eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoKOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW polegająca na aktualizacji ewidencji gruntów oraz założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów- Sójki - ID:10 02 10_2.0025, - Bociany - ID:10 02 10_2.0003, - Strzelce Kolonia - ID:10 02 10_2.0022, - Strzelce IHiAR - ID:10 02 10_2.0023, w jednostce ewidencyjnejgmina STRZELCE, powiat kutnowski, woj. łódzkie - (ID:10 02 10_ 2.)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Kutno: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW polegająca na aktualizacji ewidencji gruntów oraz założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów: - Sójki - ID:10 02 10_2.0025, - Bociany - ID:10 02 10_2.0003, - Strzelce Kolonia - ID:10 02 10_2.0022, - Strzelce IHiAR - ID:10 02 10_2.0023, w jednostce ewidencyjnej: gmina STRZELCE, powiat kutnowski, woj. łódzkie - (ID:10 02 10_ 2.)
Numer ogłoszenia: 381814 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kutnowski , ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 3554780, faks 24 3554784.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW polegająca na aktualizacji ewidencji gruntów oraz założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębów: - Sójki - ID:10 02 10_2.0025, - Bociany - ID:10 02 10_2.0003, - Strzelce Kolonia - ID:10 02 10_2.0022, - Strzelce IHiAR - ID:10 02 10_2.0023, w jednostce ewidencyjnej: gmina STRZELCE, powiat kutnowski, woj. łódzkie - (ID:10 02 10_ 2.).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Etapy prowadzenia prac: 1. Czynności techniczne - etap I 1.1. przeprowadzanie wywiadu terenowego w celu: a) porównania danych ewidencyjnych ze stanem faktycznym w terenie w zakresie przebiegu granic działek, granic i rodzajów użytków gruntowych oraz usytuowania budynków i określenia ich rodzajów, b) ustalenia ilości brakujących na mapie ewidencyjnej budynków, które podlegać będą ewidencji. c) wytypowanie obszarów, na których stwierdzono rozbieżności w sposobie użytkowania i których ocena należy do klasyfikatora gruntów. UWAGA! Zlecenie przeprowadzenia aktualizacji ww. użytków należy do Wykonawcy w ramach środków wchodzących w skład ceny zamówienia. 1.2. pozyskanie danych źródłowych do założenia ewidencji budynków oraz ewidencji lokali stanowiących odrębne nieruchomości, 1.3. przeprowadzanie badań stanu prawnego na podstawie danych z ksiąg wieczystych, opracowań jednostkowych i innych dokumentów źródłowych. 1.4. weryfikacja oznaczeń użytków gruntowych i rodzajów budynków wg wymogów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 454). 1.5. weryfikacja (porównanie) zgodności rodzajów i powierzchni konturów klasyfikacyjnych zawartych w części opisowej z częścią kartograficzną ewidencji gruntów. 2. Czynności techniczne - etap II 2.1. Dokonanie ustalenia dla celów ewidencji gruntów granic działek oraz pomiar punktów załamań linii granicznych, które nie spełniają standardów technicznych określonych w §29 ust. 1 punkt 1) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 09 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. Nr 263 poz. 1572 z 2011 r. ), 2.2. Stabilizacja (naziemna i podziemna) ustalonych punktów granicznych położonych na trójmiedzach, granic jednostek i obrębów ewidencyjnych. 2.3. Przeprowadzenie pomiarów geodezyjnych w zakresie aktualizacji danych, o których mowa w punkcie 1.1, 1.2 oraz wszystkich budynków z digitalizacji. 2.4. Ze względu na istnienie w wersji analogowej w obrębie Strzelce IHiAR dwóch arkuszy mapy ewidencyjnej z numeracją działek od 1, należy dokonać zmiany numeracji działek nr 4,5,6,7,8,9 na numery kolejne w obrębie, gdyż obecnie są np. działki nr 4 oraz 4/1 i 4/2. 2.5. Opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków w tym: - założenie kartoteki budynków i lokali (korzystając z wzoru nr 23 i 24 (instrukcji G-5), - założenie rejestru budynków, rejestru lokali oraz aktualizacja rejestru gruntów zgodnie z wymogami określonymi w § 23, 24, 25, 26 i 27 ww. rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, - uzupełnienie treści mapy ewidencyjnej z wymogami określonymi w § 28 ust. 1 ww. rozporządzenia, - utworzenie obiektowej bazy budynków, 2.6. Sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych (przedmiotowych i podmiotowych) w dwóch egzemplarzach oraz w formie elektronicznej np. excel. 2.7. Sporządzenie (przygotowanie) wypisów i wyrysów wraz z wykazami synchronizacyjnymi dla celów wprowadzenia zmian w księgach wieczystych. 3. Czynności formalno-prawne i czynności porządkujące bazy danych - etap III. 3.1. udział w wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków do wglądu zainteresowanym. 3.2. udział w rozpatrzeniu uwag zgłoszonych do ww. projektu. 3.3. aktualizacja graficznych i opisowych baz danych ewidencji gruntów i budynków o zmiany wprowadzone do ewidencji od momentu ich wydania Wykonawcy. B. Charakterystyka obiektu Dane ogólne: - województwo: łódzkie - powiat: kutnowski - jednostka ewidencyjna: Gmina Strzelce - ilość obrębów : 4 - ilość działek: 642 - ilość budynków: 700 - ilość lokali wyodrębnionych: 350 - (mieszkalnych -200, garażowych - 150) Istniejąca w zasobie dokumentacja geodezyjno-kartograficzna dla ww. obrębów: 1. Sójki - 2 tomy operatu ewidencji gruntów nr 148/6/116/62 wsi Sójki - Szafranów z lat 1952 - 59. Brak zapisu co do stabilizacji osnowy. Operat zawiera: dzienniki pomiaru kątów i obliczenia współrzędnych punktów ciągów poligonowych, azymutów węzłowych, współrzędnych punktów węzłowych w układzie lokalnym, szkice polowe i szkice osnowy (związki kątowe i kątowo - liniowe). Około 70 % granic działek zostało pomierzonych w oparciu o osnowę lokalną metodą domiarów prostokątnych oraz wcięć liniowych - do wykorzystania podczas ustalania granic działek dla celów ewidencji. - klasyfikacja gruntów przeprowadzona w 1956 roku - operat nr 148/6/116/62, w skład którego wchodzą: protokół, mapa klasyfikacyjna, rejestr pomiarowo - klasyfikacyjny z 1964 roku, - operat kontroli terenowej nr 148-116/1980 z 1980 roku, który dotyczy aktualizacji użytków (tereny zabudowane i sady) oraz włączenia powierzchni rowów do powierzchni działek. 2. Bociany - 1 tom operatu ewidencji gruntów wsi Bociany nr 148/6/112/62 z roku 1958. Jak wynika ze sprawozdania zamieszczonego w tym operacie osnowa lokalna była zastabilizowana kamieniami polnymi z naciętymi krzyżami, starymi kopcami, kamieniami polnymi, kołkami drewnianymi. Ponadto operat zawiera szkice polowe i szkice osnowy, protokół ustalenia oraz ogłoszenia stanu władania, rejestr pomiarowo - klasyfikacyjny ogólny i szczegółowy oraz obliczenia powierzchni. - Operat kontroli terenowej nr 1486/112/62/81 z 1981 roku, który dotyczy aktualizacji użytków zabudowy, sadów oraz włączenia powierzchni rowów do powierzchni działek. - Operat klasyfikacyjny nr 1486/112/62/86 z 1986 roku, w którym znajdują się: protokół, szkic polowy, mapa klasyfikacyjna, - operat rozliczenia ww. ponownej klasyfikacji nr 1486/112/62/87 z 1987 roku, który zawiera: szkic podziału na kompleksy, obliczenia i zestawienia powierzchni konturów klasyfikacyjnych i użytków gruntowych oraz rejestr szczegółowy. 3. Strzelce Kolonia - 1 tom operatu ewidencji gruntów nr 1486/106/62 z lat 1957 - 58. W sprawozdaniu technicznym znajduje się opis granic obrębu oraz opis stabilizacji tych granic. Operat zawiera również, szkice polowe i szkice osnowy w układzie lokalnym (związki liniowe i kątowo- liniowe), obliczenia i zestawienie powierzchni działek, konturów klasyfikacyjnych, rejestr pomiarowo - klasyfikacyjny, protokół ustalenia stanu władania, - operat klasyfikacyjny nr 1486/106/62 z 1958 roku, w którym znajdują się między innymi: protokół, szkice polowe, mapa klasyfikacyjna, - operat kontroli terenowej nr 1486/106/62/81 z 1981 roku, który dotyczy aktualizacji użytków zabudowy, sadów oraz włączenia powierzchni rowów do powierzchni działek, - operat klasyfikacyjny nr 1486/106/62/86 z 1986 roku, który zawiera: protokół, szkic polowy, mapę klasyfikacyjną, - operat aktualizacji operatu ewidencji gruntów nr 1486/106/62/88, do którego wykorzystano operaty klasyfikacyjne z 1986 i 1962 roku. 4. Strzelce IHiAR - rejestr gruntów z 1964 roku, - operaty klasyfikacyjne nr 1486/109/62 z 1962 i 1968 roku, w którym znajdują się między innymi: protokoły z czynności klasyfikacji gruntów, szkice polowe i mapy klasyfikacyjne, - operat Nr 148/6/109/62/79 kontroli ewidencji gruntów z 1979 roku, który zawiera protokół ustalenia stanu posiadania i użytkowania gruntów, szkice polowe z pomiaru w układzie lokalnym, obliczenia powierzchni działek, użytków i konturów klasyfikacyjnych. C. Źródła pozyskania danych ewidencyjnych: 1. Zasób geodezyjny i kartograficzny Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej 2. Wyniki wywiadu terenowego i pomiarów geodezyjnych 3. Badania Ksiąg Wieczystych 4. Dane uzyskane od organów gminy oraz od innych jednostek organizacyjnych w których dyspozycji znajdują się nieruchomości w szczególności drogi, wody płynące itp. 5. Dane zawarte w dokumentach udostępnionych przez zainteresowanych: osoby fizyczne i prawne, organy i jednostki organizacyjne oraz organy administracji publicznej, a także dane będące w posiadaniu konserwatora zabytków. D. System, w którym prowadzona jest ewidencja gruntów. Starostwo Powiatowe w Kutnie prowadzi: - rejestr ewidencji gruntów i budynków w programie Ewopis 5.xx - mapę numeryczną w programie Ewmapa FB 10.xx. w układzie 2000/18..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 PLN (trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wymagania Zamawiającego dotyczące wadium umieszczono w pkt 8 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie oraz wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. modernizacja ewidencji gruntów i budynków o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie oraz wykaże, że dysponuje minimum dwoma geodetami, posiadającymi uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17.05.1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 193 poz. 1287 z późniejszymi zmianami) z zakresu: geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. Obydwaj geodeci muszą posiadać uprawnienia w obydwu zakresach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne będą zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: terminu wykonania opracowań geodezyjnych na skutek niesprzyjających warunków atmosferycznych - w drodze aneksu, personelu wskazanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowa wskazana osoba będzie spełniała wymagania określone w pkt 5.1.3. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kutnie Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych ul. Staszica 27, 99-300 Kutno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Kutnie ul. T.Kościuszki 16, 99-300 Kutno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.