eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › nadzór nad wdrożeniem projektu, Projekt Nr 2003/PL/16/P/PE/046 (ISPA/Fundusz Spójności) p.n. "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Kędzierzynie-Koźlu"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-01

POZYCJA 38311

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kędzierzyn-Koźle: nadzór nad wdrożeniem projektu, Projekt Nr 2003/PL/16/P/PE/046 (ISPA/Fundusz Spójności) p.n. "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Kędzierzynie-Koźlu" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu sp. z o.o., do kontaktów: Norbert Adamkiewicz, Wojciech Zoremba - w zakresie merytorycznym, Artur Maruszczak - w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych, ul. Filtrowa 14, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. 077 4801300, 4801303, fax 077 4801323, e-mail: w.zoremba@mwik.com.pl, www.mwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór nad wdrożeniem projektu, Projekt Nr 2003/PL/16/P/PE/046 (ISPA/Fundusz Spójności) p.n."Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Kędzierzynie-Koźlu". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Inżynier kontraktu dla projektu 2003/PL/16/P/PE/046 (ISPA/Fundusz Spójności) obejmującego trzy kontrakty na roboty: Kontrakt na Roboty nr 1 - "Modernizacja oczyszczalni ścieków i zarządzanie osadami, wydłużenie systemu rozprowadzania wody, zamknięcie dwóch zakładów uzdatniania wody pitnej". CPV 45252100-9; 45232421-9; 45231300-8. Wdrażanie na podstawie "Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę", 2.Wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie 1. wydania 1999). W zakresie tego kontraktu planowane jest zaprojektowanie i wykonanie: kraty mechanicznej, osadnika wtórnego, zamkniętej wydzielonej komory fermentacyjnej na oczyszczalni ścieków w Kędzierzynie-Koźlu. Zaprojektowanie i przeprowadzenie likwidacji dwóch stacji uzdatniania wody oraz zaprojektowanie i wykonanie dwóch pompowni strefowych. Zaprojektowanie i wykonanie nowych przewodów wodociągowych o długości około 19 km. Kontrakt na Roboty nr 2 - "Budowa, przebudowa i modernizacja systemu odprowadzania ścieków deszczowych na terenie Gminy Miasta Kędzierzyn-Koźle". CPV 45.23.00.00-8; 74.23.20.00-4. Wdrażanie na podstawie "Warunków Kontraktowych dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę", 2. Wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie 1. wydania 1999). W zakresie tego kontraktu planowane jest zaprojektowanie i przeprowadzenie modernizacji istniejących odcinków kanalizacji deszczowej oraz zaprojektowanie i wykonanie nowych odcinków kanalizacji deszczowej o długości łącznej około 76 km. Kontrakt na Roboty nr 3 - "Wydłużenie i modernizacja systemu kanalizacji ścieków". CPV - 45.23.00.00-8 Wdrażanie na podstawie "Warunków Kontraktowych dla budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez zamawiającego", 2. Wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie 1. wydania 1999). W zakresie tego kontraktu planowana jest budowa kanalizacji sanitarnej (około 90 km) i renowacja istniejących kolektorów kanalizacji sanitarnej (około 11 km). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Kędzierzyn-Koźle, województwo opolskie, kraj - Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia został przedstawiony w p. II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 60; data zakończenia: 31.12.2009; Termin rozliczenia z wykonawcą do 31.10.2008 r. Za termin zakończenia realizacji Umowy strony uznają datę zatwierdzenia przez Komisję Europejską (lub inny uprawniony organ Unii Europejskiej) Raportu Końcowego dotyczącego Projektu 2003/PL/16/P/PE/046 (Fundusz Spójności) "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Kędzierzynie-Koźlu", skutkujące wypłatą ostatniej transzy środków pomocowych zgodnie z Memorandum Finansowym Projektu, nie później jednak niż 31.12.2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 40 000 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny kontraktowej). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie według projektu nr 2003/PL/16/P/PE/046 (ISPA/Fundusz Spójności) określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Spółka cywilna, konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał, techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o artykuł 22 ust. 1 pkt 1-3. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1.1. Posiadać w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie przeciętne średnioroczne zatrudnianie na poziomie: co najmniej 30 pracowników, w tym co najmniej 4 osób personelu kierowniczego. 1.2. Posiadać co najmniej następujące narzędzia i urządzenia: - komputery stacjonarne z licencjonowanym oprogramowaniem inżynierskim - 2 szt., - komputery przenośne (notebooki) z licencjonowanym oprogramowaniem inżynierskim - 2 szt., - skaner formatu A3 - 1 szt., - drukarki - 3 szt., - kserokopiarki - 2 szt. 1.3. posiadać następujących Ekspertów: Ekspert kluczowy nr 1: Lider Zespołu: Specjalista w zakresie zarządzania, nadzorowania i rozliczania Kontraktu posiadający: - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym min 7 lat na stanowisku kierowniczym w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych usług. Przez usługi podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć prace w zakresie zarządzania, nadzorowania i rozliczania inwestycji w sektorze środowisko w zakresie gospodarki wodno-ściekowej; - wykształcenie wyższe techniczne - inż. uczelni technicznej w jednym z kierunków (inżynieria lądowa lub sanitarna, organizacja i zarządzanie w budownictwie); doświadczenie w zarządzaniu finansami i rozliczaniu projektów budowlanych a także związaną z tym sprawozdawczością, tworzeniem i składaniem raportów technicznych i finansowych; - doświadczenie w organizowaniu i kierowaniu projektami finansowanymi ze źródeł międzynarodowych; - doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników; - praktyczną dobrą znajomość procedur FIDIC potwierdzoną doświadczeniem w zrealizowanym co najmniej jednym projekcie wg Warunków kontraktowych FIDIC; - aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne albo uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne. Ekspert kluczowy nr 2: Specjalista ds. przygotowania i rozliczania produkcji (kontraktów) posiadający: - Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach, wykonywaniu kosztorysów, zestawień kosztów i doświadczenie w kontroli kosztów; - Wykształcenie wyższe techniczne; - Umiejętność rozliczania robót budowlano-konstrukcyjnych nabyta podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym projekcie. Przez projekt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć projekt w sektorze środowisko w zakresie gospodarki wodno-ściekowej; - Znajomość procedur FIDIC potwierdzona doświadczeniem w zrealizowanym co najmniej 1 projekcie wg Warunków kontraktowych FIDIC. Ekspert kluczowy nr 3: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający: - Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym min 5 lat jako inspektor nadzoru lub 3 lata jako inspektor nadzoru i 4 lata jako kierownik budowy lub projektant nabyte podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym projekcie. Przez projekt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć projekt w sektorze środowisko, w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych; - Wykształcenie wyższe techniczne - inż. budownictwa ogólnego lub innego kierunku o zbliżonym profilu nauczania; - Umiejętność nadzorowania i rozliczania robót budowlano-konstrukcyjnych, sporządzania obmiarów robót i kosztorysów nabyta podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym projekcie. Przez projekt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć projekt w sektorze środowisko, w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych; - Znajomość procedur FIDIC potwierdzona doświadczeniem w zrealizowanym co najmniej 1 projekcie wg Warunków kontraktowych FIDIC; - Aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne; pozwalające na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru - specjalisty w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. Ekspert kluczowy nr 4: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych, posiadający: - Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym 5 lat jako inspektor nadzoru lub 3 lata jako inspektor nadzoru i 4 lata jako kierownik budowy lub projektant, nabyte podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym projekcie. Przez projekt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć projekt w sektorze środowisko w zakresie gospodarki wodno-ściekowej; - Wykształcenie wyższe techniczne - inż. inżynierii sanitarnej lub innego kierunku o zbliżonym profilu nauczania; - Umiejętność nadzorowania i rozliczania robót, sporządzania obmiarów robót i kosztorysów nabyta podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym projekcie. Przez projekt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć projekt w sektorze środowisko, w zakresie gospodarki wodno-ściekowej; - Znajomość procedur FIDIC potwierdzona doświadczeniem w zrealizowanym co najmniej 1 projekcie wg Warunków kontraktowych FIDIC; - Aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne pozwalające na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru - specjalisty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ekspert kluczowy nr. 5: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, posiadający: - Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym min 5 lat jako inspektor nadzoru lub 3 lata jako inspektor nadzoru i 4 lata jako kierownik budowy lub projektant, nabyte podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym projekcie. Przez projekt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć projekt w sektorze środowisko, w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki; - Wykształcenie wyższe techniczne - inż. kierunku elektrycznego lub elektronicznego; - Umiejętność nadzorowania i rozliczania robót, sporządzania obmiarów robót i kosztorysów, nabyta podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym projekcie. Przez projekt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć projekt w sektorze środowisko, w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki; - Znajomość systemów sterowania, automatyki i monitorowania urządzeń i instalacji nabyta podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym projekcie. Przez projekt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć projekt w sektorze środowisko, w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki; - Znajomość procedur FIDIC potwierdzona doświadczeniem w zrealizowanym co najmniej 1 projekcie wg Warunków kontraktowych FIDIC; - Aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne pozwalające na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru - specjalisty w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ekspert kluczowy nr 6: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót drogowych, posiadający: - Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym 5 lat jako inspektor nadzoru lub 3 lata jako inspektor nadzoru i 4 lata jako kierownik budowy lub projektant, nabyte podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym projekcie. Przez projekt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć projekt w sektorze środowisko, w zakresie robot drogowych; - Wykształcenie wyższe techniczne - inż. budownictwa ogólnego w specjalności drogowej lub innego kierunku o zbliżonym profilu nauczania; - Umiejętność nadzorowania i rozliczania robót, sporządzania obmiarów robót i kosztorysów nabyta podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym projekcie. Przez projekt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć projekt w sektorze środowisko w zakresie budowy dróg; - Znajomość procedur FIDIC potwierdzona doświadczeniem w zrealizowanym co najmniej 1 projekcie wg Warunków kontraktowych FIDIC; - Aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - drogowej. Ekspert kluczowy nr 7: Ekspert-Projektant specjalista-technolog, posiadający: - Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym min 7 lat jako projektant w zakresie oczyszczalni ścieków, nabyte podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym projekcie. Przez projekt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć projekt w sektorze środowisko w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Doświadczenie to musi obejmować zaprojektowanie co najmniej jednej oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości min Qśr dob= 16 000 m sześc./d; - Wykształcenie wyższe techniczne - inż. inżynierii sanitarnej lub innego kierunku o zbliżonym profilu nauczania; - Doświadczenie w zakresie projektowania instalacji technologicznych oczyszczania ścieków, (w tym co najmniej na jednej oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości min Qśr dob = 16 000 m sześc./d), zagospodarowywania osadów i gospodarki gazowej nabyte podczas pracy przy zrealizowanym co najmniej 1 podobnym projekcie. Przez projekt podobny, o którym mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć projekt w sektorze środowisko w zakresie gospodarki wodno-ściekowej; - Aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne pozwalające na pełnienie funkcji Projektanta specjalisty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 2. wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi podobnej (odpowiadającej swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez usługę podobną należy rozumieć zrealizowanie kontraktu usługowego spełniającego łącznie następujące warunki: - wartość wykonanych usług, co najmniej 450 000 EUR każda; - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniach realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC; - kontrakty na usługi i nadzorowane kontrakty na roboty budowlane muszą być współfinansowane z funduszy pomocowych UE - programy ISPA, Fundusz Spójności lub Phare. Nadzorowane kontrakty na roboty budowlane dotyczyły realizacji inwestycji w sektorze środowisko w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. 3. Znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną powinien złożyć dokumenty określone w punkcie III.2.1.2): a) posiadać w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obroty w łącznej kwocie minimum 5 000 000 PLN (pięć milionów PLN). Dla Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wartości wymagane i określone przez Zamawiającego będą przeliczone przez Zamawiającego z innych walut na PLN według średniego kursu PLN ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień okresu, którego dotyczą dokumenty, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 800 000 PLN (osiemset tysięcy PLN) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800 000 PLN (osiemset tysięcy PLN). Dla Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wartości wymagane i określone przez Zamawiającego będą przeliczone przez Zamawiającego z innych walut na PLN według średniego kursu PLN ogłoszonego przez NBP na dzień wystawienia lub sporządzenia dokumentów, c) posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700 000 PLN (siedemset tysięcy PLN). Dla Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wartości wymagane i określone przez Zamawiającego będą przeliczone przez Zamawiającego z innych walut na PLN według średniego kursu PLN ogłoszonego przez NBP na dzień wystawienia lub sporządzenia dokumentów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Dospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); - dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy wymagają posiadanie takich uprawnień - dokumentami takimi są aktualne uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia właściwych izb samorządów zawodowych; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p.: tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: a) osobą, fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólnika: c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - informacja z banku lub banków, w którym lub w których Wykonawca posiada rachunek bankowy o wysokości posiadanych na tym rachunku lub rachunkach środków finansowych lub o wysokości posiadanej przez Wykonawcę zdolności kredytowej; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia ważna co najmniej do 31.12.2005 na kwotę 700 000 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie; - wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę sprzętu; - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją, na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i informacje muszą, potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel spełnia kryteria, co do posiadanych uprawnień i kwalifikacji zawodowych - wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat wstecz przed datą wyznaczoną na datę składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi podobnej (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością). Usługi, które zostaną wymienione w wykazie sporządzonym wg wzoru określonego w SIWZ muszą być zakończone przed datą wyznaczoną na datę składania ofert; - dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 213 - 183124 z dnia 30.10.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/046/04. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.08.2005, cena - 25 PLN netto. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew (Bank Zachodni WBK S.A. 1/O Kędzierzyn-Koźle, rachunek nr 75 1090 2183 0000 0005 6600 2682, Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu sp. z o.o., ul. Filtrowa 14, 47-200 Kędzierzyn-Koźle. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.08.2005, godzina 11:00, w Sali Obrad Rady Miasta Kędzierzyn - Koźle, sala nr 121, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Funduszu Spójności nr 2003/PL/16/PE/046. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.