Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Kościerzyna: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA, ROZBUDOWA I WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ
IM. LUBOMIRA SZOPIŃSKIEGO W KOŚCIERZYNIE
Numer ogłoszenia: 389932 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościerzyna , ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6802300, faks (058) 6802320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. MODERNIZACJA, ROZBUDOWA I WYPOSAŻENIE SALI WIDOWISKOWEJ IM. LUBOMIRA SZOPIŃSKIEGO W KOŚCIERZYNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje nadzór w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektroenergetycznej. Roboty budowlane obejmują m.in. - modernizację i przebudowę części istniejącej: zaplecza, garderób, sanitariatów, - modernizację sali widowiskowej z montażem urządzeń nagłaśniających i wizualizacyjnych - rozbudowę baru, - dobudowę części zaplecza na poziomie piwnicy z przeznaczeniem m.in. na stanowiska garażowe, wentylatorownię; na poziomie parteru, toalet i szatni; na poziomie piętra z przeznaczeniem na salę konferencyjną, 3 sale wielofunkcyjne, biura, magazyny, szatnie, toalety, pomieszczenia socjalne - wykonanie elewacji, - wykonanie przebudowy i rozbudowy instalacji wewnętrznych - zagospodarowanie terenu poprzez budowę miejsc postojowych, - montaż windy dla osób niepełnosprawnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 2.500 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2.Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)÷3) ustawy Pzp 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: 1)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 2.2.Potencjał kadrowy 1.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się minimalnym doświadczeniem, kwalifikacjami i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę na funkcję wymienioną poniżej, która spełnia następujące wymagania: 1)Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej - Szef Zespołu Nadzoru - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych, w tym w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania nadzorował roboty budowlane o łącznej wartości min. 10.000.000 PLN brutto 2)Inspektor Nadzoru branży sanitarnej - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych branży instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych oraz kanalizacyjnych, 3)Inspektor Nadzoru branży elektroenergetycznej - co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)÷9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią Formularza 3.1.; 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Na potwierdzenie spełniania warunków, opisanych w pkt 7.2 IDW, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia. 2.2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 i Załącznika do tego formularza. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, wskazanych osób. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych dotyczące osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania ofert) oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt 7.2.2. Wykaz osób wraz z dołączonymi do niego dokumentami winien potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.2. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.koscierzyna.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, pok. 67, IV piętro bud. urzędu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, pok. 67, IV piętro bud. urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży elektrycznej .
- Przeprowadzenie szkolenia Uprawnienia energetyczne gr.1 w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub II"
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku PZS Nr 2 w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej poprzez modernizację i wyposażenie PZS Nr 1 i PZS Nr 2 w Kościerzynie II
- Realizacja usługi w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży instalacyjnej wodno-kanalizacyjnej.
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu "Kompetencje na + w Sercu Kaszub"
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozbudowa istniejącej instalacji fotowoltaicznej o system magazynowania energii w SP ZOZ w Myszkowie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. nadbudowa oficyny B budynku A wraz z przebudową budynku A Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją p.n. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.