To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Bielsko-Biała: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, elektronicznego, kas fiskalnych, czytników kodów oraz oprogramowania, podzespołów i urządzeń peryferyjnych do projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 379342 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337608 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Oświaty, ul. Akademii Umiejętności 1a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4992300, faks 33 4992322.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, elektronicznego, kas fiskalnych, czytników kodów oraz oprogramowania, podzespołów i urządzeń peryferyjnych do projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się załączniku nr 2.1-2.7 do SIWZ. Część 1 Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych z monitorem i oprogramowaniem. Część 2 Zakup i dostawa komputerów przenośnych typu laptop Część 3 Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i plotera Część 4 Zakup i dostawa projektorów multimedialnych, ekranu projekcyjnego i tablicy interaktywnej Część 5 Zakup i dostawa kas fiskalnych i czytników kodów Część 6 Zakup i dostawa podzespołów komputerowych i akcesoriów Część 7 Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie nawet części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym, technicznym, użytkowym o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności, leży po stronie Wykonawcy. Warunki realizacji: 1.Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2012 r. dotyczy części 1-6) i pełnowartościowym, oraz stanowi jego własność (z wyłączeniem oprogramowania), jak również nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich. 2.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad prawnych, pochodzącego z legalnego źródła, zakupionego w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta w Unii Europejskiej, dopuszczonego do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, o wysokiej jakości i wysokiej trwałości użytkowania. 3.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa. 4.Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 5.Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt łącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. 6.Miejscem dostawy będą szkoły wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 2.1-2.7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Opis techniczny urządzeń 7.Wykonawca powiadomi Zamawiającego (e-mail lub faks) o dostawie co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 8.Ilościowy odbiór zostanie dokonany przez Dyrektora szkoły oraz zostanie potwierdzony przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do tej czynności w protokole zdawczo- odbiorczym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 9.Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim. 10.Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony sprzęt nie krótszej niż gwarancja podana w załączniku nr 2.1-2.7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Opis techniczny urządzeń 11.Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub w przypadku braku możliwości jego naprawy, wymieni wadliwy przedmiot zamówienia na nowy. 12.Powiadomienie o stwierdzonych wadach i usterkach nastąpi drogą elektroniczną: telefonicznie, faxem lub e-mailem i zostanie potwierdzone faxem lub e-mailem przez Wykonawcę. 13.Od momentu odbioru za pomocą protokołu odbioru (załącznik nr 1 do umowy) osobą upoważnioną do powiadomienia i składania reklamacji w imieniu Zamawiającego będzie Dyrektor szkoły. Wszelkie uwagi i ewentualne reklamacje Dyrektor szkoły do której został dostarczony sprzęt będzie przekazywał bezpośrednio do Wykonawcy. 14.W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 1 dzień roboczy, okres gwarancji przedłuża się o czas konieczny na dokonanie naprawy. 15.W przypadku gdy naprawa urządzenia lub części nie była możliwa, bądź nieopłacalna dla Wykonawcy zobowiązany jest on dostarczyć nowe urządzenie lub nową część o parametrach nie gorszych niż zepsute urządzenie lub część udzielając nowej gwarancji na urządzenie lub część na zasadach określonych w punkcie 10. 16.W przypadku wymiany urządzenia lub części Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć takie urządzenie lub część, która umożliwi korzystanie z zainstalowanego oprogramowania w dniu awarii. 17.Wszystkie naprawy będą udokumentowane w kartach gwarancyjnych. 18.Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do świadczenia usług gwarancyjnych. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą szkoły, Wykonawca zapewni: a)odbiór na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych b)dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie, o którym mowa w pkt 11 19.Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu naprawianego w ramach gwarancji poza siedzibą szkoły pokrywa Wykonawca. 20.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego sprzętu w tym w szczególności do kontroli wymagań jakościowych poprzez okazanie odpowiednich certyfikatów i deklaracji zgodności opisanych w załączniku nr 2.1-2.7 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.14.20.00 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa komputerów przenośnych typu laptop
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
YAMO SP Z O O ODDZIAŁ KATOWICE
jakie przetargi wygrała firma
YAMO SP Z O O ODDZIAŁ KATOWICE
- YAMO Sp. z o.o. Oddział Katowice, ul. Roździeńskiego 188b, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3320,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5466,12
Oferta z najniższą ceną: 5466,12 / Oferta z najwyższą ceną: 10086,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup i dostawa projektorów multimedialnych, ekranu projekcyjnego i tablicy interaktywnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Jerzy Rożen, ul. Kolejowa 19, 40-601 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9869,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10482,00
Oferta z najniższą ceną: 10482,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12396,55
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zakup i dostawa kas fiskalnych i czytników kodów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TTI Bogdan Słaboszewski, Jerzy Słaboszewski, Małgorzata Słaboszewska Spółka Jawna, ul. Partyzantów 65A, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4805,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4185,96
Oferta z najniższą ceną: 4185,96 / Oferta z najwyższą ceną: 6350,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zakup i dostawa podzespołów komputerowych i akcesoriów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AF SEKO Sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9122,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11855,97
Oferta z najniższą ceną: 11855,97 / Oferta z najwyższą ceną: 39850,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- InfoLOGIC s. c. A. Olszar, J. Olszar, ul. Ustrońska 20, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11280,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11783,14
Oferta z najniższą ceną: 11783,14 / Oferta z najwyższą ceną: 12104,43
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DROBNEGO JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu.
- Opracowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokali mieszkalnych (pustostanów) nr 1, 4, 4a, 6, 6a, 7 i 8 w budynku przy ul. Komorowickiej 21 w Bielsku - Białej.
- "Świadczenie usług polegających na wytwarzaniu i dostarczaniu całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Hospicjum" w Bielsku- Białej na okres II Półrocza w 2024 roku".
- Dostawa samochodu patrolowego dla Straży Miejskiej w Bielsku Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.