Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-15
Lubin: Dostawa materiałów medycznych niesterylnych oraz innego sprzętu i wyposażenia medycznego
Numer ogłoszenia: 37723 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Gen.Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 8401 738, faks 76 8401 740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rcz.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych niesterylnych oraz innego sprzętu i wyposażenia medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych niesterylnych oraz dostawa innego sprzętu i wyposażenia medycznego. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 29 części, zwanych dalej Zadaniami. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 3 siwz, Formularzu cenowym (specyfikacji ilościowo-asortymentowej)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.44.30-5, 39.56.00.00-5, 33.14.16.00-6, 33.14.00.00-3, 33.18.00.00-5, 33.19.20.00-2, 33.16.90.00-2, 33.12.41.10-9, 33.19.80.00-4, 33.19.50.00-3, 33.17.10.00-9, 33.16.10.00-6, 33.15.78.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom, Zamawiający zastrzega sobie (po terminie składania ofert) możliwość żądania: a) próbek, ulotek, stron katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających wymagany opis przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Załącznik Nr 3 ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ) b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. d)Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy będzie dotyczyła : a)promocyjnych obniżek cen jednostkowych przedmiotu umowy, b)ilościowych zmian poszczególnych pozycji asortymentowych, do wartości zastrzeżonej w § 4 umowy, c)zmiany asortymentu wyrobów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę i spełniających wymagania Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rcz.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Kancelaria pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały do badań EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 23 pozycje w zadaniu nr 1 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji w zadaniu nr 2 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Próżniowy system odsysania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pozycji w zadaniu nr 3 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt jednorazowy niesterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 pozycji w zadaniu nr 4 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyroby foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w zadaniu nr 5 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różne produkty medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji w zadaniu nr 6 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy pierwszej pomocy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji w zadaniu nr 7 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyroby z papieru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w zadaniu nr 8 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyroby wielokrotnego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji w zadaniu nr 9 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szczotki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w zadaniu nr 10 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Koce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 11 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pasy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w zadaniu nr 12 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Golarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 13 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Mankiety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w zadaniu nr 14 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Promienniki i palniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w zadaniu nr 15 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Meble medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji w zadaniu nr 16 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Narzędzia chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 16 pozycji w zadaniu nr 17 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Myjki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 18 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Naklejki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 19 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Paski do glukometrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 20 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Taśma do sterylizatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 21 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Akcesoria do analizatora parametrów krytycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w zadaniu nr 22 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: filtry do lampy solux.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w zadaniu nr 23 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Ochrona oczu noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu nr 24 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wyposażenie kardiomonitora FX 2000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 pozycji w zadaniu nr 25 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Wyposażenie respirator Raphael.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 pozycji w zadaniu nr 26 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Wyposażenie diatermi Erbe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 21 pozycji w zadaniu nr 27 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Wyposażenie do respiratora Maquet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w zadaniu nr 28 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Wyposażenie do Infant Flow.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w zadaniu nr 29 zgodnie z opisem w specyfikacji ilościowo - asortymentowej, tj. Załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla budowy parkingów typu Park& Ride wraz z przebudową dróg dojazdowych i budową ścieżek rowerowych
- Dostawa artykułów spożywczych z możliwością składania ofert częściowych.
- Termomodernizacja budynku gminnego (mieszkalnego) Zimna Woda 27.
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w III kwartale 2025r."
- Termomodernizacja budynku gminnego (mieszkalnego) Zimna Woda 27.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania próbek krwi żylnej wraz z dzierżawą aparatu do automatycznego pomiaru OB
- Dostawa instrumentarium endoskopowego wraz z odbiorem zużytych narzędzi
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i opatrunków dla SPZOZ w Wolsztynie
- Zakup i dostawa pieluchomajtek
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
więcej: Systemy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.