To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Zakopane: Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i soków do Centralnego Ośrodka Sportu OPO Zakopane.
Numer ogłoszenia: 392558 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349508 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, ul. Bronisława Czecha 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2012274, faks 18 2014906.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i soków do Centralnego Ośrodka Sportu OPO Zakopane..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw, owoców i soków do Centralnego Ośrodka Sportu OPO Zakopane w podziale na częśći: część 1 warzywa, owoce oraz część 2 soki. Szczegółowa specyfikacja oczekiwanego asortymentu została przedstawiona w pkt. 2.3 SIWZ w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie podane powyżej ilości produktów tj. owoców, warzyw i soków są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczne ilości zamawianych artykułów, będą wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Użyte nazwy i parametry mają na celu tylko i wyłącznie przedstawienie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych w stosunku do produktów w/w, jednakże o tej samej gramaturze i składzie. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu innych niż w siwz produktów oraz kart katalogowych lub temu podobnych dokumentów. Produkty równoważne, to materiały o parametrach porównywalnych lub lepszych, aniżeli uwzględnione w dokumentacji przetargowej. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY Dla zapewnienie bezpieczeństwa żywności i żywienia Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCAP. Dowóz artykułów na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do internatu Imperial zlokalizowanego w Zakopanem przy ul. O. Balzera 1 oraz do internatu Zakopane zlokalizowanego w Zakopanem przy ul. B. Czecha 1, sukcesywnie - zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał faksem na numer wykonawcy lub telefonicznie najpóźniej do godziny 16.00 dnia poprzedzającego datę dostawy. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny 08.00 w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami Dobrej praktyki higienicznej, dotyczy głownie: - stanu higienicznego samochodu - higieny osobistej kierowcy - daty przydatności do spożycia - temperatury przewozu Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Termin płatności: 30 dni od dnia dostarczenia faktury, forma płatności: przelew. Dostarczane produkty mają być metkowane według nazw które wymieniane będą w zamówieniach częściowych. Dopuszcza się transport powyższych opakowań jednostkowych luzem w pojemnikach z tworzywa sztucznego bądź w tzw. zgrzewkach w sposób uniemożliwiający ich zniszczenie oraz zanieczyszczenie podczas przewozu. Pojemniki oraz opakowania muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie transportu. Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu produktów spożywczych pochodzenia zwierzęcego w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. Wykonawca powinien posiadać przynajmniej jeden środek transportu spełniający warunki określone w ustawie z dnia 25.08.2006r. o Bezpieczeństwie żywności i żywienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.32.20.00 - Soki warzywne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa owoców, warzyw do Centralnego Ośrodka Sportu OPO Zakopane.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Firma Handlowa Katarzyna i Kazimierz Nykaza" Nykaza Kazimierz
jakie przetargi wygrała firma
"Firma Handlowa Katarzyna i Kazimierz Nykaza" Nykaza Kazimierz
- FIRMA HANDLOWA KATARZYNA I KAZIMIERZ NYKAZA, KAZIMIERZ NYKAZA, ul. Składowa 10a, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38474,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40070,86
Oferta z najniższą ceną: 40070,86 / Oferta z najwyższą ceną: 40256,54
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywne dostawy soków do Centralnego Ośrodka Sportu OPO Zakopane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BRUTAL SP.J., ul. Skibówki 4c, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4855,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4608,49
Oferta z najniższą ceną: 4608,49 / Oferta z najwyższą ceną: 4736,41
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o pomieszczenie kuchni wyposażonej w urządzenia i sprzęt wraz z zapleczem w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.