Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Warszawa: Dostawa, instalacja, konfiguracja i integracja z infrastrukturą informatyczną Zamawiającego macierzy dyskowej, serwerów oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 391770 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Legislacji , Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947521, faks 022 6947015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, konfiguracja i integracja z infrastrukturą informatyczną Zamawiającego macierzy dyskowej, serwerów oraz oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i integracja z infrastrukturą informatyczną Zamawiającego macierzy dyskowej, serwerów oraz oprogramowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.82.00.00 - Serwery 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 17.000,00 plnIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują): a) minimum 2 (dwa) zamówienia, których każdego przedmiotem łącznie było: - dostawa, instalacja i konfiguracja macierzy wskazanej w ofercie Wykonawcy posiadającej kontrolery umożliwiające obsługę co najmniej 420 dysków wraz z licencją na obsługę FCP, iSCSI, CIFS, NFS i deduplikacji; - integracja ww macierzy z przełącznikami HP Procurve 5308 lub HP Procurve 8212 w zakresie uruchomienia usług realizowanych za pomocą protokołów iSCSI, CIFS, NFS Zamawiający wymaga aby doświadczenie przedstawione przez Wykonawcę odnosiło się do macierzy tożsamej z macierzą przedstawioną w ofercie Wykonawcy tj. macierzy tego samego producenta i o tym samym numerze w typoszeregu co wskazane w ofercie. b) minimum 1 (jedno) zamówienie, którego przedmiotem była dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania Hewlett-Packard ProCurve Manager Plus wraz z jego wdrożeniem do pracy z minimum 4 przełącznikami HP ProCurve 5308 pracującymi w sieci wraz z macierzą tego samego producenta co wskazana w ofercie, obsługującą iSCSI, CIFS i NFS. 3. dysponują potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: tj. dysponują minimum 2 osobami posiadającymi aktualne certyfikaty Hewlett Packard Master ASE ProCurve Networking Security Specialist; Wskazany powyżej osoby będą przewidziane do wykonywania przedmiotowego zamówienia. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy z Wykonawców musi spełniać warunki opisane w ust. 5.SIWZ, b) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunek opisany w ust. 6.1.1., 6.1.2., 6.1.3., 6.1.4. SIWZ. 7. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ust. 7 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w sekcji III.2).2 powyżej, Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz wykonanych, zamówień , w zakresie szczegółowo opisanym w sekcji III.2).2 powyżej na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych zamówień. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zdolność techniczna Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie oceniana łącznie. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w sekcja III.2).3 powyżej, Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz osób przewidzianych do wykonywania niniejszego zamówienia, w zakresie szczegółowo opisanym w sekcji III.2).3 powyżej na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 powyżej. Wykonawca wskazał, że będzie dysponował osobami. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 powyżej SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokument wymieniony w pkt 5 powyżej , winien być złożony odrębnie przez każdego z nich. Dokumenty wymienione w pkt. 1., 2., 3. winny być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców i podpisane przez tego z Wykonawców, który został upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 9. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem powinno być dokonane na każdej zapisanej stronie. 10. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 11. Dokument, o których mowa w pkt. 5 powyżej., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcl.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RCL Al. J. Ch. Szucha 2/4
pok. 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 08:45, miejsce: RCL Al. J. Ch. Szucha 2/4 pok. 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczne Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój - dostawa macierzy dyskowej, oprogramowania do backupu oraz serwerów
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- Dostawa macierzy
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu: "Cyberbezpieczny samorząd Urzędu Gminy w Strzałkowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.