Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych nr 8, 14, 42, 43, 45 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Wieluniu o łącznej długości 180 km Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Bogusław Orzeł Ewa Wrześniewska tel.(043)8434478, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Bogusław Orzeł Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. (043) 843 4478, fax (043) 8434094, e-mail: rejonwiedrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Bogusław Orzeł Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. (043) 843 4478, fax (043) 843 4094, e-mail: rejonwiedrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Bogusław Orzeł Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. (043) 8434478, fax (043) 8434094, e-mail: rejonwiedrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych nr 8, 14, 42, 43, 45 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Wieluniu o łącznej długości 180 km. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Rejon Wieluń -świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych nr 8, 14, 42, 43, 45 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Wieluniu o łącznej długości 180 km przy użyciu pługów, równiarek, spycharek, ładowarek, pługosolarek i pługopiaskarki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe nr 8, 14, 42, 43, 45 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Wieluniu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości zimowej na drogach krajowych Nr 8, 14, 42, 43, 45 ołącznej długości 180 km przez trzy sezony zimowe. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Pługi, ładowarki, równiarki, spycharki(zadania Nr 1-22 i 24-29)świadczyć będą usługi przez 3 sezony zimowe: 2005/2006, 2006/2007, 2007/2008 Natomiast przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usług pługosolarek, pługopiaskarki,ładowarki Baza Wieluń do załadunku solarek (zadania nr 23, 30-35)to koniec sezonu zimowego: 2005/2006 tj. luty, marzec 2006 oraz sezony zimowe 2006/2007, 2007/2008 lub tylko sezony zimowe 2006/2007, 2007/2008. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 21610 (dla każdej części kwota wadium podane w SIWZ). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z zapisami umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełnia wymogi określ. w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 2.Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania: a) Doświadczenie zawodowe: Pługi, ładowarki, równiarki, spycharki, pługopiaskarka minimum jeden sezon zimowy przy odśnieżaniu dróg, załadunku solarek, piaskarek-potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających W przypadku niewystarczającej ilości nośników pod pługi oraz pozostałego sprzętu tj. ładowarek, spycharek, równiarek zamawiający może odstąpić od wymogu doświadczenia zawodowego. pługosolarki-minimum dwa sezony zimowe przy odśnieżaniu dróg i zwalczaniu śliskości zimowej -potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających b) Potencjał kadrowy: min. 50% kierowców i operatorów z jednosezonowym doświadczeniem przy obsłudze sprzętu tj. odpowiednio pługopiaskarki, ładowarek, równiarek, spycharek, pługów; dla pługosolarek - doświadczenie w ciągu dwóch sezonów zimowych Wymagana całodobową dyspozycyjność - max. czas podstawienia jednostek sprzęt.-transportowych - 1 godz.; Wyposażenie pracowników w telefony komórkowe. c) Sprzęt: dysponować odpowiednim sprzętem umożliwiającym wykonanie zamówienia d) Posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy e) posiadać ubezpieczenie firmy od odpowiedzialności w zakresie będącym przedmiotem zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Pełnomocnicto do reprezentowania w postępowaniu Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określ. w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; polisa ubezpieczeniowa firmy od odpowiedzialności w zakresie będącym przedmiotem zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz doświadczenia zawodowego - wykaz usług przy zimowym utrzymaniu dróg ze wskazaniem jakiego zakresu usługa dotyczyła (np. solarka, pług, równiarka ładowarka, spycharka) potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających Wykaz dot. potencjału kadrowego Wykaz sprzętu. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 11/2005/RW. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.09.2005, cena - 14,64 PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.09.2005, godzina 11:00, Siedziba Rejonu w Wieluniu ul. Fabryczna 7, pokój nr 3.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług średni jednostronny plastik ne fabr. 02452 - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg Nr 8, 14, 43, 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług średni jednostronny plastik ne fabr. 02707 - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: osśnieżanie dróg Nr 8, 14, 43, 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług średni jednostronny plastik nr fabr.03049 - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie dróg nr 8, 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług średni jednostronny plastik ne fabr. 99 - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8 i 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług średni jednostronny PJ10 - Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8, 14, 43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług średni jednostronny PJ10 Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8, 14, 43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki (nr 3)Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8, 14, 43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki (nr 9) Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8,14,43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki (nr 10) - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8, 14, 43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki (nr25) - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8, 14, 43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki (nr 7) - Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8, 14, 43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki (nr12) - Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8, 14, 43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług lekki -Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8 i 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług średni dwustronny - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8 i 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pług ciężki dwustronny - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8 i 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Równiarka - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8,14,43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Równiarka - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8, 14, 43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Równiarka - Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8,14,43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 19 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Równiarka - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8 i 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 20 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Spycharka - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8,14,43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 21 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Spycharka - Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8, 14, 43 i 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 22 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Spycharka - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: Odśnieżanie dróg nr 8 i 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 23 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ładowarka - Baza Wieluń (do załadunku solarek). 3) Zakres lub wartość: Załadunek solarek 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 24 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ładowarka - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: odśniezanie, wykonanie mieszanki piasku z solą, pryzmowania soli 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 25 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ładowarka - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie, wykonanie mieszanki piasku z solą, pryzmowanie soli 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 26 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ładowarka - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: załadunek solarki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 27 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ładowarka - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie, wykonanie mieszanki piasku z solą, pryzmowanie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 28 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ładowarka -Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: załadunek piaskarki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 29 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ładowarka - Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: odśnieżanie, wykonanie mieszanki piasku z solą, pryzmowanie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 30 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pługosolarka Nr 1 (solarka nr fabryczny 02678, pług nr fabryczny 02128) - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: Zwalczanie śliskości, odśnieżanie dróg Nr 8, 14, 43, 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 31 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pługosolarka Nr 2 (solarka nr fabryczny 02691, pług nr fabryczny 01767) - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: zwalczanie śliskości, odśnieżanie dróg Nr 8, 14, 43, 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 32 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pługosolarka Nr 3 (solarka nr fabryczny 03348A, pług nr fabryczny 01768) - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: zwalczanie śliskości, odśnieżanie dróg nr 8, 14, 43, 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 33 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pługosolarka Nr 4 (solarka nr fabryczny 03892, pług nr fabryczny 02020) - Baza Wieluń. 3) Zakres lub wartość: zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg nr 8, 14, 43, 45 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 34 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pługosolarka Nr 5 (solarka nr fabryczny STB 50091, pług nr fabryczny 2451) - Baza Siemkowice. 3) Zakres lub wartość: zwalczanie śliskości, odśnieżanie dróg nr 8, 42 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 35 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pługopiaskarka (piaskarka + pług nr inw. 09-035-582 - Baza Wieruszów. 3) Zakres lub wartość: zwalczanie śliskości, odśnieżanie dróg nr 8, 14 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Łodzi.
- Dostawa wraz z wniesieniem, montażem oraz ustawieniem asortymentu wyposażenia wnętrz w postaci: foteli biurowych obrotowych, foteli welurowych, mebli biurowych .
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń on-line z zakresu funduszy unijnych
- ,,Sukcesywna dostawa ciekłego helu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej"
- Dostawa wyposażenia informatycznego do Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- Dostawa samochodu uprzywilejowanego typu mikrobus
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa dozorowania, sprzątania i utrzymania czystości w obiektach oraz terenu wokół siedziby Nadleśnictwa Suchedniów
- "Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025"
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Złotoryi
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon V
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon IV
- Świadczenie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic na terenie miasta i gminy Mirsk w sezonie zimowym: 2025/2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.