Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Tychy: Wykonanie przebudowy instalacji elektrycznej w budynku biurowym w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 42-44.
Numer ogłoszenia: 374147 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tyskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2270370, faks 032 2190020.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy instalacji elektrycznej w budynku biurowym w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 42-44..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Grota Roweckiego 42: a) wymiana Członu zasilającego - pomiarowego TL; b) ułożenie głównej linii zasilającej (GLZ); c) ułożenie tymczasowej linii do istniejącej rozdzielni głównej; d) ułożenie wewnętrznych linii zasilających (WLZ). ul. Grota Roweckiego 44: a) wymiana Członu zasilającego - pomiarowego TL; b) ułożenie głównej linii zasilającej (GLZ); c) ułożenie tymczasowej linii do istniejącej rozdzielni głównej; d) ułożenie wewnętrznych linii zasilających (WLZ). ul. Cyganerii 51: a) ułożenie wewnętrznych linii zasilających (WLZ). Wartość zamówienia to: powyżej 14000 euro, a poniżej wartości zawartych w art. 11..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysięce złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający poniższe warunki szczegółowe: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że wyznaczony(eni) na potrzeby przedmiotowego zamówienia kierownik(cy) budowy posiada(ją) wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) następujące uprawnienia: a) w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, co oznacza, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda. 2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale V SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają złożyć Wykonawcy wraz z ofertą, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 4) dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane dla osoby(osób) pełniącej(ych) funkcję kierownika budowy w specjalności(ach) określonych w SIWZ (Rozdział IV ust. 1 pkt 1) oraz zaświadczenie(a) o wpisie tej(tych) osoby(osób) na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, z określonym terminem ważności (dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ttbs.tychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tyskie TBS Sp. z o.o.
ul. Budowlanych 59
43-100 Tychy
pokój nr 119.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Tyskie TBS Sp. z o.o. ul. Budowlanych 59 43-100 Tychy sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Wymiana włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Tychy
- Budowa parkingu przy ul. Witosa i ul. Sikorskiego w Tychach
- Zad.1 Doposażenie placów zabaw w huśtawki dla dzieci z niepełnosprawnościami (BO) Zad. 2 Doposażenie placu zabaw przy OREW w huśtawkę dla dzieci z niepełnosprawnościami (BO)
- Budowa garaży w zabudowie szeregowej na Tyskich Halach Targowych w Tychach
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Miejskim w Tychach przy ul. Fitelberga w ramach programu "Aktywne place zabaw" 2025 - środki z Funduszu Pracy
- Modernizacja pomieszczeń podbasenia w Sportowej Szkole Podstawowej nr 19 przy al. Niepodległości w Tychach - II etap - II postępowanie
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Nowa Jabłona oraz Nowy Dwór etap I" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
- Budowa Żłobka Miejsko-Gminnego "NIEDŹWIADEK" w Mordach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.