Ogłoszenie z dnia 2005-08-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie "Logistyka w zarządzaniu zaopatrzeniem i dystrybucją - spedycja" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy Nr 2 w Łodzi, do kontaktów: Marek Skrobacz, ul. Kilińskiego 102/102A, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 676 80 27, fax 0-42 676 80 04, e-mail: organizacyjny@pup2.internetds1.pl, www.pup2.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny/lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 24. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie "Logistyka w zarządzaniu zaopatrzeniem i dystrybucją - spedycja" 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla 20 osób bezrobotnych z wykształceniem minimum średnim. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do pracy na stanowisku pracownika logistyki w zarządzaniu zaopatrzeniem i dystrybucją. Czas trwania szkolenia: 180 godzin. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź. Kod NUTS: 210. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 336 611,64 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 16.12.2005.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury za szkolenie każdej z grup wraz z załącznikami. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podklegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy akceptują specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz proponowane przez zamawiającego warunki umowy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ww. ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5) Zaświadczenie o wpisie do ewidencji placówek niepublicznych prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego, obowiązaną do prowadzenia odpowiedniego typu publicznych szkół i placówek, jeżeli przepisy w tym zakresie nakładają taki obowiązek. 6) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 8) Zaświadczenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych, zgodnie z 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: nie wymaga się. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Wykaz wszystkich zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, przed wszczęciem postępowania, umów na usługi szkoleniowe o podobnej tematyce. 3) W przypadku szkoleń z wykorzystaniem komputerów, wymagana jest licencja na system operacyjny oraz każdy program użytkowy, który zostanie wykorzystany w trakcie szkolenia. Zamawiający wymaga podania nazwy programu, numeru licencji, nazwy firmy, od której licencja została zakupiona, daty zakupu oraz liczby stanowisk. 4) Wykaz kadry dydaktycznej, która uczestniczyć będzie w realizacji szkolenia; należy podać: imię i nazwisko, poziom i kierunek wykształcenia, dotychczasowe doświadczenie zawodowe (staż pracy) ze szczególnym uwzględnieniem pracy dydaktycznej każdej z osób, które wchodzą w skład kadry dydaktycznej. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia: nie dotyczy. 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 124 -122752 z dnia 30.06.2005 2005/S 125-123800 z dnia 01.07.2005 2005/S 126-124810 z dnia 02.07.2005 2005/S 126-124846 z dnia 02.07.2005 2005/S 126-124898 z dnia 02.07.2005 2005/S 126-124861 z dnia 02.07.2005. 2005/S 129-127922 z dnia 07.07.2005 2005/S 129-127954 z dnia 07.07.2005 2005/S 129-127864 z dnia 07.07.2005 2005/S 130-128840 z dnia 08.07.2005 2005/S 130-128932 z dnia 08.07.2005 2005/S 130-128937 z dnia 08.07.2005 2005/S 134-132957 z dnia 14.07.2005 2005/S 134-132958 z dnia 14.07.2005 2005/S 134-133012 z dnia 14.07.2005 2005/S 134-132965 z dnia 14.07.2005 2005/S 135-133957 z dnia 15.07.2005 2005/S 136-135083 z dnia 16.07.2005 2005/S 139-137781 z dnia 21.07.2005 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: nie dotyczy. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena szkolenia - 30%, baza dydaktyczno-techniczna - 30%, program szkolenia - 25%. Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: KR-2500-56/MS/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.08.2005, cena - nie dotyczy. Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 11:00, pok. 305 mieszczący się w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy Nr 2 w Łodzi, ul. Kilińskiego 102/102a.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach środków przyznanych z Europejskiego Funduszu Społecznego SPO RZL 2004 - 2006 na realizację projektu Powiatowego Urzędu Pracy Nr 2 w Łodzi "Twoja Szansa Na Pracę.". 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.07.2005.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Organizacja i przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu kompetencji cyfrowych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w podziale na części
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.