eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaZorganizowanie dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1 dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-12

Bochnia: Zorganizowanie dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1 dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 396918 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1 dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednodniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej wraz z przewozem osób na trasie Bochnia - miejsce realizacji usługi - Bochnia. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 10 osób w wieku 16 lat do 22 lat, w tym 5 chłopców i 5 dziewczyn oraz 1 opiekun. Uczestnikami treningu są wychowankowie rodzinnej pieczy zastępczej. Głównym celem treningu będzie integracja uczestników, nauka komunikacji i współpracy w grupie, a także radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Trening uczestników nastąpi w okresie między 05.11.2012 r. a 09.11.2012 r.. Zamawiający wymaga, aby usługa zrealizowana została w ośrodku położonym, w odległości nie większej niż ok. 30 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca, który będzie organizatorem wyjazdu zapewni: Zajęcia w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla nie więcej niż 10 uczestników wyjazdu oraz 1 osoby z kadry Zamawiającego Zorganizowanie 6 godzinnych zajęć wykładowo - warsztatowych z psychologiem/pedagogiem z zakresu: spontanicznego wyrażania uczuć (zapoznanie się z emocjami jakie pojawiają się u wychowanków najczęściej, omówienie - po co ludziom uczucia, jak sobie z nimi radzić i jak o nich rozmawiać) nauka rozpoznawania swoich umiejętności i możliwości, jak doskonalić te umiejętności, które się już posiada, jak odnaleźć w sobie nowe pasje; ustalanie jaką rolę pełni strach w życiu człowieka, jak można się go pozbyć z naszego życia, jak zmienić sposób myślenia o porażce, sukcesie, własnym życiu; ustalenie czym jest kryzys w życiu człowieka, co niesie za sobą, jak spojrzeć na daną sytuację z innej perspektywy. W związku z tym osoba przeprowadzająca zajęcia powinna posiadać: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika, minimum 4-letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą, co najmniej 4 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu psychologa lub pedagoga. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie konspekt zajęć opisujący m.in. metody i narzędzia, które będą wykorzystane do osiągnięcia celu warsztatów tj. ćwiczenia kompetencji i umiejętności społecznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Dysponuje jedną salą szkoleniową (na terenie ośrodka) przystosowaną do przeprowadzenia warsztatów/zajęć/spotkań dla uczestników treningu. Ponadto sala powinna być wyposażona w sprawny sprzęt audiowizualny tj. rzutnik, laptop lub komputer stacjonarny oraz ekran ścienny. Zajęcia będą prowadzone przed i po południu przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, w oparciu o przedstawiony poniżej harmonogram. Wykonawca zapewni wyżywienie dla 10 uczestników oraz 1 osoby z kadry, składające się z dwóch posiłków: dwudaniowy obiad + deser (np. świeże ciasto, lody), kolacja w formie: stołu szwedzkiego. Dodatkowo, Wykonawca w trakcie zajęć/warsztatów wg wyżej wymienionego harmonogramu zapewni na każde z tych spotkań: świeże ciastka 0,5 kg (wafelki, ciastka kruche), paluszki, 4 l 100% soków owocowych (jabłkowy i/lub pomarańczowy),wodę mineralna, kawę rozpuszczalną, herbatę, cukier, śmietankę do kawy (w postaci płynnej), cytryny, owoce. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie do podawanych posiłków naczynia i sztućce w ilości adekwatnej do liczby osób biorących udział w zajęciach (wyklucza się możliwość stosowania sztućców plastikowych). Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny. Przejazd 10 uczestników i 1 osoby z kadry na trasie Bochnia - realizacja miejsca usługi - Bochnia (dojazd + powrót), sprawnym busem spełniającym wymogi zawarte w ustawie z dnia 20.06.1997 r. o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz 901 ze zmianami). Ubezpieczenia NNW dla 10 uczestników treningu i 1 osoby z kadry na czas przejazdów i treningu na kwotę minimalną 10.000 złotych na każdą osobę. Kserokopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą VAT / rachunkiem po zakończeniu wyjazdu, z zastrzeżeniem, iż najpóźniej w dniu wyjazdu Wykonawca prześle faksem / e-mailem potwierdzenie dokonania ubezpieczenia. Zorganizowanie uczestnikom przedpołudnia integracyjnego tj. gry zespołowej w formie gry w paintball. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprawny sprzęt tj. karabinek, kulki do karabinka, kombinezon, maskę, rękawiczki, ochraniacze w ilości adekwatnej do liczby uczestników treningu a także osobę/osoby odpowiedzialna/ne będzie/ą za bezpieczeństwo i obsługę techniczną z doświadczeniem dwuletnim. Zapewnienie uczestnikom jednego pomieszczenia zamykanego na klucz spełniającego rolę szatni. W celu zapewnienia właściwej promocji realizowanego przez Zamawiającego projektu umożliwi umieszczenie w obiekcie stosownych informacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jednego treningu kompetencji i umiejętności społecznych, przez co Zamawiający rozumie kompleksową usługę polegającą na zorganizowaniu treningu min. 1 dniowego dla min 10 osobowej grupy, z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (opinie, referencje wystawione przez poprzednio zamawiających) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem ośrodkiem/miejscem położonym na terenie Polski, w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego (tj. Bochnia ul. Windakiewicza 9/5), przy czym obiekt musi spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub układ ratalny dla zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art 22 ust 1 ustawy - złącznik 2 do SIWZ W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art 22 ust 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: a. koncesję, zezwolenie lub licencję - potwierdzenie aktualnego wpisu Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, b. Wykaz wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ b. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braki podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonej powyżej Formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osoby/ę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Zaakceptowany wzór umowy ( stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/podmiotowe/Zamowienia
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Ul. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Bochnia ul. Windakiewicza 9/5.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wzmacnianie integracji spoęłcznej w Powiecie Bocheńskim.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.