Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Łódź: dostawa osprzętu i częściowa wymiana istniejącej sygnalizacji SAP w 3 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 385194 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Dom Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Paradna 36, 93-345 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6457055, faks 042 6457971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3dps.dot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa osprzętu i częściowa wymiana istniejącej sygnalizacji SAP w 3 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu i częściowa wymiana istniejącej instalacji sygnalizacji SAP w 3 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi. Szczegółowy zakres prac przedstawia kosztorys nakładczy i specyfikacja techniczna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 44.48.20.00 - Urządzenia przeciwpożarowe 51.70.00.00 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 3. Zrealizowanie jako Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat min. 2 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, na potwierdzenie czego złoży stosowne oświadczenie wraz z wykazem tych zrealizowanych zamówień i określeniem zamawiających..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - okres wyłączenia systemu z eksploatacji - 10
- 3 - Okres gwarancji - 5
- 4 - Czas naprawy bądź wymiany uszkodzonego sprzętu przeciwpożarowego - w okresie gwarancyjnym - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3dps.dot.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 Dom Pomocy Społecznej
ul. Paradna 36
93-345 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 08:30, miejsce: 3 Dom Pomocy Społecznej ul. Paradna 36 93-345 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
- PRZYŁĄCZE CIEPŁOWNICZE I WĘZEŁ CIEPLNY WŁÓKIENNICZA 1
- Zakup i dostawa przenośnych kontenerów.
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych gwarancyjnych oraz badań technicznych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- DZP.26.141.2025 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń w Domach Studenckich Politechniki Łódzkiej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI POŻARU ORAZ STAŁEGO SYSTEMU GAŚNICZEGO GAZOWEGO W CZTERECH POMIESZCZENIACH Z ROZDZIELNICAMI ELEKTRYCZNYMI DO OBSŁUGI MULTIMEDIÓW NA WYSTAWIE STAŁEJ
- Poprawa dostępności w Zespole Szkół nr 2 w Kraśniku
- ,,Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Iłowej"
- Wymiana pokrycia dachowego z ewentualną wymianą uszkodzonych drewnianych elementów dachu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Proszowicach na działce o nr ewid. 993/2 w Proszowicach
- "Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej w ramach modernizacji basenowej centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej w Oleśnickim Kompleksie Rekreacyjnym OKR "ATOL" SP. Z O.O. w Oleśnicy"
- Modernizacja i rozbudowa systemu ppoż na cmentarzach komunalnych w Krakowie w podziale na dwie części.
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.