Ogłoszenie z dnia 2013-09-27
Rzeszów: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz środków do utrzymania czystości do magazynu Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 393850 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rzeszowie, ul. Załęska 76, 35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8580700, faks 0-17 8535420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz środków do utrzymania czystości do magazynu Zamawiającego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz środków do utrzymania czystości do magazynu Zamawiającego w asortymencie i ilościach określonych w Tabeli z załącznika nr 1 do SIWZ. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): środki organiczne powierzchniowo czynne 398 20000 - 6;roztwory myjące 398 31250 - 3;środki czyszczące 398 30000 - 9;preparaty czyszczące 398 31240 - 0;środki do czyszczenia toalet 398 31600 - 2;produkty do zmywania naczyń 398 32000 - 3;środek do mycia rąk 337 41100 - 7; Łączna wartość oferty powinna zawierać: a) ceny jednostkowe netto zawierające koszty transportu i ubezpieczenia itp. b) wartość podatku VAT. c) wartość brutto. Cena powinna być wyrażona w polskich złotych (cyfrowo i słownie). 2) Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie tą część zamówienia, którą powierzy podwykonawcom o ile ww. sytuacja dotyczy Wykonawcy składającego ofertę. Określona poniżej ilość towaru stanowi zapotrzebowanie na okres 6 miesięcy. Tabela z załącznika nr 1 do SIWZ Lp. Asortyment, Jedn. miary, ilość. 1. Płyn do ręcznego mycia naczyń - opakowanie do 5 000 ml. Preparat ma być roztworem środków powierzchniowo czynnych i substancji pomocniczych - przeznaczonym do mycia naczyń kuchennych, o przyjemnym (np. cytrynowym, miętowym lub jabłkowym) zapachu - litr 4950; 2. Mydło w płynie op. do 5 000 ml. Preparat przeznaczony do mycia skóry, zawierający łagodne substancje (lanolina, witamina A i F), które nie podrażniają skóry, chronią skórę przed nadmiernym wysuszeniem - nawilżając ją jednocześnie. Postać fizyczna, jaką ma spełniać produkt to gęsty płyn barwy zielonej, pomarańczowej lub białej o przyjemnym zapachu (przeznaczony do dozowników na mydło) - litr 2310; 3. Płyn do mycia szyb ze spryskiwaczem (bez alkoholu) op. 500 ml do 1000 ml. Preparat przeznaczony do czyszczenia szyb, luster i wszelkich powierzchni szklanych i ceramicznych. Dzięki zawartości odpowiednich składników ma się łatwo rozprowadzać, skutecznie usuwać plamy, pozostawiając lśniące - pozbawione smug powierzchnie oraz świeży zapach - litr 948; 4. Płyn do mycia podłóg i paneli podłogowych (np. FLOOR lub środek równoważny) op. 500 ml do 1000 ml. Preparat będzie przeznaczony do mycia podłóg drewnianych, lakierowanych, ceramicznych i z tworzyw sztucznych oraz paneli podłogowych - litr 3180; 5. Płyn do czyszczenia i dezynfekcji WC, usuwający kamień i rdzę - op.500 ml, szt. 5880..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.82.00.00-6, 39.83.12.50-3, 39.83.00.00-9, 39.83.12.40-0, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3, 33.74.11.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa środków czystości oraz środków do utrzymania czystości do magazynu Zamawiającego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CHEMIGOS Hurtownia Chemii Gospodarczej Pokorski Jerzy i Zbigniew Sp. j., 35 - 210 Rzeszów, ul. K. Baczyńskiego 6, 35-210 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26396,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23990,54
Oferta z najniższą ceną: 23990,54 / Oferta z najwyższą ceną: 30469,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie było prowadzone na podstawie art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych - dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 130 000 euro. W okresie 12 miesięcy wartość szacunkowa zamówienia została określona na kwotę 17226,00 euro.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa chromatografu gazowego z dozownikiem i spektrometrem mas typu potrójny kwadrupol
- Wykonanie prac projektowych polegających na wydzieleniu do realizacji I etapu budowy ronda Pobitno wraz z bypassami oraz pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawy środków dezynfekcyjnych.
- Zakup i dostawa owoców i warzyw oraz jaj do stołówki Internatu ZSE w Rzeszowie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb PZPW w Rzeszowie z podziałem na trzy części, w tym projektów RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości, gąbek, mopów, ścierek, papierów i ręczników, opakowań jednorazowych i gastronomicznych, worków oraz materiałów dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- Jednorazowa dostawa środków czystości na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-2:
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych, higienicznych i środków czystości dla jednostek Gminy Kielce w 2026 roku z podziałem na cztery części
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących oraz pielęgnacyjnych.
- Dostawa środków do utrzymania czystości II
więcej: Środek do mycia rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





