Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Lublin: dostawa stentów, cewników balonowych, prowadników angioplastycznych, sond do ultrasonografii wewnątrzaortalnej i balonów do kontrapulsacji
Numer ogłoszenia: 373572 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Kraśnicka 100, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5374655, faks 081 5374624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa stentów, cewników balonowych, prowadników angioplastycznych, sond do ultrasonografii wewnątrzaortalnej i balonów do kontrapulsacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa stentów, cewników balonowych, prowadników angioplastycznych, sond do ultrasonografii wewnątrzaortalnej i balonów do kontrapulsacji z możliwością składania ofert częściowych, pakiety 1-8..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.)Wykonawca musi wykonać 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz musi załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.Zamawiający rozumie przez: 1) dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - dostawy wyrobów medycznych stosowanych w Pracowni Hemodynamiki - do zabiegów angiografii, koronarografii. 2) dostawy odpowiadające wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - dostawy wyrobów medycznych stosowanych w Pracowni Hemodynamiki o łącznej wartości 829 067,00 zł ( dotyczy oferty obejmującej całość zamówienia, czyli wszystkie części). W sytuacji złożenia oferty częściowej obejmującej wybrane części, Zamawiający określa wymaganą wartość brutto dostaw dla poszczególnych części ( pakietów): Pakiet nr 1 - 44 744,00 zł, Pakiet nr 2- 4 430,00 zł, Pakiet nr 3 - 62 989,00 zł, Pakiet nr 4 - 486 589,00 zł, Pakiet nr 5 - 88 061,00 zł, Pakiet nr 6 - 55 041,00 zł , Pakiet nr 7 - 33 224,00 zł, Pakiet nr 8 - 53 989,00 zł Pakiet nr 4 - 486 589,00 zł, Wykonawca musi dostarczyć próbki - zgodnie z zapisami zał. nr 1 do siwz oraz Katalogi w języku polskim potwierdzające wymagania stawiane przedmiotowi zamówienia zgodnie z opisem z zał. nr 1 do siwz Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców następować będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia i próbki dołączone zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w punkcie II A , B, C.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia . Zamawiający rozumie przez: 1) dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - dostawy wyrobów medycznych stosowanych w Pracowni Hemodynamiki - do zabiegów angiografii, koronarografii. 2) dostawy odpowiadające wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - dostawy wyrobów medycznych stosowanych w Pracowni Hemodynamiki o łącznej wartości 829 067,00 zł ( dotyczy oferty obejmującej całość zamówienia, czyli wszystkie części ). W sytuacji złożenia oferty częściowej obejmującej wybrane części, Zamawiający określa wymaganą wartość brutto dostaw dla poszczególnych części ( pakietów): Pakiet nr 1 - 44 744,00 zł, Pakiet nr 2- 4 430,00 zł, Pakiet nr 3 - 62 989,00 zł, Pakiet nr 4 - 486 589,00 zł, Pakiet nr 5 - 88 061,00 zł, Pakiet nr 6 - 55 041,00 zł , Pakiet nr 7 - 33 224,00 zł, Pakiet nr 8 - 53 989,00 zł W takiej sytuacji wartość wykazanych dostaw (każdej oddzielnie ) musi odpowiadać wartością sumie wszystkich pakietów (części ) na które Wykonawca złoży ofertę. 3. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym bądź osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, dołączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że potencjał techniczny i/lub osoby zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605). C. Dodatkowe dokumenty/ oświadczenia/ próbki potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego oświadczenie o złożonych wymaganych próbkach i próbki opisane w zał. 1 do siwz Katalogi w języku polskim potwierdzające wymagania stawiane przedmiotowi zamówienia zgodnie z opisem z zał. nr 1 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 20 -718 Lublin; al. Kraśnicka 100 Blok H, pok. 104.Sekcja Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 20 -718 Lublin; al. Kraśnicka 100 Blok H, pok. 104.Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: prowadnik diagnostyczny, cewnik diagnostyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadnik diagnostyczny, cewnik diagnostyczny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: prowadnik diagnostyczny hydrofilny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadnik diagnostyczny hydrofilny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: introduktory dotętnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: introduktory dotętnicze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zestaw do zabiegów angioplastyki wieńcowej w ostrych zespołach wieńcowych (stenty stalowe, cewniki balonowe semi - compliance, cewniki balonowe non compliance, prowadniki plastyczne, cewniki prowadzace, cewniki balonowe do zmian trudnych z uwzględnieniem CTO i zmian krętych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do zabiegów angioplastyki wieńcowej w ostrych zespołach wieńcowych (stenty stalowe, cewniki balonowe semi - compliance, cewniki balonowe non compliance, prowadniki plastyczne, cewniki prowadzace, cewniki balonowe do zmian trudnych z uwzględnieniem CTO i zmian krętych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70.00
- 2. jakość - 30.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet do PTCA zmian trudnych z uwzględnieniem rekanalizacji przewlekle zamkniętych tętnic wieńcowych ( prowadniki do zmian prostych, prowadniki angioplastyczne do zmian trudnych, prowadniki angioplastyczne do udrożnień, cewniki balonowe non compliance do PTCA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet do PTCA zmian trudnych z uwzględnieniem rekanalizacji przewlekle zamkniętych tętnic wieńcowych ( prowadniki do zmian prostych, prowadniki angioplastyczne do zmian trudnych, prowadniki angioplastyczne do udrożnień, cewniki balonowe non compliance do PTCA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: cewniki prowadzące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki prowadzące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sondy do ultasonografii wewnątrzwieńcowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sondy do ultasonografii wewnątrzwieńcowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: balony do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: balony do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostosowanie przestrzeni komunikacyjnej na potrzeby poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami budynku głównego USK Nr 4 w Lublinie oraz remont posadzek na bloku operacyjnym
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Remont pokoju nr 30 na Wydziale Chemii UMCS - budynek "Małej Chemii"
- Wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.