eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawapełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót związanych z wymianą nawierzchni bitumicznych jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-19

POZYCJA 37433

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót związanych z wymianą nawierzchni bitumicznych jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: 1) procedura: Magdalena Ulandowska tel. (+4822) 652-91-92) merytorycznie: Grażyna Lendzion tel. 506-002-660, Małgorzata Kurzewska tel. 022 811-86-11, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 8909211, e-mail: zdm@zdm.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdm.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6201021, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6201021, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót związanych z wymianą nawierzchni bitumicznych jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót związanych z wymianą nawierzchni bitumicznych jezdni ulic miasta stołecznego Warszawy, zgodnie z Umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dotyczy odcinków ulic: Grochowska, Targowa, Ostrobramska, Saska, Grenadierów, Chełmżyńska, Modlińska, Radzymińska, Domaniewska, Puławska, Pawińskiego, Dickensa, Rosoła, Mokotowska, Dolna, Filtrowa-Krzywickiego-Nowowiejska, Pileckiego, Szczęśliwicka, Jagiellońska, Al. Krakowska, Piękna, Białobrzeska, Prosta, Żelazna. Chałubińskiego-Al. Niepodległości, Dąbrowskiego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium w prowadzonym postępowaniu 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1.1. Warunki ogólne: 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień; 1.1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2. Warunki szczegółowe: 1.2.1. Potencjał kadrowy.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. / Stanowisko / Wymagana liczba osób / Doświadczenie jako inspektor nadzoru 1. / Koordynator zespołu nadzoru / 1 osoba / 5 lat 2. / Inspektor nadzoru robót drogowych / 1 osoba / 5 lat 3. / Asystent Inspektora nadzoru / 1 osoba / 2 lata (bez uprawnień) Osoby wymienione w ww. tabeli winny posiadać następujące wykształcenie: Koordynator zespołu nadzoru: wykształcenie wyższe Inspektor nadzoru robót drogowych: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne Asystent Inspektora nadzoru: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne budowlane W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Osoby wymienione w pkt 1 i 2 tabeli winny posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowisko wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 1.2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.2.1. 1.2.3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że dysponuje Koordynatorem, który nadzorował 3 roboty miejskie nad budową, modernizacją lub wymianą nawierzchni ulic oraz Inspektorem Nadzoru, który nadzorował 2 roboty miejskie nad budową, modernizacją lub wymianą nawierzchni ulic. 1.2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1.2.3. 1.2.5. Potencjał finansowo - ekonomiczny. Wykonawca musi wykazać: 1.2.5.1. płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1 (xpb > lub = 1). 1.2.5.2. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych) 1.2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1.2.6.1. warunek określony w pkt 1.2.5.1. spełnia każdy z Wykonawców. 1.2.6.2. warunek określony w pkt 1.2.5.2. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły "spełnia - nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY W PRZEDMIOTOWYM POSTEPOWANIU 2.1 Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 2.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 1 do oferty. 2.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał nr. 2 do oferty. 2.1.3. Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat wykształcenia oraz kwalifikacji osób skierowanych do realizacji umowy, do informacji, odpowiednio do stanowiska, winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) - zał. nr. 3 do oferty. 2.1.4 Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - zał. nr. 4 do oferty. 2.1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.6. Bilans, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.1.7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 2.1.8. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa określonego w pkt. 2.1.8. Instrukcji dla wykonawców. 2.4.2. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 2.4.3. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1.1., 2.1.5. 2.1.6. powinny być złożone przez każdy podmiot

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.waw.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1) Gotówka w kasie Zamawiającego 2) Potwierdzenie przelewu 3) Za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2006, godzina 10:30, ZDM, ul. Chmielna 120, sala konferencyjna nr 311.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.