eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Wykonywanie kompleksowej obsługi informatycznej i teleinformatycznej w jednostkach sądowych okręgu Sądu Okręgowego w Nowym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Nowy Sącz: Wykonywanie kompleksowej obsługi informatycznej i teleinformatycznej w jednostkach sądowych okręgu Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 371988 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu Wydział XII Gospodarczy Odwoławczy , ul. Pijarska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4438900, 4482146, faks 018 4482146.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowy-sacz.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kompleksowej obsługi informatycznej i teleinformatycznej w jednostkach sądowych okręgu Sądu Okręgowego w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie kompleksowej obsługi informatycznej i teleinformatycznej w jednostkach sądowych tut. okręgu, tj. w Sądzie Okręgowym w Nowym Sączu oraz Sądach Rejonowych w Nowym Sączu, Nowym Targu, Zakopanem, Gorlicach, Muszynie, Limanowej i Zamiejscowym Wydziale Ksiąg Wieczystych SR w Limanowej z siedzibą w Mszanie Dolnej Zakres przedmiotowej usługi będzie obejmować w szczególności niżej wymienione zadania: 1.1 dot. serwisu - centralnej obsługi informatycznej i teleinformatycznej we wszystkich w.w jednostkach sądowych tut. okręgu w zakresie: a) kompleksowej obsługi i nadzoru nad systemami telekomunikacyjnymi (unity centralne, centrale, faksy, telefony, sieci, infostrady światłowodowe i inne), b) kompleksowej obsługi i nadzoru nad systemami sieciowymi (sieci, programy sieciowe, urządzenia zarządzające i sterujące), c) kompleksowej obsługi i zarządzania serwerami wraz z aplikacjami zarządzającymi WINSERVER 2003, 2008, SQL server, d) kompleksowej obsługi i nadzoru technicznego nad sprzętem komputerowym pracującym w jednostkach tut. okręgu, dozoru nad zmianą konfiguracji sprzętu wraz z kontrolą programową i zabezpieczeniem danych przechowywanych na tym sprzęcie, e) kompleksowej obsługi i nadzoru nad systemami sygnalizacji pożarowej, antynapadowej i antywłamaniowej, f) kompleksowej obsługi i nadzoru nad systemami monitoringów opartych na infrastrukturze kamer CCTV, systemami urządzeń multiplexerowych i serwerów CCTV zainstalowanych i działających w jednostkach okręgu, g) koordynacji działań pod względem technicznym przy zakupie i dostawach sprzętu teleinformatycznego i komputerowego, h) w przypadku awarii sprzętu komputerowego będącego w dyspozycji jednostek sądowych okręgu - celem zachowania ciągłości pracy na danym stanowisku (sale rozpraw, bankowość elektroniczna itp.) - Wykonawca nieodpłatnie zastosuje na czas naprawy własny sprzęt komputerowy, i) z uwagi na konieczność utrzymania systemów i programów informatycznych funkcjonujących w jednostkach sądowych tut. okręgu w stałej gotowości do pracy - przez 24 godziny na dobę - Wykonawca udostępni swój CALL CENTER do ich ciągłej obsługi, j) Zamawiający - po podpisaniu umowy o serwis centralny - powierzy Wykonawcy do obsługi użytkowany przez jednostki sądowe okręgu sprzęt teleinformatyczny i komputerowy wraz z oprogramowaniem, a Wykonawca po zapoznaniu się ze sprzętem czynnym winien go przyjąć do obsługi. 1.2 dot. wdrażania - centralnej obsługi specjalistycznych programów komputerowych we wszystkich w.w jednostkach sądowych tut. okręgu w zakresie: a) wdrażania i obsługi działających w środowiskach sieciowych specjalistycznych programów ochrony antywirusowej i bezpieczeństwa danych, b) wdrażania, kompleksowej obsługi i nadzoru nad programami, systemami specjalistycznymi; kadry - płace, finanse - księgowość, środki trwałe, bankowość elektroniczna, należności sądowe, system obsługi Budżetu Państwa (TREZOR), c) wdrażania, kompleksowej obsługi i nadzoru nad systemem (Nowa Księga Wieczysta), d) wdrażania, kompleksowej obsługi i zarządzania systemem (SWOR) (System Wspomagania Organizacji Rozpraw), e) wdrażania, kompleksowej obsługi i zarządzania systemem (Wizyjnej i fonicznej rejestracji rozpraw sądowych), f) kompleksowej obsługi i nadzoru nad oprogramowaniem merytorycznym - systemem (SAWA) Firmy Currenda z Sopotu, g) systematycznej obsługi i nadzoru (w tym aktualizacje upgrade) nad systemami zarządzającymi (serwerami i ich oprogramowaniem), h) tworzenie i zarządzanie bazami danych oprogramowania merytorycznego, ich pełny serwis, zabezpieczenie i wykonywanie kopii danych. Pełna współpraca przy wdrażaniu nowych projektów i oprogramowania zakupionego przez Sąd Okręgowy w Nowym Sączu, i) w porozumieniu i przy udziale Zamawiającego - sprawowania kontroli nad sprzętem komputerowym i zarządzania licencjami oraz prowadzenie w tym zakresie szczegółowej ewidencji, j) wdrażania oprogramowania kontrolującego licencje pracujące na stanowiskach komputerowych i w sieci, k) systematycznej obsługi oraz wdrażania polityki dot. bezpieczeństwa i ochrony danych w użytkowanych systemach (sporządzanie kopii zapasowych, stosowanie programów antywirusowych, zarządzających programów ochronnych i systemów fairwall), l) koordynowania wszelkich działań związanych z rozwojem informatyzacji w jednostkach sądowych okręgu oraz współpraca w tym zakresie z jednostkami resortu wymiaru sprawiedliwości. 2. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym dla w.wym. zadań ustalają następujący harmonogram realizacji przedmiotowej usługi: 2.1. w Sądzie Okręgowym w Nowym Sączu: a) stała obsługa teleinformatyczna, wdrożeniowa i obsługi programów specjalistycznych - wykonywana przez 3 (trzech) specjalistów informatyków w dni pracy sądu w godz. 730 - 1530 2.2 w Sądach Rejonowych okręgu: a) stała obsługa teleinformatyczna, wdrożeniowa i obsługi programów specjalistycznych - wykonywana przez 3 (trzech) specjalistów informatyków w dni pracy sądu w godz. 730 - 1530 2.3 Stała obsługa serwisowa wykonywana przez 1 (jednego) specjalistę informatyka w Sądzie Okręgowym w Nowym Sączu i jednostkach sądowych okręgu dla: a) systemów alarmowych, antynapadowych, antywłamaniowych i przeciwpożarowych - przeglądu w/w systemów w każdym obiekcie raz w tygodniu oraz stały dyżur informatyka pod telefonem 24 godziny na dobę, b) systemów telekomunikacyjnych, serwerów, baz danych i aplikacji, przeglądu w/w systemów w każdym obiekcie dwa razy w tygodniu oraz stały dyżur informatyka pod telefonem 24 godziny na dobę. 3. Dla specjalisty informatyka - koordynatora wykonującego zadania w zakresie: 3.1 stałego nadzoru nad wszystkimi systemami teleinformatycznymi i alarmowymi oraz oprogramowaniami specjalistycznymi w Sądzie Okręgowym w Nowym Sączu i jednostkach sądowych okręgu, 3.2 koordynacji i kontroli pracy wszystkich informatyków wykonujących zadania w zakresie rzeczowym wykonania przedmiotowej usługi, 3.3 nadzoru nad wdrażaniem nowych programów specjalistycznych instalowanych w jednostkach sądowych okręgu, 3.4 koordynacji wszelkich działań związanych z rozwojem informatyzacji w jednostkach sądowych okręgu oraz współpraca w tym zakresie z jednostkami resortu wymiaru sprawiedliwości. 4. Dla zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych, informatycy oraz osoby nadzorujące ich pracę muszą posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające ich do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą (poufne). 5. W związku z koniecznością właściwego zabezpieczenia systemów informatycznych użytkowanych w jednostkach sądowych tut. okręgu - Wykonawca w/w usługi winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi przetwarzającymi dane osobowe, działającymi w środowisku sieciowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Spełnienie wymogów podanych w SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3, nr 4 oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 2). Zakres rzeczowy zamówienia (na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 3). Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 4). Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 5). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6). Zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7). Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8). Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). 9). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat usług zbliżonych do zakresu zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem administrowania przez Wykonawcę dużymi sieciami i systemami informatycznymi przetwarzającymi dane osobowe - potwierdzonymi stosownymi referencjami (na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). 10). Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy oraz osób nadzorujących pracę informatyków z załączonymi kopiami poświadczeń bezpieczeństwa, zgodnie z pkt 9 ust. 1 ppkt 1a SIWZ (na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). 11). Wykaz informatyków obsługujących systemy informatyczne z załączonymi kopiami poświadczeń bezpieczeństwa, zgodnie z pkt 9 ust. 1 ppkt 1a SIWZ (na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowy-sacz.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 33-300 Nowy Sącz, ul.Pijarska 3, pok 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 09:30, miejsce: 33-300 Nowy Sącz ul. Pijarska 3 - sekretariat Dyrektora Sądu pok. 223.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.