eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › opracowanie projektu planu urządzania lasu dla Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2006-01-20

POZYCJA 3818

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: opracowanie projektu planu urządzania lasu dla Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, do kontaktów: mgr Grażyna Fornalczyk, Al. A. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, tel. 0048 12 6624413, fax 0048 12 6624410, e-mail: dignacok@ar.krakow.pl, www.ar.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Maria Zając, Al. A. Mickiewicza, 31-120 Kraków, tel. 0048 12 6624430, fax 0048 12 6624410, e-mail: dignacok@ar.krakow.pl, www.ar.krakow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Maria Zając, Al. A. Mickiewicza, 31-120 Kraków, tel. 0048 12 6624430, fax 0048 12 6624410, e-mail: dignacok@ar.krakow.pl, www.ar.krakow.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Maria Zając, Al. A. Mickiewicza, 31-120 Kraków, tel. 0048 12 6624430, fax 0048 12 6624410, e-mail: dignacok@ar.krakow.pl, www.ar.krakow.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu planu urządzania lasu dla Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu urządzenia lasu dla Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju w następującym zakresie: 1.Przygotowanie pod potrzeby urządzania lasu leśnej mapy numerycznej (LMN) według standardu Lasów Państwowych wraz z odtworzeniem nieczytelnych odcinków granic (około 400 punktów granicznych). 2. wykonanie prac glebowo-siedliskowych dla wszystkich gruntów Leśnego Zakładu Doświadczalnego zgodnie z metodyką określoną w Instrukcji Urządzania Lasu z 2003 roku, stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 43 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 kwietnia 2003 roku, w szczególności zgodnie z częścią II-gą przywołanej instrukcji /Instrukcją wyróżniania i kartowania siedlisk górskich/ z zastosowaniem II-giego stopnia zagęszczenia powierzchni typologicznych 3. wykonanie planu urządzania lasu dla wszystkich gruntów pozostających w stanie posiadania Leśnego Zakładu Doświadczalnego Krynica zgodnie z metodyką prac określoną w Instrukcji Urządzania Lasu z 2003 roku stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 43 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 kwietnia 2003 roku, w szczególności zgodnie z częścią I-szą przy wołanej instrukcji - Instrukcją sporządzania planu urządzania dla nadleśnictwa. W opisach taksacyjnych poszczególnych wydzieleń należy podać występujące w nich zbiorowiska roślinne, a powierzchnie badawcze i doświadczalne opisać na podstawie podanych przez zamawiającego informacji. Wchodzący w skład planu urządzania lasu program ochrony przyrody powinien uwzględniać uwarunkowania wynikające z przynależności LZD Krynica do Leśnego Kompleksu Promocyjnego Lasy Beskidu Sądeckiego. 4. Sporządzenie mapy numerycznej Leśnego Zakładu Doświadczalnego. Mapa ta powinna być wykonana zgodnie ze standardami Leśnej Mapy Numerycznej /SLMN/ określonymi w Zarządzeniu nr 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 23 sierpnia 2001 roku, a także w sposób umożliwiający jej zintegrowanie z funkcjonującym w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym systemem informacyjnym Lasinfo i powinna zawierać: - warstwy obligatoryjne - warstwy fakultatywne o określonej strukturze pozwalające na stworzenie numerycznego modelu terenu obszaru działania Leśnego Zakładu Doświadczalnego Krynica - warstwy fakultatywne bez określonej struktury: warstwę zbiorowisk roślinnych wykonaną na podstawie dostarczonej przez zleceniodawcę mapy zbiorowisk roślinnych pt. Roślinność Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy w skali 1: 25000 oraz warstwę powierzchni cennych przyrodniczo i atrakcyjnych turystycznie opracowaną na podstawie materiałów dostarczonych przez zleceniodawcę. - warstwy poligonowe / szkółka i taśma/. 5. Zbudowanie Systemu Informacji Przestrzennej dla Leśnego Zakładu Doświadczalnego Krynica zawierającego wszystkie dane przygotowane w ramach realizacji zadania. W tym celu należy: 1) wykonać zintegrowane z informacją opisową następujące mapy: - numeryczną mapę ewidencji gruntów /zakres informacji zgodny z rejestrem gruntów/ - numeryczny model terenu - cyfrową mapę gleb - cyfrową mapę siedlisk leśnych - cyfrową mapę zbiorowisk roślinnych - cyfrową mapę obrazującą zasoby leśne /zintegrowaną z częścią opisową planu urządzania lasu/ - cyfrową mapę obrazującą zasoby przyrodnicze /zintegrowaną z częścią opisową programu ochrony przyrody/ 2) zapewnić zestaw dedykowanych aplikacji do korzystania z opracowanego systemu GIS umożliwiających pracę z nim, w tym; - przygotowanie dwóch stanowisk umożliwiających pełne zarządzanie systemem GIS, w tym edycję danych, wykonywanie analiz przestrzennych, korzystanie z danych rastrowych / w tym analizy z wykorzystaniem numerycznego modelu terenu/ - przygotowanie zestawu sześciu przeglądarek dostosowanych do korzystania z zasobów systemów dotyczących lasów 3) przeszkolenie 12 pracowników Zamawiającego w zakresie korzystania z opracowanego systemu GIS (czas szkolenia 32 godziny). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Leśny Zakład Doświadczalny - Krynica-Zdrój. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wielkość zamówienia wynosi netto równowartość około 143 940,89 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000,00 PLN. Gwarancja jakości na przedmiot zamówienia - 24 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowej kontroli i odbioru robót. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie za wykonanie zamówienia odbywać się po zakończeniu każdego etapu (5 etapów) na podstawie faktur. Faktury będą płatne na konto Wykonawcy przelewem bankowym, w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność zgodną przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualna informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200 000 PLN - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz, co najmniej 3 usług - każda o wartości brutto nie niższej niż wartość brutto złożonej oferty, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w zakresie określonym w instrukcji urządzania lasu zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 28 grudnia 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. z 1999 r. Nr 3, poz. 16); z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie: do prac terenowych - 10-ciu taksatorów legitymujących się wykształceniem leśnym wyższym i mających co najmniej 3-letnie doświadczenie w sporządzaniu planu urządzania lasu oraz 5 osób legitymujących się wykształceniem wyższym leśnym (lub pokrewnym, tj. biologicznym lub geograficznym) i mających przynajmniej 3-letnie doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji glebowo-siedliskowych. 3. Zapewnienie wykonania badań chemicznych związanych z wykonaniem zamówienia w laboratorium chemicznym o udokumentowanym systemie jakości potwierdzonym certyfikatem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP-0431-1323/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.03.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka (płatne w kasie uczelni do godz. 12:00) lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.03.2006 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.03.2006, godzina 12:00, Akademia Rolnicza w Krakowie Al. A. Mickiewicza 21, pok. 35 (Dział Zamówień Publicznych).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.