eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa środków czystości dla Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Gdańsk: Sukcesywna dostawa środków czystości dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 380808 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271458 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystości dla Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego zwanych w dalszej części artykułami. 2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9; 39831000-6; 39831300-9; 39831600-2; 39832000-3. 3.Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 (do SIWZ - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia). 4.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień z poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, według załącznika nr 9 do SIWZ (składanych pocztą elektroniczną poprzez system zamówień wewnętrznych Zamawiającego), transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie jednak nie dłużej niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. 5.Przez określenie dzień roboczy należy rozumieć: dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem niedziel i określonych ustawą świąt. 6.Wyceniając złącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca winien wziąć pod uwagę złożoność struktury organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego, w związku z czym dostawy artykułów będą niejednokrotnie małe kwotowo jak i ilościowo. 7.Podane ilości zamawianych artykułów - załącznik nr 2 (do SIWZ) są szacunkowe i zostały obliczone na podstawie wstępnego rozeznania wśród jednostek organizacyjnych Zamawiającego i mogą ulec zmianie co nie będzie stanowić zmiany umowy. 8.Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości jednak nie więcej niż 20 % wartości brutto umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 (do SIWZ). 9.Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia, w celu zachowania odpowiednich parametrów technicznych, funkcjonalnych i standardów jakościowych był taki, jak wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ. 10.Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty artykuły winny spełniać warunki określone w (PN) i (PN - EN). 11.Zamawiający wymaga, aby wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ artykuły posiadały karty charakterystyki lub informację o wprowadzeniu produktu do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu i karty produktu zgodnie z zapisem rozdziału XVI pkt. 7 ppkt 2 i 3. 12.Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz opatrzone były metkami z nazwą artykułu i producenta oraz datą produkcji lub przydatności do użycia i spełniały wszystkie wymagania określone przez producentów. 13.Zamawiający wymaga aby termin przydatności do użycia lub gwarancji dostarczonych artykułów wynosił minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 14.Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. DRACHMA Mokrzyszak Piotr, ul. Rzemieślnicza 14, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 241254,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 156245,34

  • Oferta z najniższą ceną: 156245,34 / Oferta z najwyższą ceną: 170070,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.