eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Lublin: Usługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2
Numer ogłoszenia: 375611 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353275 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7439942, faks 081 7439942.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Środowiskowy Dom Samopomocy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi księgowe dla Zamawiającego określone w rozporządzeniu Komisji (WE) Nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. Szczegółowe zadania wykonawcy: a/ prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (do 20 szt. rocznie), b/ prowadzenie ewidencji wyposażenia (do 100 pozycji rocznie), c/ aktualizacja wyceny środków trwałych, d/ księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej (do 180 pozycji miesięcznie), e/ sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz dokonywanie wymaganych przez jednostki nadzorujące sprawozdań finansowych (min. kwartalne, roczne, za całość wykonania zadania i inne według wskazań jednostek nadzorujących) w terminach określonych przez jednostkę nadzorującą, f/ sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, za pełny rok kalendarzowy, na koniec wykonania zadania), g/ przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności, h/ sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych - deklaracji podatkowych, i/ sporządzanie i składanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (dla jednostki i osób zatrudnionych na umowę o pracę i zlecenie - do 35 osób miesięcznie, j/ obsługa pracowników Zamawiającego w zakresie spraw finansowo - księgowych związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności (dla grupy pracowników do 35 osób) - prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń, - przygotowywanie list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników, - nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom, - naliczanie świadczeń urlopowych i przygotowanie list płac, wypłaty świadczeń, - wystawianie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia, - przygotowywanie wniosków emerytalno -rentowych, k/ prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków, l/ prawidłowe organizowanie obiegu, kontroli, archiwizowania i zabezpieczenia dokumentów księgowych, tworzenie wewnętrznych aktów prawnych w tym zakresie, m/ nadzór nad prowadzoną dokumentacją i obrotem kasowym, n/ opracowywanie rocznego planu finansowego i dokonywanie zmian planu w ciągu roku kalendarzowego, o/ opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego, p/ udzielanie wyjaśnień organom kontrolnym w trakcie prowadzonych kontroli, przedkładanie stosownej dokumentacji, q/ czynna reprezentacja Zamawiającego w trakcie prowadzonych kontroli.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.21.11.00 - Usługi księgowania 79.21.11.10 - Usługi zarządzania listami płac .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Rachunkowe Krzysztof Popielewicz, ul. Organowa 3/10, 20-882 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27945,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.