Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-21
Poznań: Renowacja i Restauracja Sali Konferencyjnej w Pałacu w Przybrodzie
Postępowanie powtórzone
Numer ogłoszenia: 388060 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340212 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja i Restauracja Sali Konferencyjnej w Pałacu w Przybrodzie Postępowanie powtórzone.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji i restauracji sali konferencyjnej w pałacu w Przybrodzie. Ofertę należy przygotować na podstawie załączonego projektu budowlanego, ślepego kosztorysu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje branże: budowlaną - ściany i sufity oraz odtworzenie dwóch pierwotnych otworów drzwiowych, przy jednoczesnym zamurowaniu istniejącego otworu drzwiowego, stolarkę okienną i drzwiową oraz ułożenie parkietu. Zakres robót budowlanych obejmuje: Ściany i sufity pomieszczeń sali konferencyjnej 1. Odtworzenie dwóch pierwotnych otworów drzwiowych oraz zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego. 2. Usunięcie wszystkich warstw przemalowań, wadliwych uzupełnień, kitów i łat, mechanicznie z pozostawieniem warstwy pierwszego przemalowania. 3. Usunięcie odspojonych od podłoża warstw tynku i innych rozwarstwień. 4. Zagruntowanie pozostawionych tynków gruntem krzemianowym Calsilit GF firmy Farby Kabe, celem wzmocnienia powierzchni. 5. Uzupełnienie ubytków tynku zaprawą cementowo-wapienną np. RK 38 firmy Baumit. 6. Założenie na ścianach cienkiej zaprawy wyrównującej (szlichty) np. Kombi Restauro firmy Farby Kabe i jej opracowanie, opcjonalnie zastosowanie gładzi wapienno-gipsowej lub gipsowej np. firmy Cekol lub Stabill. 7. Zagruntowanie powierzchni ścian i sufitów przed malowaniem gruntem krzemianowym Calasit GF firmy Farby Kabe. 8. Wykonanie rekonstrukcji kolorystycznej na ścianach i sufitach na podstawie decyzji Powiatowego Konserwatora zabytków, według technologii firmy Farby Kabe pn farbą Aquatex. 9. Wykonanie ostatecznego malowania w technice krzemianowo - akrylowej po zatwierdzeniu kolorystki i technologii przez Powiatowego Konserwatora Zabytków. Podczas prac remontowo modernizacyjnych zaleca się wykonanie dokumentacji konserwatorskiej, fotograficznej i opisowej, zakłada się również ścisłą współpracę i nadzór konserwatorski przy przygotowywaniu gładkich powierzchni i malowania ścian i sufitów. Zakres robót stolarki drzwiowej i okiennej: 1. Wykonanie odkrywek celem określenia najstarszej warstwy kolorystycznej oraz kształtu zamontowanej stolarki okiennej oraz drzwiowej. Na podstawie przeprowadzonych badań sporządzenie dokumentacji części stolarki podlegającej wymianie (okna i drzwi) 2. Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej. 3. Wykonanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej (łącznie z drzwiami do odtworzenia pierwotnych otworów drzwiowych oraz z drzwiami wyjściowymi bezpośrednio z sali do parku, na zewnątrz budynku) wzorowanej na pierwotnie zamontowanej po ostatecznym zatwierdzeniu prze Powiatowego Konserwatora Zabytków. Zakres robót parkieciarskich: 1. Usunięcie starego parkietu mechanicznie przy zastosowaniu klinów, przecinaków, młotków i innych narzędzi stolarskich. 2. Oczyszczenie zdemontowanych klepek parkietu i przygotowanie do ponownego ułożenia. 3. Oczyszczenie i przygotowanie podłoża do ułożenia klepek parkietu. 4. Ułożenie klepek parkietu w tzw. jodełkę oraz uzupełnienie cokołu z drewna w odcinkach prostych, klejem na bazie żywic syntetycznych, jedno - lub dwuskładnikowym poliuretanowym np. firmy SLC. 5. Uzupełnienie możliwych braków parkietu poprzez zakup nowych, identycznych klepek parkietu. 6. Wyrównanie powierzchni poprzez maszynowe cyklinowanie i uzupełnienie drobnych ubytków podbarwionymi miękkimi kitami poliestrowymi np. firmy Novol. 7. Malowanie parkietu, dwukrotnie, lakierem poliuretanowym np. firmy SLC. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną. Zamawiający wymaga udzielenia pięcioletniej gwarancji na przedmiot zamówienia. B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Ślepy kosztorys 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Projekt budowlany C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni to: aprobata lub rekomendacja ITB, atest higieniczny PZH, Autoryzacja producenta systemu, karta techniczna systemu, aktualne badania na zgodność z normą PN EN 14877, aktualne badania na bezpieczeństwo ekologiczne. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. D. Wymagane parametry techniczne: Materiałów zastosowane muszą być przeznaczone przez producenta do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. E. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy również: 1. utrzymywanie porządku podczas prac, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 4. korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 5. ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót; 6. wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania do użytkowania; 7. uzgadnianie prowadzenia robót z Administratorem Rolniczo - Sadowniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Przybroda. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2. Zastosowane w SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie wykonania stolarki okiennej i drzwiowej. W zakresie robót ogólnobudowlanych Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Konserwacjo Zabytków w Poznaniu Sp.z o.o, ul Fabryczna 1, 62-081 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 137717,63
Oferta z najniższą ceną: 137717,63 / Oferta z najwyższą ceną: 137717,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie drzew przydrożnych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie RDW w Kole
- Oczyszczenie urządzeń podczyszczających wody opadowe na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym Tomyślu wraz z wykonaniem analiz odprowadzanych ścieków
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania: Adaptacja parteru lokalu użytkowego nr 7 w budynku mieszkalno-usług przy ul. Garbary 71 w Poznaniu dla działalności jednostek strukturalnych WCO
- Wydruk i dostawa materiałów dla ROPS w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej obiektów UAM - 2 części.
- "Prace remontowo-budowlane w Szpitalu Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu - część II".
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
- Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Zębowicach, ul. Opolska 50
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.