eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-09

Lublin: Usługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2
Numer ogłoszenia: 353275 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy , ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7439942, faks 081 7439942.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Środowiskowy Dom Samopomocy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi księgowe dla Zamawiającego określone w rozporządzeniu Komisji (WE) Nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. Szczegółowe zadania wykonawcy: a/ prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (do 20 szt. rocznie), b/ prowadzenie ewidencji wyposażenia (do 100 pozycji rocznie), c/ aktualizacja wyceny środków trwałych, d/ księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej (do 180 pozycji miesięcznie), e/ sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz dokonywanie wymaganych przez jednostki nadzorujące sprawozdań finansowych (min. kwartalne, roczne, za całość wykonania zadania i inne według wskazań jednostek nadzorujących) w terminach określonych przez jednostkę nadzorującą, f/ sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, za pełny rok kalendarzowy, na koniec wykonania zadania), g/ przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności, h/ sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych - deklaracji podatkowych, i/ sporządzanie i składanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (dla jednostki i osób zatrudnionych na umowę o pracę i zlecenie - do 35 osób miesięcznie), j/ obsługa pracowników Zamawiającego w zakresie spraw finansowo-księgowych związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności (dla grupy pracowników do 35 osób): - prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń, - przygotowywanie list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników, - nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom, - naliczanie świadczeń urlopowych i przygotowanie list płac wypłaty świadczeń, - wystawianie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia, - przygotowywanie wniosków emerytalno- rentowych, k/ prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków, l/ prawidłowe organizowanie obiegu, kontroli, archiwizowania i zabezpieczenia dokumentów księgowych, tworzenie wewnętrznych aktów prawnych w tym zakresie, m/ nadzór nad prowadzoną dokumentacją i obrotem kasowym, n/ opracowywanie rocznego planu finansowego i dokonywanie zmian planu w ciągu roku kalendarzowego, o/ opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego, p/ udzielanie wyjaśnień organom kontrolnym w trakcie prowadzonych kontroli, przedkładanie stosownej dokumentacji, q/ czynna reprezentacja Zamawiającego w trakcie prowadzonych kontroli..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.21.11.00 - Usługi księgowania 79.21.11.10 - Usługi zarządzania listami płac .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.misericordia.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy 20-442 Lublin ul. Abramowicka 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 13:00, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy 20-442 Lublin ul. Abramowicka 2 (biuro - II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.