Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-25
Żyrardów: Usługi kominiarskie w ramach konserwacji budynków
Numer ogłoszenia: 396872 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o. , ul. Armii Krajowej 5, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 858 10 00, faks 046 858 10 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-zyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: GMINNA OSOBA PRAWNA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kominiarskie w ramach konserwacji budynków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w ramach konserwacji, polegających na : -okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, -udrażnianiu przewodów kominowych, -okresowym czyszczeniu przewodów dymowych i spalinowych, -instalowaniu nasad kominowych, -zabezpieczaniu przewodów elementami stalowymi, -obsadzaniu kratek wentylacyjnych, siatek na kominach, itp. -wydawaniu opinii kominiarskich wraz z zapewnieniem nieodpłatnego dyżuru telefonicznego w przypadku awarii w dni wolne od pracy. Szczegółowy zakres opracowania określający przedmiot zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 11. Wykaz usług zakłada szacunkową ilość i zakres prac. Prace wykonywane będą w oparciu o indywidualne zgłoszenia i zlecenia wystawiane przez pracownika PGM z uwzględnieniem bieżących potrzeb z terminem realizacji uzgodnionym przez strony oraz zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Zamówienie realizowane będzie w 314 budynkach mieszkalnych i wolnostojących użytkowych znajdujących się w zarządzie PGM na terenie miasta Żyrardowa zgodnie z wykazem stanowiącym załącznika nr 14 do specyfikacji. Rozliczenie robót odbywać się będzie sukcesywnie w miarę wykonywania zleceń wg faktycznej ilości i rodzaju prac wykonanych w danym miesiącu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł) Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w: PKO BP SA o/Żyrardów nr 72 1020 1055 0000 9902 0244 0980.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie przedmiotu zamówienia określonego niniejszym zamówieniem nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, należy złożyć oświadczenie na zał nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku wykonawca winien wykazać wykonanie co najmniej 1 usługi o zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia i sumarycznej wielkości w okresie 1 roku nie mniejszej niż 100 000,00 zł. Należy złożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wyszczególnionych w wykazie usług zawierające zakres rzeczowy i adres usług, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania zleceniodawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie przedmiotu zamówienia określonego niniejszym zamówieniem nie wymaga posiadania specjalnego potencjału technicznego, należy złożyć oświadczenie na zał nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku wykonawca winien wykazać że: -Dysponuje przynajmniej trzema pracownikami w tym - przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym kwalifikacje mistrza kominiarskiego w rzemiośle kominiarskim oraz - przynajmniej dwoma pracownikami posiadającymi tytuł czeladnika kominiarskiego w rzemiośle kominiarskim lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia na załączniku nr 13.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku wykonawca winien wykazać, że jest zdolny pokryć potencjalną szkodę wynikłą podczas realizacji niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o przedłużeniu polisy lub innego dokumentu (wg zał. nr 8 do SIWZ). Oświadczenie o podwykonawcach (wg zał. nr 9 do SIWZ), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wg zał. nr 13).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian: zmianę osoby kontrolującej, uprawnionej do dokonywania potwierdzeń wykonywanych usług -jeżeli Zamawiający uzna, że osoba kontrolująca z ramienia zamawiającego nie wykonuje swoich obowiązków w sposób należyty lub zaistniały przyczyny losowe zmianę osoby koordynującej prace w zakresie przedmiotu zamówienia -jeżeli Zamawiający uzna, że osoba kierująca pracami nie wykonuje swoich obowiązków w sposób należyty lub zaistniały przyczyny losowe. losową przyczynę zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w wyniku, którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy. w przypadku nieprzewidzianych przeszkód niezależnych od Zamawiającego, a uniemożliwiających realizację zamówienia, Zamawiający będzie uprawniony do : -ograniczenia zakresu usług objętych niniejszą umową np. w przypadku zmiany zarządcy przez wspólnotę mieszkaniową lub rozbiórki budynku, -zwiększenia zakresu usług w przypadku przejęcia w zarząd nowej wspólnoty, powyższe może spowodować zmiany w zakresie usług oraz wartości zamówienia bez zmiany zaoferowanej ceny jednostkowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp.z o.o. ul. Armii Krajowej 5, 96-300 Żyrardów, pok.nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 13:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Sp.z o.o. ul. Armii Krajowej 5, 96-300 Żyrardów, pok. nr 7- Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach inwestycji pn.: Zagospodarowanie terenu wokół Stawu na Bielniku w Żyrardowie.
- Dostawy materiałów opatrunkowych, preparatów do dezynfekcji ran oraz urządzenia do biopsji
- Dostawy sprzętu jednorazowego medycznego, materiałów szewnych i leków
- Doposażenie placu zabaw w Miejskim Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Mostowej
- Przebudowa ulicy Lniarskiej w Żyrardowie.
- "Budowa przyszkolnej hali sportowej w Żyrardowie - Rozwój przyszkolnej infrastruktury sportowej"
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie planowanych i awaryjnych prac czyszczeniowych w obiektach i instalacjach ZTPOK
- WM/SZP/TP/45/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w rejonach D, E, J, K, M, N, C, L.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- usługi w zakresie sprzątania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.