Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-03
Szczecin: ZAGOSPODAROWANIE LASÓW MIEJSKICH
W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 379068 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE LASÓW MIEJSKICH W SZCZECINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie Lasów Miejskich w Szczecinie. CPV 77200000-2 Usługi leśnictwa 2. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z harmonogramem rzeczowo - terminowym, ustalonym przez Zamawiającego, w każdym miesiącu realizacji prac. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zmianami), a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie zakresu przedmiotu zamówienia, 2) zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zmianie wynagrodzenia. 6. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) w toku wykonywania przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność przeprowadzenia prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną kosztorysie ofertowym. Wykonawca nie może odmówić wykonania tych robót i może żądać podwyższonego wynagrodzenia, w oparciu o art. 630 Kodeksu cywilnego. W przypadku, gdy wartość prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w kosztorysie ofertowym będzie w rozliczeniu końcowym powodowała zwiększenie wynagrodzenia, wówczas zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 2) w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, dokonywanie odbiorów, warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych prowadzenie prac - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby prace mogły zostać zrealizowane. W takim przypadku, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, zmiany zostaną potwierdzone aneksem do umowy, 3) ulegnie zmianie urzędowa stawka należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 4) w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w takim przypadku, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia, mianowicie: a) pierwsza praca podobna do przedmiotu zamówienia - praca polegająca na wykonaniu prac w zagospodarowaniu lasu, obejmująca: - przygotowanie gleby pod sadzenie, - pielęgnację upraw leśnych, - melioracje agrotechniczne, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, b) druga praca podobna do przedmiotu zamówienia - praca polegająca na wykonaniu wycinki drzew niebezpiecznych przy użyciu podnośnika koszowego lub metodą alpinistyczną, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować: - 1 ciągnikiem z pługiem LPZ, - 2 pilarkami spalinowymi, - 5 wykaszarkami, - 1 podnośnikiem koszowym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować: kierownikiem prac - osobą posiadającą wykształcenie minimum średnie ogrodnicze lub leśne oraz posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu pracami na terenach zieleni,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) kosztorys ofertowy - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) zmianie zakresu przedmiotu zamówienia, 2) zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 3) zmianie wynagrodzenia. 2. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) w toku wykonywania przedmiotu zamówienia zajdzie konieczność przeprowadzenia prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną kosztorysie ofertowym. Wykonawca nie może odmówić wykonania tych robót i może żądać podwyższonego wynagrodzenia, w oparciu o art. 630 Kodeksu cywilnego. W przypadku, gdy wartość prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w kosztorysie ofertowym będzie w rozliczeniu końcowym powodowała zwiększenie wynagrodzenia, wówczas zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 2) w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, dokonywanie odbiorów, warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych prowadzenie prac - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby prace mogły zostać zrealizowane. W takim przypadku, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, zmiany zostaną potwierdzone aneksem do umowy, 3) ulegnie zmianie urzędowa stawka należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona aneksem do umowy, 4) w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w takim przypadku, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 1) Wykonawca, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie, 2) zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie służyło pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3) zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 4) jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym, 5) jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy, 6) zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku formach, 7) W przypadku, gdy wykonawca wnosi zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty do wysokości określonej w gwarancji kwoty, nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy, - termin obowiązywania gwarancji, - miejsce i termin zwrotu gwarancji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej do przesyłu ścieków z nieruchomości zlokalizowanych na Wyspie Zielonej i części Kępy Parnickiej w Szczecinie
- Wykonanie instalacji kompensacji mocy biernej w budynkach ZUT w Szczecinie (Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj").
- Dostawa mikroskopów świetlnych i histopatologicznych dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa samochodów operacyjmych
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Śnieżka w roku 2026 postępowanie przetargowe nr II
- Prace z zakresu selekcji, nasiennictwa oraz szkółkarstwa leśnego na terenie Nadleśnictwa Włoszakowice w roku 2026
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasu Miejskiego w Olsztynie
- Świadczenie usług związanych z konserwacją drzewostanu, prowadzeniem prac porządkowych na terenie lasu oraz sporządzaniem oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia
- Prace wykonywane na terenie całego nadleśnictwa przy użyciu sprzętu mechanicznego w zakresie: melioracji agrotechnicznych (...), dyżurowanie na PAD (...), w Nadleśnictwie Kędzierzyn w roku 2026
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





