eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiDostawa warzyw i owoców na I półrocze 2012 r dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul.Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa warzyw i owoców na I półrocze 2012 r dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul.Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.
Numer ogłoszenia: 393690 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: p.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców na I półrocze 2012 r dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul.Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców do siedziby zamawiającego Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. w ilościach i rodzajach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZw okresie od 2 stycznia 2012 do 30 czerwca 2012r. Wskazane w Formularzu ofertowym ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie co oznacza, ze nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Wykonawcy z teggo tytułu nie przysługują żadne roszczenia finansowe i prawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 03.22.10.00 - Warzywa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KAMEX S.C., osiedle Słoneczne 3/58, 27-400 Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20896,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20896,38

  • Oferta z najniższą ceną: 20896,38 / Oferta z najwyższą ceną: 40988,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. Dostawa warzyw i owoców jest dostawą powszechnie dostępną , popularną i typową. Ma charakter standardowy i powszechny a nie specyficzny i specjalistyczny a na rynku lokalnym i nie tylko występuje wiele podmiotów zajmujących się ich dostawą a jedyną rzeczą jaka ich różni jest cena. Wartość zamówienia wynosi 21941,20 złotych brutto na pół roku i jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamówienie w trybie zapytania o cenę może być udzielone jedynie dla postępowań o wartości mniejszej niż tzw. progi unijne , które wynoszą 125000/193000 euro dla dostaw i usług. Ponadto przedmiotem zamówienia udzielonego w trybie zapytania o cenę mogą być jedynie dostawy lub usługi . Uzasadnienie prawne: postępowanie było prowadzone na podstawie art. 69 w związku z art. 70 ustawy z dn. 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz. u. z 2010r nr 113, poz. 759 ze zm.)w trybie zapytania o cenę , który stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę , jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych , a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.W związku z powyższym udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.