To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Warszawa: Zakup ambulansu przewozowego do transportu pacjentów oraz zakup wyposażenia kuchni Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego im. Sue Ryder SPZOZ,
03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74
Numer ogłoszenia: 379226 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355740 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy im. Sue Ryder Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8110688 w. 104 i 208, faks 22 8110688 w. 200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ambulansu przewozowego do transportu pacjentów oraz zakup wyposażenia kuchni Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego im. Sue Ryder SPZOZ, 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup ambulansu przewozowego do transportu pacjentów oraz zakup wyposażenia kuchni Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego im. Sue Ryder SPZOZ, 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.31.20.00 - Urządzenia do przygotowania żywności .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup ambulansu przewozowego do transportu pacjentów Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego im. Sue Ryder SPZOZ, 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- RATOWNIK M. WNOROWSKI Sp.j., ul. Konwaliowa 24, 05-110 Jabłonna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126392,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143231,70
Oferta z najniższą ceną: 143231,70 / Oferta z najwyższą ceną: 141482,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup wyposażenia kuchni Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego im. Sue Ryder SPZOZ, 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GAMA - PLAWGO & ZAWISZA - SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"GAMA - PLAWGO & ZAWISZA - SPÓŁKA JAWNA"
- GAMA Plawgo & Zawisza Spółka Jawna, ul. Szczecińska 25A, 75-122 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32997,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44420,00
Oferta z najniższą ceną: 44420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44420,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka-wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo-wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II" 6 części
- Budowa gminnego żłobka w m. Wiśniew
- ZAKUP AMBULANSU SPECJALISTYCZNEGO TYPU B/C Z WYPOSAŻENIEM
- Modernizacja kuchni w Szkole Podstawowej Nr 9 przy ul. Drzewieckiego 11 w Mielcu
- Pierwsze wyposażenie Publicznego Przedszkola Bajka w Międzyborzu - Etap II
- "Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do Przedszkola w Pysznicy" "Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do Żłobka w Pysznicy"
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.