Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Zawiercie: Zakup i dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów do sprzątania dla placówek oświatowo-wychowawczych dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy przy ZOEASiPOW w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach 25.
Numer ogłoszenia: 378077 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów do sprzątania dla placówek oświatowo-wychowawczych dla których organem prowadzącym jest Powiat Zawierciański oraz Gospodarstwa Pomocniczego - Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy przy ZOEASiPOW w Zawierciu, z siedzibą w Jeziorowicach 25..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -środki chemiczne czyszczące , piorące i polerujące( pasty , płyny , mydla srodki do udrazniania rur , środki dezynfekujące , pianki , odświazacze powietrza , odkamieniacze -ścierki do okien ,mebli ,podłóg, ściereczki drucianki - wiadra , miski, zmywaki ,deski klozetowe, pojemniki na mydło, kije do szczotek, miotły, szczotki, wycieraczki , żarówki, zapachy do muszli, ,krążki dezynfekujące, rękawice gumowe,worki na śmieci.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu 19.50.00.00 - Guma i tworzywa sztuczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 05.02.2009 r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wadium składane w formie innej niż pieniężna wskazywało na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Wadium w formie pieniężnej powinno zostać wniesione na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert . Nr konta zamawiającego, na które należy wpłacić wadium: BOŚ O Katowice 09 1540 1128 2001 7144 7124 0007 Wadium wniesione w formie pieniężnej zamawiający będzie przechowywać na rachunku bankowym. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie budynku zamawiającego w terminie do dnia i godziny składania ofert tj. do dnia 07.01.2009 r. do godz. 900 Wysokość wadium wynosi: dla I części: 1 000 zł (jeden tysiąc złotych ) dla II części: 100 zł (sto złotych) Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. 1.1. Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a)wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), 1.1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155), zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1. : 1)lit. b, c, d - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 1.1.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1.1.1 tego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt.1.1.1 dotyczące terminów stosuje się odpowiednio. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg Zał. Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum jednej dostawy w okresie 1 roku o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. Zamawiający dopuszcza przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg Załącznika Nr 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ), b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę), d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) wypełniny wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wg Zał. Nr 4 oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie). Zamawiający dopuszcza przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. wypełniony druk OFERTA wg Załącznika Nr 1 wypełniony ZałącznikNr 2 i lub 2a i - parafowany wzór umowy (Zał. Nr 5 i lub 5a ) - pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów - dowód wpłaty wadium. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera , do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń w systemie spełnia nie spełnia ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obslugi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych , 42-400 Zawiercie , ul.Rataja 29 a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obslugi Ekonomiczno Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych , 42-400 Zawiercie , ul.Rataja 29 a ,pok.nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.02.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów do sprzątania dla placówek oświatowo - wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czyszczące i polerujące pasty, płyny, pasty, mydło, środki do udrażniania rur, środki czyszczące, emulsje, proszki, środki dezynfekujące, pianka przeciw kurzowi, odświeżacze powietrza, proszki do szorowania, odkamieniacze ścierki do okien, mebli, podłóg, drucianki ściereczki wiadra, miski, zmywaki, deski klozetowe, pojemniki na mydło, kije do szczotek, miotły, szczotki, wycieraczki żarówki, zapachy do muszli, krążki dezynfekujące, wc-żel rękawice gumowe, worki na śmieci.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-8, 39.50.00.00-7, 39.20.00.00-4, 31.50.00.00-1, 24.40.00.00-8, 19.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów do sprzątania dla Gospodarstwa Pomocniczego w Jeziorowicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki czyszczące i polerujące ,pasty, płyny, pasty, mydło, środki do udrażniania rur, środki czyszczące, emulsje, proszki, środki dezynfekujące, pianka przeciw kurzowi, odświeżacze powietrza, proszki do szorowania, odkamieniacze ścierki do okien, mebli, podłóg, drucianki ściereczki, wiadra, miski, zmywaki, deski klozetowe, pojemniki na mydło, kije do szczotek, miotły, szczotki, wycieraczki, żarówki, zapachy do muszli, krążki dezynfekujące, wc-żel, rękawice gumowe, worki na śmieci.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-8, 39.50.00.00-7, 39.20.00.00-4, 31.50.00.00-1, 24.40.00.00-8, 19.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711S ul. Skalny Widok w miejscowości Hucisko polegająca na wykonaniu chodnika
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Tomaszowskiego - agregaty
- Usługi serwisowe samochodów służbowych
- "Wymiana oświetlenia w sali kameralnej NOSPR"
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 - etap I.
- Doposażenie w niezbędny sprzęt do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Łabowa
więcej: Guma i tworzywa sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.