eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻukowoWycena nieruchomości położonych na terenie gminy ŻukowoZadanie 1- do celów ustalania opłat adiacenckich, Zadanie 2- w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości do oddania w trwały zarząd, do celów zbycia, nabycia, zamiany, przekształcenia prawa użyt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Żukowo: Wycena nieruchomości położonych na terenie gminy Żukowo: Zadanie 1: - do celów ustalania opłat adiacenckich, Zadanie 2: - w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości do oddania w trwały zarząd, do celów zbycia, nabycia, zamiany, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz aktualizacji opłat rocznych użytkowania wieczystego osób fizycznych i prawnych.
Numer ogłoszenia: 38632 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości położonych na terenie gminy Żukowo: Zadanie 1: - do celów ustalania opłat adiacenckich, Zadanie 2: - w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości do oddania w trwały zarząd, do celów zbycia, nabycia, zamiany, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz aktualizacji opłat rocznych użytkowania wieczystego osób fizycznych i prawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - ustalenia opłat adiacenckich, z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku wybudowania przez Gminę Żukowo infrastruktury technicznej wodociąg, kanalizacja, ZADANIE 2 - określenia wartości rynkowej nieruchomości do oddania w trwały zarząd, - zbycia, nabycia i zamiany nieruchomości, - przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, - aktualizacja prawa użytkowania wieczystego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: b) posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.), albo mają do dyspozycji co najmniej 1 osobę z powyższymi uprawnieniami tj. rzeczoznawca majątkowy c) spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia podwykonawcom wykonania przedmiotowego zamówienia . 3. Wykonawca, który nie dysponuje własnym potencjałem technicznym i lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi dołączyć do OŚWIADCZENIA NR 1 pisemne ZOBOWIĄZANIA innych podmiotów, które udostępnią mu sprzęt, wyposażenie techniczne, urządzenia itp. oraz osoby do wykonania zamówienia. Tym samym o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w chwili trwania postępowania nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ale wykaże, iż takim potencjałem i osobami będzie dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. 4. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. VI. Ocena wykonawców, którzy złożą oferty oparta będzie na zasadzie spełnia nie spełnia w odniesieniu do wszystkich warunków udziału w postępowaniu. VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z OFERTĄ wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 2), 2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 3) oraz zobowiązania innych podmiotów (ZOBOWIĄZANIE), które udostępnią potencjał techniczny i lub osoby do realizacji zamówienia, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) informację na temat osób przewidzianych do realizacji zamówienia - WYKAZ KADRY, 5) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z rozporządzeniem Min. Finansów z dnia 21.09.2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawców majątkowych (Dz. U. z 2004 roku Nr 207, poz. 2112). 6) wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze z zakresem niniejszego zamówienia i odpowiadających przedmiotowi zamówienia (ZADANIE NR 1 o wartości brutto min. 70.000,00 PLN ZADANIE NR 2 o wartości brutto min. 60.000,00 PLN) - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem zamówienia zrealizowanego w podanym okresie należy rozumieć zamówienie zakończone i odebrane w ww okresie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oferta powinna zawierać pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) każdy z wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia oświadczeń potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu prawnego. 4. Jeżeli oferta wykonawców tworzących konsorcjum i ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy 83-300 Żukowo, ul. Gdańska 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urzad Gminy Żukowo, ul. Gdańska 32 pokój nr 4 -kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Do celów ustalania opłat adiacenckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie gminy Żukowo do celów ustalenia opłat adiacenckich, z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku wybudowania przez Gminę Żukowo infrastruktury technicznej (wodociąg, kanalizacja): - budowa kanalizacji sanitarnej w Chwaszczynie (etap 1C) - w ilości 3 szt.; - budowa kanalizacji sanitarnej w Leźnie - w ilości 28 szt.; - budowa kanalizacji sanitarnej w Baninie - w ilości 6 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Pępowie - w ilości 24 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Baninie- w ilości 21 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Chwaszczynie - w ilości 9 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Łapinie - w ilości 5 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Barniewicach - w ilości 4 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Rębiechowie - w ilości 14 szt. - budowa sieci wodociągowej w Żukowie - w ilości 12 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Borkowie - w ilości 4 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Przyjaźni - w ilości 12 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Otominie - w ilości 2 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Tuchomiu - w ilości 36 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Niestępowie - w ilości 7 szt.; - budowa sieci wodociągowej w Leźnie - w ilości 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - w celu określenia wartości rynkowej nieruchomości do oddania w trwały zarząd, do celów zbycia, nabycia, zamiany, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz aktualizacji opłat rocznych użytkowania wieczystego osób fizycznych i prawnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie gminy Żukowo do celów określenia wartości rynkowej nieruchomości do oddania w trwały zarząd, zbycia, nabycia i zamiany nieruchomości, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz aktualizacji prawa użytkowania wieczystego osób fizycznych i prawnych: - zlecenie na wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych do celów naliczenia opłat z tytułu oddania w trwały zarząd - w ilości 14 szt.; - zlecenie na wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - w ilości 5 szt.; - zlecenie na wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych do celów sprzedaży - w ilości 2 szt.; - zlecenie na wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych do celów nabycia - w ilości 2 szt.; - zlecenie na wykonanie wyceny nieruchomości w celu zamiany gruntów - w ilości 3 szt.; - zlecenie na wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych do celów naliczenia opłat z tytułu prawa użytkowania wieczystego - osób fizycznych - w ilości 76 szt.; - zlecenie na wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych do celów naliczenia opłat z tytułu prawa użytkowania wieczystego - osób prawnych - w ilości 19 szt. ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.