To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Łomża: ROZBUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BIUROWEGO NA TERENIE ZAKŁADU PRZETWARZANIA I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 373194 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142145 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy, ul. Akademicka 22, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BIUROWEGO NA TERENIE ZAKŁADU PRZETWARZANIA I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku socjalno-biurowego na terenie Zakładu Przetwarzania i Unieszkodliwiania w m. Czartoria, gm. Miastkowo. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają przedmiary robót, dokumentacja projektowa i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zwanej dalej STWiOR) oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty w pkt. 12 SIWZ. Wymagania związane z realizacją zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry techniczne w czasie wbudowania i eksploatacji nie gorsze od podanych w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). 2. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie. 3. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Powyższą informację należało będzie wpisać w formularzu oferty oraz dołączyć informację określającą zakres rzeczowy i finansowy tych części zamówienia. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) organizacja zaplecza, energii elektrycznej, b) zapewnienie niezbędnej obsługi geodezyjnej podczas prowadzonych robót, zapewnienie inwentaryzacji robót (sporządzenie inwentaryzacji geodezyjno-powykonawczej na papierze w 4 egz. pokolorowanych i zarejestrowanych w PODGiK w Łomży oraz na nośniku elektronicznym w formacie dwg do przekazania Zamawiającemu), c) sporządzenie projektu organizacji zabezpieczenia placu budowy oraz planu BIOZ, d) zabezpieczenie terenu budowy oraz prowadzonych robót z zachowaniem najwyższej staranności, wymogów określonych w przepisach prawa budowlanego, przepisach bhp i zgodnie z projektem organizacji i zabezpieczenia placu budowy, planem BIOZ, e) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, f) zabezpieczenie istniejących nawierzchni, dróg, dojść przed uszkodzeniami, urządzeń podziemnych krzyżujących się z realizowaną inwestycją, g) urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy oraz zorganizowanie i utrzymanie zaplecza placu budowy i późniejsza jego likwidacja, h) użycie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie, niezbędne atesty techniczne lub aprobaty świadczące o ich jakości zgodnie z wymogami projektu i Zamawiającego, dopuszczone do stosowania wg wymogów obowiązującego prawa, i) wykonywanie robót w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i w stanie zgodnym z przepisami bhp i p.poż., z uwzględnieniem zaleceń udzielanych przez Zamawiającego, j) natychmiastowe zabezpieczenie ewentualnych awarii oraz usunięcie ewentualnych wad i usterek, k) uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, czynnościach odbioru komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, l) wykonanie prób, badań, pomiarów, prowadzenie bieżących pomiarów i badań jakości wykonywanych robót i użytych materiałów w celu udokumentowania spełnienia wymagań określonych w dokumentacji projektowej i Polskich Normach. W przypadku wątpliwości, Zamawiający zleci wykonanie badań kontrolnych niezależnemu laboratorium w celu stwierdzenia ich jakości zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi normami. W przypadku negatywnych wyników badań i pomiarów, Wykonawca zostanie obciążony kosztami badań oraz wykona wskazane prace w sposób zgodny z dokumentacją projektową i obowiązującymi normami, m) pozostałe czynności towarzyszące niewymienione w SIWZ, przedmiarze robót, dokumentacji projektowej niezbędne do zakończenia i przekazania do eksploatacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 26.33.00.00 - 26.33.00.00 45.26.23.70 - Roboty w zakresie pokrywania betonem 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAR-TECH Mariusz Chludziński, ul. Wiosenna 39, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147828,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135080,19
Oferta z najniższą ceną: 135080,19 / Oferta z najwyższą ceną: 172123,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Wykonanie naprawy windy nr 19 w pawilonie C i windy nr 14 w pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa i montaż hali obrony ludności w m. Dobrzyca
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





