Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-07-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Jasło: świadczenie usług wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Jaśle, do kontaktów: Janusz Piórkowski, Helena Polewka, ul. Mickiewicza 4a, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4463012, fax 013 4435426, e-mail: jaslo@krus.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krus.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Obszar działania Oddziału Regionalnego KRUS w Jaśle. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest doręczenie emerytur i rent wraz z wszelkimi dodatkami bezpośrednio do rąk własnych świadczeniobiorców lub osób upoważnionych przez nich do odbioru za pokwitowaniem odbioru pod wskazanym adresem zamieszkania z obszaru działania Oddziału Regionalnego KRUS w Jaśle 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 67.15.00.00 - Pozostałe usługi pomocnicze dotyczące pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem ubezpieczenia oraz funduszy emerytalno-rentowych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.17.00.00 - (3) Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Doręczenie emerytur i rent wraz z wszelkimi dodatkami bezpośrednio do rąk własnych 3 041 świadczeniobiorcom z obszaru działania Oddziału Regionalnego KRUS w Jaśle. Wartość zamówienia mieści się w zakresie 60 000 - 137 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, Pzp., tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.; 2/ prowadzą działalność odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia. 3/ osiągneli dodatni wynik finansowy za 2005 rok; 4/ przedłożą gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe dobrego wykonania umowy, której dotyczy niniejsze zamówienie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywania metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty i polegać będzie na: 1) porównaniu treści złożonych oświadczeń z wymaganymi, 2) porównaniu treści złożoncyh dokumentów z wymaganymi Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny na dzień złożenia oferty; odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wydane nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do złożenia oferty, 3) bilans za rok 2005; 4) gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe należytego wykonania umowy
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2006, godzina 11:10, Jasło, ul. Mickiewicza 4a, siedziba Oddziału, I piętro, pok. 108.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.07.2006.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pn. ,,Cyberbezpieczne Jasło", współfinansowanego z Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)
- Budowa drogi gminnej - ulicy Albina Pietrusa w Jaśle
- Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- PRZEBUDOWA INSTALACJI ELEKTRO - ENERGETYCZNYCH W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
- "Malowanie ścian i sufitów oraz położenie wykładziny w wybranych pomieszczeniach budynku "B" Sądu Rejonowego w Jaśle przy ul. Armii Krajowej 3"
więcej: przetargi w Jaśle »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





