eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceZakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w PolkowicachI. Zadanie 1drukarka, skaner, zestawy komputerowe, II. Zadanie 2serwer, sieciowy serwer plików, III. Zadanie 3drukarki etykiet, czytniki kodów kreskowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-09

Polkowice: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: I. Zadanie 1: drukarka, skaner, zestawy komputerowe, II. Zadanie 2: serwer, sieciowy serwer plików, III. Zadanie 3: drukarki etykiet, czytniki kodów kreskowych
Numer ogłoszenia: 372430 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 7461508, faks 76 7461501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: I. Zadanie 1: drukarka, skaner, zestawy komputerowe, II. Zadanie 2: serwer, sieciowy serwer plików, III. Zadanie 3: drukarki etykiet, czytniki kodów kreskowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: I. Zadanie 1: drukarka, skaner, zestawy komputerowe, II. Zadanie 2: serwer, sieciowy serwer plików, III. Zadanie 3: drukarki etykiet, czytniki kodów kreskowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.21.30.00-5, 48.82.20.00-6, 48.82.30.00-3, 30.21.61.30-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - Zamawiający wymaga aby wykonawca nie podlegał wykluczeniu (art. 24 ustawy). Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki dotyczące: - posiadania wiedzy i doświadczenia; Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 2 ), 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), 4) zaparafowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy wtedy, gdy: 1. termin realizacji ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2. jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (których zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie; Na okoliczność o których mowa w pkt 1 i 2 zostanie sporządzony aneks do umowy z Wykonawcą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.polkowice.sisco.info/?id=2279
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, pok. Nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Polkowicach ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, Kancelaria (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1: DRUKARKA, SKANER, ZESTAWY KOMPUTEROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka, w ilości 1 szt., o minimalnych parametrach technicznych: Technologia druku: Monochromatyczny druk laserowy, Prędkość drukowania - czerń: Do 33 str./min, Wydruku pierwszej strony - czerń: Poniżej 8,0 s (wyjście z trybu uśpienia), Szybkość procesora: 600 MHz lub równoważny, Jakość druku - czerń, tryb best: Do 1200 x 1200 dpi, Druk dwustronny: Automatyczny (standardowy), Obciążenie miesięczne: Do 50000 stron, Liczba podajników papieru: minimum 2, Wymagania minimalne dotyczące nośników: Papier (o niskiej lub wysokiej gramaturze, zwykły, ekologiczny, szorstki), koperty, etykiety, kartony, folia do przeźroczy, nośniki o wysokiej gramaturze, Podajnik: Podajnik na 250 arkuszy, uniwersalny podajnik na 50 arkuszy Wymiary nośników: Podajnik 1: A4, A5, A6, B5, koperty (C5, B5, DL); Podajnik 2: A4, A5, A6, Gramatura nośników: Podajnik 1: od 60 do 163 g/m2 (prosta ścieżka prowadzenia papieru dla nośników specjalnych);Podajnik 2: od 60 do 120 g/m2, Pamięć: 128 MB z możliwości rozbudowy do 384 MB, Język drukarki: minimum emulacja Postscript poziom 3 z automatycznym przełączaniem języków, Rozwiązania komunikacyjne: Port Hi-Speed USB (zgodny ze specyfikacją USB 2.0), wbudowany interfejs druku do sieci Fast Ethernet, Pobór mocy: Maksymalnie 0,4 W (drukarka wyłączona), 8 W (tryb gotowości), 570 W (drukowanie), Zasilanie: Napięcie zasilania (wejściowe): 220-240 V (? 10%), 50 Hz (? 2 Hz), Zawartość opakowania: Drukarka, wkład drukujący, podręczny przewodnik, płyta CD (z oprogramowaniem i instrukcją), kabel zasilania, podajnik na 250 arkuszy, Gwarancja: 12 miesięcy. Parametry nie mogą być gorsze od podane w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. 2. Skaner, w ilości 1 szt., o minimalnych parametrach technicznych: Typ: skaner z automatycznym podajnikiem i płaskim modułem skanującym, Tryby skanowania: simplex/duplex; kolor /skala szarości /monochromatyczny, Rozdzielczość optyczna: 600 dpi, Rozdzielczość wyjściowa: od 50 do 600 dpi, Automatyczny podajnik: na 50 arkuszy A4 (lub maks. 3 plastikowe karty o grubości do 1,4mm), Gramatura papieru dla modułu ADF: od 41 do 210 g/m2 dla innych formatów niż A8; od 127 do 210 g/m2 dla formatu A8, Szybkość skanowania (A4 portretowo, kompresja JPEG) kolor: simplex: 30 stron na minutę (300 dpi), duplex: 60 obrazów na minutę (300 dpi), Szybkość skanowania (A4 portretowo, kompresja JPEG) mono: simplex: 40 stron na minutę (200 dpi), duplex: 80 obrazów na minutę (200 dpi), Zakres skanowania:od A4 do A8, Obciążenie: do 4000 dokumentów dziennie, Skanowanie długich dokumentów: do 3048mm, Interfejs: USB 2.0 /USB 1.1, Opcje dodatkowe: ultradźwiękowy czujnik podwójnych pobrań, Pobór mocy: maksymalnie 45W, Gwarancja: 12 miesięcy. Parametry nie mogą być gorsze od podane w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. 3. Zestawy komputerowe stanowiące całość, w ilości 7 szt., o minimalnych parametrach technicznych, składające się z: Procesor: liczba rdzeni: 2, liczba wątków: 4, częstotliwość taktowania: 3,2 GHz, pamięć cache: 4 MB, z dopasowanym układem chłodzącym, Pamięć: min. 4GB DDR3 1333 MHz, Płyta główna: złącza minimum 1xPCI, 1xPCI-E 16x, 2xPCI-E 1x, 6xUSB2.0, Układ RAID: 6xSATA Dysk twardy: min. 500 GB SATA II, Karta graficzna: 1 GB DDR3 pamięci, typ złącza PCI-E x16, wyjścia: D-Sub, DVI, HDMI, z dopasowanym układem chłodzącym, Karta sieciowa: Gigabit LAN, Karta dźwiękowa: 8-kanałowa, Nagrywarka: DVDRW RL, Czytnik kart pamięci: wewnętrzny, obsługa minimum: SD, SDC, SDHC, MMC, MMC II, CF, XD, Obudowy Midi ATX z zasilaczem 500W, dodatkowo z przodu 2xUSB oraz wyjście słuchawkowe i mikrofonowe, kieszenie 4x5,25 cali, 2x3,5cali Sterowanie: klawiatura i mysz optyczna pod USB, Monitor o przekątnej 19 cala, czas reakcji matrycy 5 ms, o kontraście 50000:1 ACR,o jasności 300 cd/m2, rozdzielczość nominalna: 1440 x 900 pikseli, złącze D-Sub, wyświetlane kolory 16.7 mln, Gwarancja: 24 miesiące door to door. Ze względu na standaryzację oprogramowania w Starostwie Powiatowym w Polkowicach powyższe zestawy komputerowe muszą mieć zainstalowany system operacyjny oryginalny Windows Microsoft Windows 7 Professional 32bit PL OEM oraz program biurowy oryginalny Microsoft Office 2010 PL PKC dla Użytkowników Domowych i Małych Firm. Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2: SERWER, SIECIOWY SERWER PLIKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serwer, w ilości 1 szt., o minimalnych parametrach technicznych: Typ obudowy serwera: RACK, Obsługiwana ilość procesorów: minimum 2, Zainstalowana ilość procesorów: 2, Częstotliwość procesora: minimum 2,8 GHz, Ilość rdzeni: 6, Ilość wątków: 12, Pamięć cache (L3): 12 MB, Maksymalna ilość dysków twardych: 8 szt., Zainstalowana ilość dysków twardych: 4 dyski SAS o pojemności 300 GB każdy, prędkość 10 tyś obrotów na minutę, w kieszeniach Hot Swap, Sterownik macierzy: obsługa (RAID 0/1/1+0/5/5+0), Pojemność zainstalowanej pamięci: 12288 MB, Maksymalna pojemność pamięci: 393216 MB, Rodzaj zainstalowanej pamięci: DDR3, Typ pamięci: Registered, Częstotliwość szyny pamięci: 1333 MHz, Ilość banków pamięci: 18 szt., Ilość wolnych banków pamięci: 12 szt., Elementy Hot-Swap: wentylatory, zasilacze, dyski twarde, Ilość slotów PCI-E 8x v.2.0: 1 szt., Ilość slotów PCI-E 4x v.2.0: 2 szt., Karta graficzna: 64 MB, Karta sieciowa: 4 x 10/100/1000 Mbit/s, Napęd wbudowany:DVD?RW Dual Layer, Interfejsy, minimum: 1 x Serial, 2 x PS/2, 2 x VGA, 4 x RJ-45 (LAN), 5 x USB 2.0, 1 x SD slot, Ilość zasilaczy: 2 szt., Moc zasilacza: 750 Wat, Gwarancja: 3 lata w miejscu użytkowania sprzętu. Ze względu na standaryzację oprogramowania w Starostwie Powiatowym w Polkowicach serwer musi mieć zainstalowany system operacyjny oryginalny Microsoft Windows Server 2008 Standard R2 64Bit/x64 1-4CPU PL 5Clt. Parametry nie mogą być gorsze od podane w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. 2. Sieciowy serwer plików, w ilości 1 szt., o minimalnych parametrach technicznych: Częstotliwość procesora: minimum 1,2 GHz, Pamięć: minimum 256 MB DDR, Maksymalna liczba dysków twardych: 4, Maksymalna obsługiwana łączna pojemność dysków: 12TB, Zainstalowane dyski twarde: 4 dyski SATA II o pojemności 500 GB każdy, kieszenie z funkcją hot-swap, Konfiguracja RAID: 0, 1, 5, 6 z funkcją rozbudowy i zmiany trybu bez utraty danych, Interfejs sieciowy: 2x Gigabit LAN, Złącza zewnętrzne: 2x eSATA, 4x USB, Wbudowane opcje: wbudowana funkcja zdalnej replikacji do prowadzenia szybkiego backupu danych, wbudowany serwer wydruku, serwer FTP oraz serwer www (php, sql, html), Zarządzanie: WWW, Pobór mocy: 11W uśpienie; 26W praca, Gwarancja: 24 miesiące. Parametry nie mogą być gorsze od podane w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6, 48.82.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3: DRUKARKI ETYKIET, CZYTNIKI KODÓW KRESKOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarki etykiet, w ilości 3 szt., o minimalnych parametrach technicznych: Metoda druku: termiczna/termotrasferowa, Rozdzielczość: min. 203 dpi, Szerokość wydruku: min. 56 mm, Długość wydruku: min. 991 mm, Szybkość wydruku: min. 102 mm/s, Pamięć: min. 8 MB SDRAM; 4MB Flash, Interfejsy: USB, RS-232, Gwarancja: 12 miesięcy. Parametry nie mogą być gorsze od podane w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. 2. Czytniki kodów kreskowych, w ilości 3 szt., o minimalnych parametrach technicznych: Rodzaj czytnika: ręczny, Źródło światła: dioda laserowa, Odległość odczytu: do 203mm, Wzór skanujący: pojedyncza linia skanująca, Interfejs: USB, Sposób wyzwalania odczytu: praca automatyczna, dodatkowo przycisk wyzwalający odczyt, Gwarancja 12 miesięcy. Parametry nie mogą być gorsze od podane w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.