eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Unieście › Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego w elementach, wędlin wysokogatunkowych, suchych i podsuszanych oraz tłuszczy dla potrzeb Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Unieście: Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego w elementach, wędlin wysokogatunkowych, suchych i podsuszanych oraz tłuszczy dla potrzeb Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim
Numer ogłoszenia: 390088 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Dom Wypoczynkowy , ul. Suriana 24, 76-032 Unieście, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3481921, faks 094 3481921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdw.afr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego w elementach, wędlin wysokogatunkowych, suchych i podsuszanych oraz tłuszczy dla potrzeb Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem są dostawy mięsa wieprzowego i wołowego w elementach, wędlin wysokogatunkowych, suchych i podsuszanych oraz tłuszczy wg wykazu: 1)baleron gotowany - 120kg; 2)boczek wędzony b/ż - 810kg; 3)kabanosy - 630kg; 4)karkówka wp z/k - 3790kg; 5)kiełbasa jarmarczna - 2890kg; 6)schab z/k - 4800kg; 7)łopatka z/k - 1370kg; 8)żeberka wp.-paski - 940kg; 9)szynka surowa b/k - 230kg; 10)polędwica sopocka - 950kg; 11)szynka gotowana - 1050kg; 12)szynkówka wp - 100kg; 13)słonina - 460kg; 14)pierś wędzona z indyka - 770kg; 15)szynka konserwowa - 860kg; 16)wołowina b/k zrazowa - 230kg; 17)kiełbasa biała surowa - 560kg; 18)parówka gruba wp. - 990kg; 19)golonka surowa-peklowana - 170kg; 20)szynka prasowana - 600kg; 21)flaki wołowe krojone - 80kg; 22)kaszanka - 500kg; 23)boczek surowy b/ż - 200kg; 24)pasztetowa - 280kg; 25)smalec - 1260kg; 26)karkówka wp.b/k - 90kg; 27)schab b/k - 70kg; 28)kiełbasa śląska - 350kg; 29)pasztet zapiekany - 270kg; 30)szynka z indyka - 520kg; 31)łopatka z przyprawami - 750kg; 32)łopatka b/k - 870kg; 33)kiełbasa szynkowa - 820kg; 34)kiełbasa krakowska sucha - 300kg; 35)nogi wp. - 40kg; 36)polędwica Babuni lub równoważna - 615kg; 37)wędzonka krotoszyńska - 690kg; 38)szynka koperkowa z indyka lub równoważna - 125kg; 39)kiełbasa żywiecka - 580kg; 40)kiełbasa jałowcowa - 45kg; 41)szynka chlebowa lub równoważna - 25kg; 42)salceson - 160kg; 43)przysmak szynkowy lub równoważny - 410kg; 44)frankfurterki lub równoważne - 70kg; 45)pieczeń z ziołami - 25kg; 46)mielonka tyrolska - 35kg; 47)salami parzona - 90kg; 48)szynka drobiowa - 120kg; 49)kiełbasa krakowska parzona - 720kg; 50)kiełbasa myśliwska - 140kg; 51)boczek pieczony - 15kg; 52)polędwica drobiowa - 460kg; 53)ogonówka - 25kg; 54)metka - 100kg; 55)luncheon meat - 75kg; 56)kości wp. - 210kg; 57)pieczeń firmowa - 180kg; 58)pieczeń rzymska - 600kg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny 15.41.20.00 - Tłuszcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w razie potrzeby wskazać na konkretne uprawnienia, np. koncesji, zezwolenia i licencje) a)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia 1.2posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia 1.3dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca posiada środki obrotowe i/lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne. 1.5nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą- spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI swiz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił 3.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta misi zawierać następujące dokumenty: 1.formularz oferty wypełniony i podpisany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ 2.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( w pkt. 5 druku oferty). 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego o podmiocie zbiorowym w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3.parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ 4.formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieni. Z treści tego dokumentu wynikać, że ustanowiony wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać, jakiego postępowania dotyczy jak również powinno identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 1,5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz.645) składają dokumenty zgodnie z § 2 tego rozporządzenia. 15.Protokół z ostatniej kontroli sanitarnej i weterynaryjnej, w której wyraźnie zaznaczono że zakład jest dopuszczony do zaopatrywania odbiorców w środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego i że znajduje się pod stałą kontrolą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdw.afr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Dom Wypoczynkowy w Unieściu; 76-032 Unieście, ul.Suriana 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Dom Wypoczynkowy w Unieściu; 76-032 Unieście, ul.Suriana 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.