Ogłoszenie z dnia 2011-11-23
Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa warzyw i owoców na I półrocze 2012 r dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul.Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.
Numer ogłoszenia: 393690 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: p.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców na I półrocze 2012 r dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul.Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców do siedziby zamawiającego Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. w ilościach i rodzajach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZw okresie od 2 stycznia 2012 do 30 czerwca 2012r. Wskazane w Formularzu ofertowym ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie co oznacza, ze nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Wykonawcy z teggo tytułu nie przysługują żadne roszczenia finansowe i prawne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 03.22.10.00 - Warzywa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KAMEX S.C., osiedle Słoneczne 3/58, 27-400 Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20896,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20896,38
Oferta z najniższą ceną: 20896,38 / Oferta z najwyższą ceną: 40988,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. Dostawa warzyw i owoców jest dostawą powszechnie dostępną , popularną i typową. Ma charakter standardowy i powszechny a nie specyficzny i specjalistyczny a na rynku lokalnym i nie tylko występuje wiele podmiotów zajmujących się ich dostawą a jedyną rzeczą jaka ich różni jest cena. Wartość zamówienia wynosi 21941,20 złotych brutto na pół roku i jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamówienie w trybie zapytania o cenę może być udzielone jedynie dla postępowań o wartości mniejszej niż tzw. progi unijne , które wynoszą 125000/193000 euro dla dostaw i usług. Ponadto przedmiotem zamówienia udzielonego w trybie zapytania o cenę mogą być jedynie dostawy lub usługi . Uzasadnienie prawne: postępowanie było prowadzone na podstawie art. 69 w związku z art. 70 ustawy z dn. 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz. u. z 2010r nr 113, poz. 759 ze zm.)w trybie zapytania o cenę , który stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę , jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych , a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.W związku z powyższym udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych .
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont drogi powiatowej nr 1623T w msc. Goździelin od km 0+008 do km 0+819 (deszcz nawalny 05.06.2025 r.)
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2026 r.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP Gminy Bodzechów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sopocie z podziałem na 8 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





