eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków 50 › Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, gabinetowych oraz kuchennych-oznaczenie sprawyZP-1-IK-2009.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Kraków 50: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, gabinetowych oraz kuchennych-oznaczenie sprawy: ZP-1-IK-2009.
Numer ogłoszenia: 381408 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162311 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspektorat Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Krakowie, ul. Lucjana Rydla 54, 30-901 Kraków 50, woj. małopolskie, tel. 0-12 455 74 34, faks 0-12 455 40 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, gabinetowych oraz kuchennych-oznaczenie sprawy: ZP-1-IK-2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, gabinetowych i kuchennych (zwanych dalej meblami), zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ, w tym zgodnie z załączonymi opisami przedmiotu zamówienia stanowiącymi Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do niniejszej SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania ofertowe (części) wymienione poniżej:Zadanie ofertowe nr 1 - dostawa mebli biurowych:Kod CPV: 39130000-2Dostawa mebli biurowych wyszczególnionych poniżej: (szczegółowy opis mebli biurowych stanowi Załącznik nr 2.1. do SIWZ).1.Fotel biurowy obrotowy -55 szt.;2.Biurko, (wym. 150 cm × 70 cm × 75cm) -4 szt.;3.Biurko narożne lewe - 1 szt.;4.Biurko komputerowe narożne lewe -1 szt.;5.Biurko komputerowe narożne prawe (kolor akacja) -2 szt.;6.Dostawka do biurka - 3 szt.;7.Kontener do biurka - szufladkowy -3 szt.;8.Biurko kątowe-1 szt.;9.Szafa ubraniowa 1-drzwiowa -3 szt.;10.Podstawa komputera (kolor akacja) -4 szt.;11.Szafka biblioteczna 1, (wym. 50 cm×30 cm ×190 cm) -3 szt.;12.Szafka aktowa -3 szt.;13.Regał narożny -3 szt.;14.Krzesło biurowe 1 (kolor akacja) -3 szt.;15.Krzesło biurowe 2 (kolor wiśnia oxford) -60 szt.;16.Szafa ubraniowa 1, 2-drzwiowa,(wym. 120 cm×60 cm ×160 cm)-10 szt.;17.Nadstawka do szafy ubraniowej 1 - 10 szt.;18.Szafa ubraniowa 2, 2-drzwiowa,(wym. 100 cm×60 cm ×160 cm) - 17 szt.;19.Nadstawka do szafy ubraniowej 2 - 17 szt.;20.Szafka biblioteczna 2, (wym. 60 cm×40 cm ×205 cm) - 25 szt.;21.Stolik kwadratowy - 70 szt.;22.Kontener do biurka - szafkowy - 35 szt.;23.Biurko komputerowe narożne prawe, (kolor wiśnia oxford) -1 szt.;24.Podstawa komputera (kolor wiśnia oxford) -1 szt.;25.Biurko komputerowe,(wym. 120 cm×70 cm ×75cm) - 45 szt.;26.Wieszak - 28 szt.;27.Ława,(wym. 80 cm×60 cm ×55 cm) - 4 szt.;28.Stolik pod drukarkę - 45 szt.;29.Stolik pod kserokopiarkę -5 szt.;30.Krzesłokonferencyjne - 40 szt.;31.Lada recepcyjna - 4 szt.;Zadanie ofertowe nr 2 - dostawa mebli gabinetowych:Kod CPV: 39150000-8, 39143110-0Dostawa mebli gabinetowych (Zestaw gabinetowy I i II) wyszczególnionych poniżej: (szczegółowy opis mebli gabinetowych stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ).Zestaw I1.Biurko gabinetowe 1,(kolor mahoń, wym. 160 cm × 75 cm × 75cm) - 4 szt.;2.Stolik pod komputer gabinetowy 1,(kolor mahoń, wym. 100 cm × 75 cm × 75) - 4 szt.;3.Łącznik do biurka 1,(kolor mahoń) -4 szt.;4.Dostawka do biurka 1(kolor mahoń)- 2 szt.;5.Szafa ubraniowa 1(kolor mahoń)-1 szt.;6.Segment regału -1 szt.;7.Komoda z drzwiczkami szklanymi -1 szt.;8.Stolik okolicznościowy 1, (kolor mahoń, wym. 65 cm × 65 cm × 55) - 1 szt.;9.Fotel gabinetowy -7 szt.;10.Fotel do ławy 1 -5 szt.;11.Stolik okolicznościowy 2,(kolor wenge, wym. 55 cm × 55 cm × 50) -1 szt.;12.Szafa ubraniowa 2, (podzielona na dwie części) -1 szt.;13.Szafa ubraniowa 3-1 szt.;14.Nadstawka 1 do szafy ubraniowej,(kolor wenge)-2 szt.;15.Podstawa komputera 1, (kolor wenge) -1 szt.;16.Biurko komputerowe gabinetowe narożne lewe 1,(kolor wenge)-1 szt.;17.Dostawka do biurka 2,(kolor wenge)- 1 szt.;18.Stół konferencyjny prostokątny 1,(kolor wenge, wym. 130 cm × 65 cm × 75)-1 szt.;19.Krzesła do stołu konferencyjnego 1-4 szt.;20.Komoda 1 ,(kolor wenge, wym. 115 cm × 40 cm × 115)- 1 szt.;21.Szafa ubraniowa 4-2 szt.;22.Nadstawka 2 do szafy ubraniowej,(wym. 100 cm × 60 cm × 55)- 2 szt.;23.Szafka biblioteczna -2 szt.;24.Biurko gabinetowe 2,(kolor mahoń, wym. 120 cm × 65 cm × 75)-1 szt.;25.Stolik pod komputer gabinetowy 2,(kolor mahoń, wym. 100 cm × 65 cm × 75)- 1 szt.;26.Łącznik do biurka 2-1 szt.;27.Stół konferencyjny prostokątny 2,(kolor mahoń, wym. 130 cm × 65 cm × 75) - 1 szt.;28.Krzesła do stołu konferencyjnego 2-5 szt.;29.Komoda 2,(kolor mahoń, wym. 115 cm × 40 cm × 115)-1 szt.;30.Stolik okolicznościowy 3,(kolor mahoń, wym. 55 cm × 55 cm × 50) -2 szt.;31.Fotel do ławy 2 -4 szt.;32.Wieszak-5 szt.;33.Biurko komputerowe gabinetowe narożne lewe 2,(kolor mahoń) -1 szt.;34.Podstawa komputera 1(kolor mahoń)- 2 szt.;35.Stół konferencyjny na nogach płytowych -3 szt.;36.Krzesła do stołu konferencyjnego z wysokim oparciem -20 szt.;37.Szafa ubraniowa 5-3 szt.;38.Nadstawka 3 do szafy ubraniowej,(wym. 120 cm × 60 cm × 55) -3 szt.;39.Stolik okolicznościowy 4,(kolor mahoń, wym. 65 cm × 65 cm × 50)- 3 szt.;40.Fotel do ławy 3-7 szt.;41.Komoda 3, (kolor mahoń, wym. 100 cm × 50 cm × 90) -3 szt.;Zestaw II1.Biurko gabinetowe -1 szt.;2.Stolik pod komputer -1 szt.;3.Łącznik do biurka -1 szt.;4.Dostawka do biurka -2 szt.;5.Stół konferencyjny-1 szt.;6.Krzesła do stołu konferencyjnego-10 szt.;7.Szafa ubraniowa-1 szt.;8.Segment regału-1 szt.;9.Segment regału z barkiem-1 szt.;10.Komoda z drzwiczkami szklanymi-1 szt.;11.Fotel gabinetowy-1 szt.;12.Sofa rozkładana-1 szt.;13.Ława okolicznościowa-1 szt.;14.Fotele do ławy-2 szt.;15.Szafa biblioteczna-1Zadanie ofertowe nr 3 - dostawa mebli kuchennych:Kod CPV: 39150000-8, 39143110-0Dostawa mebli kuchennych wyszczególnionych poniżej: (szczegółowy opis mebli kuchennych stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ).1.Szafka stojąca z szufladą 1, (wym. 60 cm × 85 cm × 60-65)- 2 szt.;2.Szafka stojąca z szufladą 2,(wym. 80 cm × 85 cm × 60-65)- 2 szt.;3.Szafka pod zlewozmywak-3 szt.;4.Szafka wisząca 1, (wym. 80 cm × 70-75 cm × 35-40)- 2 szt.;5.Szafka wisząca, (do zamontowania okapu kuchennego)- 3 szt.;6.Szafka wisząca na suszarkę-3 szt.;7.Szafka wisząca 2, (wym. 60 cm × 70-75 cm × 35-40)-2 szt.;8.Stół kuchenny (rozkładany)- 3 szt.;9.Krzesło do stołu kuchennego-6 szt.;10.Narożnik kuchenny wyściełany-2 szt.;7) Wybrany w toku procedury przetargowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczególne instrukcje konserwacji mebli.8) Dostawa obejmuje dostarczenie mebli do Zamawiającego, jak również ich montaż, który zostanie wykonany bezpośrednio po ich dostarczeniu, lub w terminie późniejszym, po uprzednim ustaleniu terminu jego wykonania przez osoby nadzorujące wykonanie umowy, jednak nie później, niż w terminie 7 dni od dnia przekazania takiej informacji od Zamawiającego do Wykonawcy.9) Zamawiający wymaga aby dostarczane meble były fabrycznie nowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8, 39.14.31.10-0, 39.14.10.00-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 88421.69 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 1 - dostawa mebli biurowych:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Spółka z o.o., ul. Peryferyjna Nr 12,, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 80643.00
  • Oferta z najniższą ceną: 80643.00 oferta z najwyższą ceną: 131715,73
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie ofertowe nr 3 -Meble kuchenne

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K-LAMIN, ul. KLIMECKIEGO 24,, 30-705 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7778.69
  • Oferta z najniższą ceną: 5616.58 oferta z najwyższą ceną: 9303.28
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.