To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-14
Gdynia: Świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu EGERIA firmy Comarch S.A. na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 38831 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18953 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu EGERIA firmy Comarch S.A. na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług asysty technicznej Zintegrowanego Systemu EGERIA firmy Comarch S.A. (zwanego dalej również Systemem) na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. 2. Zakres świadczonych usług asysty technicznej obejmuje w szczególności: a) Prawo do nowych wersji obejmujące: informowanie Zamawiającego o fakcie powstania nowej wersji Systemu, w realnie możliwym czasie, aktualizowanie Systemu do stanu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawnymi, w zakresie funkcjonalności obsługiwanej przez System, przekazywanie Zamawiającemu nowych wersji Systemu na nośniku DVD lub poprzez udostępnienie na serwerze ftp, wraz z instrukcją instalacji i informacją o zmianach funkcjonalnych. b) Serwis pogwarancyjny - wykonywanie odpowiednich czynności mających na celu usunięcie wykrytych błędów w Systemie: dla błędów krytycznych (błąd krytyczny powoduje, że całkowicie nie działają lub nieprawidłowo działają funkcjonalności o znaczeniu krytycznym, na skutek czego brak jest możliwości wykonania operacji, której odroczenie nie jest możliwe ze względu na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne) czas reakcji (liczony w godzinach roboczych od momentu dokonania zgłoszenia) wynosi 8 (słownie: osiem) godzin, czas realizacji (liczony w dniach roboczych od momentu reakcji serwisowej) wynosi 7 (słownie: siedem) dni, dla pozostałych błędów naprawa w możliwie najkrótszym czasie, Zamawiający zapewni Wykonawcy zdalny dostęp do Systemu Komputerowego i Komunikacyjnego; zdalny dostęp będzie odbywać się poprzez cyfrowe łącze transmisji danych. c) Hot Line - konsultacje w zakresie wiedzy merytorycznej oraz działania Zintegrowanego Systemu EGERIA świadczone przez konsultantów zgłaszane przez Zamawiającego telefonicznie, mailowo lub przez System zgłoszeniowy. 3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMARCH S.A., Al. Jana Pawła II 39a, 31-864 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 207673,20
Oferta z najniższą ceną: 207673,20 / Oferta z najwyższą ceną: 207673,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa serii szkoleń w zakresie zielonej transformacji
- Zabudowa Strefy Studenta B400 na potrzebny WZNJ- 4
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków KM PSP w Gdyni
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Loterii promocyjnej pod nazwą "Rozlicz PIT 2025 w Gdyni"
- Dostawa licencji oprogramowania biurowego
- Usługa całorocznego nadzoru nad bezpieczeństwem i gotowością techniczną łodzi stacjonujących w Porcie Jachtowym im. J. Porębskiego w Świnoujściu oraz zapewnienia załogi w rejsach badawczych.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa subskrypcji do oprogramowania wykorzystywanego przez Zamawiającego wraz z usługą wsparcia technicznego (maintenance)"
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
- Świadczenie usług serwisowych dla modułów oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Zakup usług asysty serwisowej z prawem do aktualizacji Zintegrowanego Systemu Informatycznego
- Świadczenie usług asysty technicznej dla wdrożonego u Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie finansami miasta (ZSI-FK) w Gminie Miasto Szczecin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





