świeże ciastka 0,5 kg (wafelki, ciastka kruche), paluszki, 4 l 100% soków owocowych (jabłkowy i/lub pomarańczowy),wodę mineralna, kawę rozpuszczalną, herbatę, cukier, śmietankę do kawy (w postaci płynnej), cytryny, owoce. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie do podawanych posiłków naczynia i sztućce w ilości adekwatnej do liczby osób biorących udział w zajęciach (wyklucza się możliwość stosowania sztućców plastikowych). Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny. Przejazd 10 uczestników i 1 osoby z kadry na trasie Bochnia - realizacja miejsca usługi - Bochnia (dojazd + powrót), sprawnym busem spełniającym wymogi zawarte w ustawie z dnia 20.06.1997 r. o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz 901 ze zmianami). Ubezpieczenia NNW dla 10 uczestników treningu i 1 osoby z kadry na czas przejazdów i treningu na kwotę minimalną 10.000 złotych na każdą osobę. Kserokopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą VAT / rachunkiem po zakończeniu wyjazdu, z zastrzeżeniem, iż najpóźniej w dniu wyjazdu Wykonawca prześle faksem / e-mailem potwierdzenie dokonania ubezpieczenia. Zorganizowanie uczestnikom przedpołudnia integracyjnego tj. gry zespołowej w formie gry w paintball. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprawny sprzęt tj. karabinek, kulki do karabinka, kombinezon, maskę, rękawiczki, ochraniacze w ilości adekwatnej do liczby uczestników treningu a także osobę/osoby odpowiedzialna/ne będzie/ą za bezpieczeństwo i obsługę techniczną z doświadczeniem dwuletnim. Zapewnienie uczestnikom jednego pomieszczenia zamykanego na klucz spełniającego rolę szatni. W celu zapewnienia właściwej promocji realizowanego przez Zamawiającego projektu umożliwi umieszczenie w obiekcie stosownych informacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jednego treningu kompetencji i umiejętności społecznych, przez co Zamawiający rozumie kompleksową usługę polegającą na zorganizowaniu treningu min. 1 dniowego dla min 10 osobowej grupy, z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (opinie, referencje wystawione przez poprzednio zamawiających) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem ośrodkiem/miejscem położonym na terenie Polski, w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego (tj. Bochnia ul. Windakiewicza 9/5), przy czym obiekt musi spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub układ ratalny dla zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art 22 ust 1 ustawy - złącznik 2 do SIWZ W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art 22 ust 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: a. koncesję, zezwolenie lub licencję - potwierdzenie aktualnego wpisu Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, b. Wykaz wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ b. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braki podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonej powyżej Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osoby/ę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Zaakceptowany wzór umowy ( stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/podmiotowe/Zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Ul. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Bochnia ul. Windakiewicza 9/5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wzmacnianie integracji spoęłcznej w Powiecie Bocheńskim.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Zakup dwóch agregatów prądotwórczych mobilnych na przyczepie
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie urobku pochodzącego z robót górniczych w wyrobiskach dołowych w Kopalni Soli Bochnia sp. z o.o."
- Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Bochnia, jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Bochnia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP w Gminie Miasta Bochnia
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu typu PickUp z napędem 4x4 dla KP PSP w Bochni JRG.
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy" - powt.
- Przygotowanie i przeprowadzenie ogólnorozwojowych zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży w wieku 2-17 lat przebywających na Oddziale Neurologiczno-Rehabilitacyjnym w Zagórzu.
- Pobyt studentów i kadry dydaktycznej w ośrodku narciarskim w celu realizacji zajęć : Sporty śnieżne - narciarstwo obóz WKFiB ANS w Nowym Sączu w okresie między 08.01.-31.01.26 r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I USŁUG SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW, OSÓB TOWARZYSZĄCYCH PRACOWNIKÓW I DZIECI PRACOWNIKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W PILE
- Usługa sportowo - rekreacyjna na podstawie kart abonenckich imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników USK w Opolu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





