eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Wykonywanie kompleksowej obsługi informatycznej i teleinformatycznej w jednostkach sądowych okręgu Sądu Okręgowego w Nowym Sączu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Nowy Sącz: Wykonywanie kompleksowej obsługi informatycznej i teleinformatycznej w jednostkach sądowych okręgu Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 209447 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371988 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu Wydział XII Gospodarczy Odwoławczy, ul. Pijarska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4438900, 4482146, faks 018 4482146.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie kompleksowej obsługi informatycznej i teleinformatycznej w jednostkach sądowych okręgu Sądu Okręgowego w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywania kompleksowej obsługi informatycznej i teleinformatycznej w jednostkach sądowych tut. okręgu, tj. w Sądzie Okręgowym w Nowym Sączu oraz Sądach Rejonowych w Nowym Sączu, Nowym Targu, Zakopanem, Gorlicach, Muszynie, Limanowej i Zamiejscowym Wydziale Ksiąg Wieczystych SR w Limanowej z siedzibą w Mszanie Dolnej - winien obejmować w szczególności niżej wymienione zadania: 1.1 dot. serwisu - centralnej obsługi informatycznej i teleinformatycznej we wszystkich w.w jednostkach sądowych tut. okręgu w zakresie: a) kompleksowej obsługi i nadzoru nad systemami telekomunikacyjnymi (unity centralne, centrale, faksy, telefony, sieci, infostrady światłowodowe i inne), b) kompleksowej obsługi i nadzoru nad systemami sieciowymi (sieci, programy sieciowe, urządzenia zarządzające i sterujące), c) kompleksowej obsługi i zarządzania serwerami wraz z aplikacjami zarządzającymi WINSERVER 2003, 2008, SQL server, d) kompleksowej obsługi i nadzoru technicznego nad sprzętem komputerowym pracującym w jednostkach tut. okręgu, dozoru nad zmianą konfiguracji sprzętu wraz z kontrolą programową i zabezpieczeniem danych przechowywanych na tym sprzęcie, e) kompleksowej obsługi i nadzoru nad systemami sygnalizacji pożarowej, antynapadowej i antywłamaniowej, f) kompleksowej obsługi i nadzoru nad systemami monitoringów opartych na infrastrukturze kamer CCTV, systemami urządzeń multiplexerowych i serwerów CCTV zainstalowanych i działających w jednostkach okręgu, g) koordynacji działań pod względem technicznym przy zakupie i dostawach sprzętu teleinformatycznego i komputerowego, h) w przypadku awarii sprzętu komputerowego będącego w dyspozycji jednostek sądowych okręgu - celem zachowania ciągłości pracy na danym stanowisku (sale rozpraw, bankowość elektroniczna itp.) - Wykonawca nieodpłatnie zastosuje na czas naprawy własny sprzęt komputerowy, i) z uwagi na konieczność utrzymania systemów i programów informatycznych funkcjonujących w jednostkach sądowych tut. okręgu w stałej gotowości do pracy - przez 24 godziny na dobę - Wykonawca udostępni swój CALL CENTER do ich ciągłej obsługi, j) Zamawiający - po podpisaniu umowy o serwis centralny - powierzy Wykonawcy do obsługi użytkowany przez jednostki sądowe okręgu sprzęt teleinformatyczny i komputerowy wraz z oprogramowaniem, a Wykonawca po zapoznaniu się ze sprzętem czynnym winien go przyjąć do obsługi. 1.2 dot. wdrażania - centralnej obsługi specjalistycznych programów komputerowych we wszystkich w/w jednostkach sądowych tut. okręgu w zakresie: a) wdrażania i obsługi działających w środowiskach sieciowych specjalistycznych programów ochrony antywirusowej i bezpieczeństwa danych, b) wdrażania, kompleksowej obsługi i nadzoru nad programami, systemami specjalistycznymi; kadry - płace, finanse - księgowość, środki trwałe, bankowość elektroniczna, należności sądowe, system obsługi Budżetu Państwa (TREZOR), c) wdrażania, kompleksowej obsługi i nadzoru nad systemem (Nowa Księga Wieczysta), d) wdrażania, kompleksowej obsługi i zarządzania systemem (SWOR) (System Wspomagania Organizacji Rozpraw), e) wdrażania, kompleksowej obsługi i zarządzania systemem (Wizyjnej i fonicznej rejestracji rozpraw sądowych), f) kompleksowej obsługi i nadzoru nad oprogramowaniem merytorycznym - systemem (SAWA) Firmy Currenda z Sopotu, g) systematycznej obsługi i nadzoru (w tym aktualizacje upgrade) nad systemami zarządzającymi (serwerami i ich oprogramowaniem), h) tworzenie i zarządzanie bazami danych oprogramowania merytorycznego, ich pełny serwis, zabezpieczenie i wykonywanie kopii danych. Pełna współpraca przy wdrażaniu nowych projektów i oprogramowania zakupionego przez Sąd Okręgowy w Nowym Sączu, i) w porozumieniu i przy udziale Zamawiającego - sprawowania kontroli nad sprzętem komputerowym i zarządzania licencjami oraz prowadzenie w tym zakresie szczegółowej ewidencji, j) wdrażania oprogramowania kontrolującego licencje pracujące na stanowiskach komputerowych i w sieci, k) systematycznej obsługi oraz wdrażania polityki dot. bezpieczeństwa i ochrony danych w użytkowanych systemach (sporządzanie kopii zapasowych, stosowanie programów antywirusowych, zarządzających programów ochronnych i systemów fairwall), l) koordynowania wszelkich działań związanych z rozwojem informatyzacji w jednostkach sądowych okręgu oraz współpraca w tym zakresie z jednostkami resortu wymiaru sprawiedliwości. 2. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym dla w.wym. zadań ustalają następujący harmonogram realizacji przedmiotowej usługi: 2.1. w Sądzie Okręgowym w Nowym Sączu: a) stała obsługa teleinformatyczna, wdrożeniowa i obsługi programów specjalistycznych - wykonywana przez 3 (trzech) specjalistów informatyków w dni pracy sądu w godz. 730 - 1530 2.2 w Sądach Rejonowych okręgu: a) stała obsługa teleinformatyczna, wdrożeniowa i obsługi programów specjalistycznych - wykonywana przez 3 (trzech) specjalistów informatyków w dni pracy sądu w godz. 730 - 1530 2.3 Stała obsługa serwisowa wykonywana przez 1 (jednego) specjalistę informatyka w Sądzie Okręgowym w Nowym Sączu i jednostkach sądowych okręgu dla: a) systemów alarmowych, antynapadowych, antywłamaniowych i przeciwpożarowych - przeglądu w.w systemów w każdym obiekcie raz w tygodniu oraz stały dyżur informatyka pod telefonem 24 godziny na dobę, b) systemów telekomunikacyjnych, serwerów, baz danych i aplikacji, przeglądu w.w systemów w każdym obiekcie dwa razy w tygodniu oraz stały dyżur informatyka pod telefonem 24 godziny na dobę. 3. Dla specjalisty informatyka - koordynatora wykonującego zadania w zakresie: 3.1 stałego nadzoru nad wszystkimi systemami teleinformatycznymi i alarmowymi oraz oprogramowaniami specjalistycznymi w Sądzie Okręgowym w Nowym Sączu i jednostkach sądowych okręgu, 3.2 koordynacji i kontroli pracy wszystkich informatyków wykonujących zadania w zakresie rzeczowym wykonania przedmiotowej usługi, 3.3 nadzoru nad wdrażaniem nowych programów specjalistycznych instalowanych w jednostkach sądowych okręgu, 3.4 koordynacji wszelkich działań związanych z rozwojem informatyzacji w jednostkach sądowych okręgu oraz współpraca w tym zakresie z jednostkami resortu wymiaru sprawiedliwości. 4. Dla zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych, informatycy oraz osoby nadzorujące ich pracę muszą posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające ich do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą (poufne). 5. W związku z koniecznością właściwego zabezpieczenia systemów informatycznych użytkowanych w jednostkach sądowych tut. okręgu - Wykonawca w.w usługi winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi przetwarzającymi dane osobowe, działającymi w środowisku sieciowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 447300.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Inwestycyjnych - Astra Telecom, ul. Słotwińska 43b, 33-380 Krynica, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 447300.00
  • Oferta z najniższą ceną: 447300.00 oferta z najwyższą ceną: 447300.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.